2.2

58 6 5
                                    

Yemek yemişmidir? okula gitmişmidir? şiir yazıp akşam bana yazıyormudur onu engelleme rağmen?.

" Böyle yaparak nereye varmak istiyorsun, ben burada sabaha kadar sayarım daha neler olduğunu. Bilmiyorum lütfen dediklerime kızma, ben taraf tutmuyorum doğruyu söylüyorum... Ama seninde arkandayım. " düşünüyordum,ben özlüyorum, bazen sızlıyorum ve evet onu seviyorum deneme rağmen kendimi buna henüz alıştıramadım. Ya sevmiyorsam haksızlık olur.

" Teşekkür ederim  bokuu ve bunları iyiki anlattı, şimdi ne yapacağımı iyi biliyorum. Ve haklısın çok haklısın ben sultanlar gibi yaşıyordum, arkamdan bi enkaz olduğu bilinmeden yaşıyodum, bencillik yapıyordum"

Çaresizce kafasını salladı
" Hadi kalk gidelim geç olmadan. Eve bakalım "

Laf etmeden kalkıp peşinden gittim. Çok bir yolu yoktu. Güzel sade ama bir okadar süslü, geniş ama çok geniş olmayan bir sokağa girdik, sarı bir binanın önünde durduk solmuş sarı , aynı saçları gibi. Balkonları ve binanın önünden geçen borular siyahtı
Dev bir arı bina gibiydi.

Bokuto biriyle konuştu, kelimelerin yarısını anladım ve buna mutlu oldum yaşamımı sürdürebileceğim.

" 10-15 dakikaya gelicek orta katı satılık "

" Hıhı " yerdeki taş taneleri ile oynuyorum

" Okul buraya 5 dakika, her günü farklı, bazen 3 saat okul bazen 7 saat değişiyordu ders programına göre"

" Hım güzel" 

" Açıkçası bir an önce okuyup onun yanına gitmeni istiyorum "

"Bu gerçekten bukadar önemliyse ben cidden büyük bir hata yaptım" kafam yeni yeni kendine geliyor sankii, ben bukadar gaddar bencil birimiyim?, Değilim ben yumuş yumuş biriyim okadar acıya rağmen ben  yüzü gülen biriyim.
Heme telefonu aldım ve kei ye yazdım.
Çok ani düşündüm herşeyi.

Kei kişisinin engelini kaldırdınız

Yamaguchi

Ne derim nasıl açıklarım bilmiyorum ama geleceğim, şimdilik buradayım
Ama geleceğim.
Senden şunu istiyorum beni affetmeni,
Ve beklemeni. Geleceğim ve hatta seni seveceğim. Yaptığım her hatayı telafi edeceğim.
Seni seviyorum gelecek sevgilim.

Kei

Yamaguchi lütfen dur dur konuşalım.

✓ ✓


Konuşamayız sevgilim konuşursak kaptırırız,  özleriz ,özlemleriz. Sende anla tamam mı , sende affet beni bende seni .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stars On My Face  ( Tsukiyama✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin