0.7

37 9 1
                                    


İyi okursunuz umrarım 🍒

Anneme söyleyip izin aldım daha sonra okuldan çıkıp kei'nin peşine takıldım,
hiçbir şey konuşmadan yol boyu yürüdük, bir
tekele girip iki bira aldı
Demekkii şairimiz dertli .

Elindeki poşeti bana verdi . Elinde birşey taşımayı asla sevmezdi hep herşeyi bir süre sonra yüz ekşiterek yere atardı şiir yazarken bile böyle bir süre sonra tiksinip kalemi bırakırdı ilk obsesif kompulsif bozukluğu sandık ama simetri o kadar problem değil onun için,sadece eşyalardan tiksiniyor.

Düşündüğün şeylerden olduğunu söylüyor elinde taşıdığı şeylerin dikkatini dağıttığını söylüyor.

" Nee şaka !!!"

" Sen gelmeyi unuttun bende üzülmek yerine kırık dökük yerleri toparladım artık daha sağlam"

Bi göl kenarı düşünün toz ot börtü böcek
Otların olduğu yerde geniş mi geniş naylonla kaplı bizim için pek mütevazı bir kulübe.
Bu klube ikimizin gizli klubesi ne zaman birimiz kavga etsek saklanmak için buraya gelir. Çocukluğumun yarısı kei ile burda geçti. Acayip havalı değil mi . Herkesten uzaktan sadece çadıra düşen yağmurun sesi ve ihtiyacın olan herşey burda.

" Kei biz bu hale nasıl geldik , önceden tuvalete bile birlikte giderdik en önemli yerimize bile gelmez olduk"

" Hayır , sen gelmedin çünkü istemedin ,ben gelmedim çünkü buraya sadece birlikte gelip eğleneceğimiz sözünü verdik "

Kala kalmıştım o haklıydı burası eğelendiğimiz tek yer insan yok,
nefret yok.
Mükemmel bir yer.
Ve ben kendimi kendim gibi hissettiğim yerden vazgeçmiştim.

Stars On My Face  ( Tsukiyama✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin