Ama bir yandan da beni en güzel sevecek olan o . şans, hayır, hayır bukadar ön yargılı olma belki seni mutlu hissettirecek kişi tek o, seninle bedenin için yada paran için olmaz seninle sen olduğun için olur , kimse senin yüzünü sevmezken o senin yüzünü değil yıldızlarını sever gözlerini sever o seni çok sever.
Acaba fazla mı abarttım evet tabiki falza abarttım ülkeden gidiyorun hooo herşey için biraz geç oldu . Uçaktayım kafam annemin göğsünde. Hiçbir şey söylemiyorum gözlerimi yumdum uyumayı düşündüm. Gözlerimi kapamamla annemin beni uyandırması bir oldu" Anne daha yeni uyudum lütfen"
" Sen iyimisin yamaguchi, tatlım 11 saattir uyuyorsun"
Halâ çok yorgundum hiç uyanmak istemiyordum
" Hadi bebeğim kalk. İnmemiz gerekiyor"
" Uyandım"Annemi takip edip aşağı indim ve dondurucu soğuk çarptı bir tarafı kızarmış olan yanağıma
" Kendimiz mi gideceğiz biri mi alacak "
" Akari otelin araba hizmetini aradı şimdi gelecek "
"Sağol akari abla donmaktan kurtuldum"
" Rica ederim canım"
Kei şu an ne yapıyor Ağlıyormu çok, kırlmışmıdır tabikide kırılmıştır. Yada diğerlerine söylemiş midir. Tanrım herşey okadar ani oldu ki kendim bile farkına varamadım. Şu an paristeyim aşktan kaçacağım diye aşkın şehrine geldim . Birdaha sevebilirmiydim birini özellikle en yakın arkadaşımı . Ama ya şans verseydim. YADA KAÇIP GİTMESEYDİM tanrım daha 13 saat önce evimde idim kei ile bira içip çizgi filim izleyecektik . Nekadar saçma bir kaçış planı. Şu an evime dönüp ona kocaman sarılmak istiyorum özür dileyip ona şans vermek istiyorum.