1.2

32 7 0
                                    


Kei;
A

nnem bana uzun süre sonra seni seviyorum dedi dünya benim için bir aylığına güzelleşiyor du sevdiğim çocuk, evde tüm gün evdeee .
Kapıdan uğurladıktan sonra kapıyı kapatıp içeri girdik.

Çantamın içinden anahtarımı aldım

" Sen dur ben birkaç parça kıyafet alıp geleyim"

" Kei benim için birşeyler alabilirmisin "

" Ne olduğuna bağlı "

" Birkaç bira ve biraz atıştırmalık, eve gelince çizgi film izleyelim "

" Peki " herhalde bir sorun olmaz

" Teşekküüüürr"

Ev çok uzak değildi birkaç adımlık yolu vardı . 5/10 dakika kadar . Vardığımda
Kapıyı açıp evdeki hizmetliye selam verdim hemem yukarı çıkıp
İç çamaşırı ,gecelik ,yedek okul üniformam, voleybol üstümü ,son olarak da uzun bir hırkayı Spor çantama sığdırıp çıktım. Yolun yarısında yanıma şiir defterimi ve okul malzemelerimi almadığım geldi . 'Dönsem mi yoksa ,birini aratıp alsammı'.
Birini artırsam saçma şeyler alır. Küfür ederek döndüm ve yürümeye devam ettim . " Aptal , aptal kei, aptalsın. Siktiğimin işini düzgün yapamıyorsun. "

Eve tekrar gelip kapıyı açtım ve aynı senaryo tekrarlandı . İçeriden okul malzemelerimi de alıp emin olduktan sonra çıktım, hızlıca yürüdüm ve tekeli olan bir sokağa gidip beyfendi yüce yamaguchi hazretlerinin istediklerini aldım . Daha hızlı yürüyerek aralarda da koşarak eve geldim kapo zilini çalıp evin  içinden yamaguchinin gölgesinin geçtiğini gordüm. Elimdeki torbalardan öyle tiksiniyorum ki sertçe yere atmamak için ellerimi sıkıyorum .

" Yamaguchi kapıyı açar mısın hemen "

" Geliyoruum kei"
Tamam sakin ol ve elinde birşey yokmuş gibi davran

" Ah özür dilerim kei "
10 dakikalık yola gittim ne duşu bu . Kapıyı çıplak bir beden açtı, alt kısmında havlu vardı sadece

" Hemen duşa girip çıkmayı düşünmüştüm biraz oyalanmışım özür dilerim"
Onun pürüzsüz bedenine biraz bakıp üşütmesin diye heme içeri girdim

" Heme giyinip geliyorum" 

Stars On My Face  ( Tsukiyama✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin