"Nekadar da acınasıı"
Söyledikleri canımı yakıyordu . Yada haklı olması miğdemi ağrıtıyordu
" Evet ama bende zor zamanlar geçirdim ve aklıma gelmemesi normal"
" Zor zaman geçirmedin zamanını zora sen koydun "
" Benimle neden kızgın gibi konuşuyorsun " kızgın olması cok normal değil mi aptal
" Kızgın değilim ,kırgınım "
" kei ben hiç farkına varamadım özür dilerim "
" Ne için özür diliyorsun biliyormusun"
He? Yo yok .Yüzüne bakıp 'hayır seni kırdığımdam haberim yok , hatta bir bomba daha, SENDEN BİLE HABERİM YOK BENİM ' demeyi bir saniye kadar düşünmüştüm.
" Bilmiyorsun çünkü benden haberin dahi yok , amaa dert etme sende kendini zora soktun olur öyle şeyler"
" iğnelemek yerine anlatsan fark edemedim özür dilerim"
" Önemli değil yamaguchi "
" Benim için değerlisin kei bilmek istiyorum "
Yere kurulmaya ve birasını açmaya hazırlanan sarı saçlı çocuk durdu sinirlendi gözlüklerini yukarı kaldırdı, gözlerini ovuşturdu, "değer" kelimesi onun için önemliydi . Rastgele kullanılacak birşey değildi hele istemediği şekilde kullanılması çok daha sinir bozucuydu ,ama ona kızamazdı ne de olsa ,bıçak boynuna dayansa dahi ona kaşını çatmazdı .
" Önemli değil dedim değil mi "
Sert sesiyle başımı öne eğdim. Elmacık kemiklerim üzerinde ufak nemlilikler hissettim
" Yağmur başladı kulübeye gir "
Yüzüne baktıktan sonra yukarı tekrar baktım" Yağmuru çok seviyorum"
" Biliyorum" devam ettim
" İnsanlar panikle koşuyor, evlerine giriyor ,ortalık bana kalıyor sessiz ve sakin "
" Evet çok güzel ama üşüteceksin "
"Küçük ve yere düşmeyecek kadar hafif olan su damlacıkları havanın etkisiyle gökyüzünde dolaşır. Su damlacıkları birleşerek büyüyüp ağırlaştığında yağmur olarak yere iner. "
" Yama-"
" Annem uzun zamandır yağmurda dışarı çıkmama izin vermiyor,biraz duralım lütfen "
" Sadece beş dakika"