Charlotte szemszöge
Pech. Ez a szó jut eszembe mikor Maverickre pillantok. Mert talán kár érte. Elvégre jó pilóta vagyis az adatok szerint, a többit holnap kiderítem. Miért pont a John Travolta hasonmás Duke Mitchell fia? Érzem, hogy érdekes kapcsolatom lesz ezzel az emberrel egyszerre szívből gyűlölni fogom illetve egyszerre azt is fogom gondolni, hogy Maverick semmiről sem tehet. Márcsak reménykedni tudok, hogy nem ütött az apjára. Bár Vipera szerint tiszta apja.
- Ezt nem teljesen értem. Anyád - Apád eldobott vagy mi? - kérdezte Maverick
- Nem tudom kérdezd apádat. - mondtam flegmán
- Apám halott. - közölte velem.
- Tudom. - mondtam majd beleittam a piámba. Maverick mélyen a szemembe nézett. Valamit akart volna mondani, de nem tudott. Utólag vissza gondolva kicsit erős volt a beszólásom.
- Gratulálok, hogy a Top Gun-ba kerültél. Bár sajnálom Cougert. Vele jobban voltam. A suliban szinte testvérek voltunk. - mondta Ice majd egy pillanatra rám pillantott majd újra Maverickre.
- Jó ember volt
- Még mindig az.
- Én is így értettem. - kezdte szivatni Ice Mavericket. Ice-nak ez a szuper ereje addig beszél valakihez aki nem szimpatikus neki még össze nem zavarodik majd elkapja ezt a technikát repülésben is igen sokszor alkalmazzuk.
- Szólj ha segítsek. - mondtam
- Miben? - kérdezte Maverick
- Nem is sejted? - kérdezte Ice
- Mit?
- Hát, hogy ki a legjobb pilóta. - mosolyogtam rá.
- Majd magam megoldom.
- Hallottam sokat rólad. Szeretsz egyedül dolgozni vagy csak úgy a saját fejed után menni. Hasonlítasz valakire ebben. - gondolt Ice Duke Mitchell-re.
- Kiváncsi vagyok holnap milyen technikákat fogok látni arra, hogy elkapjanak. Őszintén a tiédre vagyok a legkíváncsibb. - mondtam
- Ígérem, hogy lefoglak téged lőni. - mondta Maverick
- Ahogy én is. - mosolyogtam rá. Majd lehúztam a piámat és elmentem
- Majd még találkozunk. - mondtam majd megfogtam Ice karját és magammal húztam. Egyenesen a női mosdóba rángattam. Elszoktam rángatni, ebből ő nem csinál nagy ügyet. Talán már megszokta, hogy ez a "fontos megbeszélés a mosdóban" dolog, mint minden nőbe belém is van kódolva és mivel nincsenek lány barátaim hát marad a bátyám.
- Pont a leginkább John Travolta képűnek kerül a tiltó listára? - kérdeztem idegesen Ice-tól.
- Biztos, hogy ő Duke Mitchell gyereke? - kérdezte Ice
- Nem egyértelmű? Az apja halott, a neve Pete Mitchell. Na meg pilóta. - soroltam az okokat amik azt magyarázzák, hogy ő Duke Mitchell fia.
- Jó rendben. Viszont nem értem miért pont Maverickre vagy ideges? Elvégre ő nem tehet semmiről. - mondta Ice
- Egyszerűen csak, nem szimpatikus úgy tartják igazán kiszámíthatatlan tud lenni. Sokszor vannak az agyában kattanások. Illetve veszélyes. - mondtam.
- Nem akarok bunkó lenni de pár dolog rád is igaz. - mondta Ice
- Tényleg? Mondj egy példát! - háborodtam fel.
- Te is kiszámíthatatlan vagy emiatt sokszor veszélyes. Talán még én kiismerlek de a többi pilóta nem tudna. Ami egyben jó és rossz is. - mondta. Nehéz beismerni de igaza volt.
- Egyébként, honnan tudsz róla ennyi mindent? - kérdezte Iceman
- Mint mondtam, a főnökkel dumáltam és szóba esett, hogy ne legyen semmi viszonyom egy fiúval sem, aztán kialakult egy téma, hogy melyik pilótáról mit írtak. Persze ilyenkor még nem tudtam, hogy Maverick neve valójában Pete Mitchell. Sőt azt sem tudtam ki az a Maverick - mondtam
- Ez megnyugtató azt hittem már megbolondultál és nyomozol utána. - mondta Iceman. Mire csak rámosolyogtam. Fül süketítő ordítás csapta meg fülemet.
- Hallod? - kérdeztem
- Énekelnek. - ebben biztos voltam igazán jól kivehető volt, hogy mindenki a "You lost that lovin' feeling"-et énekli. De miért? Ennyire nem nagy sláger. Vagy mégis?
Nyomban visszamentünk a bárba minden pilóta/rádiós valakit vett körül. Az éneklést még mindig nem hagyták abba. Minek ez a nagy éneklés? Meglökdöstem a tömeget, hogy valamit azért én is hadd lássak. Pedig Oh istenem bárcsak nem tettem megvolna. A szemem előtt Maverick és Goose volt. Egy gyönyörű lánynak énekeltek. Szőke rövid de mégis nagy haja volt, kék szem, szép piros rúzsos ajkak. Az arca is szép volt. Maximum az öltözködése nem tetszett, de nyilván jobb volt, mint az enyém. Én abba a hülye egyenruhában álltam ami olyan férfias volt, hogy az már fájt. Egyedül a hajam volt nőies na meg, hogy ki voltam sminkelve.
- Ezért a lányért ekkora felhajtást! - sóhajtott Iceman. Őszintén nem tudom, hogy ezt most azért mondta, hogy engem vigasztaljon vagy pedig, mert tényleg nem tetszik neki a lány.
- A közelembe sem ér ez a nő. - állapítottam meg mikor végre megengedte a lány, hogy Maverick mellé üljön így végre minden fiú befogta a száját.
- Micsoda önbizalmad lett hirtelen. - mondta Ice
- Mikor nem volt? Bátyám, nem emlékszel mit mondott Jack bácsi? Mindenből hozzuk ki a maximumot. - mondtam. Jack avagy a pótapám keményen belénk verte, hogy legyünk magabiztosak és kemények. Olyan szinten, hogy amikor a repülésben valamit elrontottunk gyomor ideggel mentünk haza. Akkor hülyeségnek tartottam hogy ilyen szinten komolyan veszi a repülést. De utólag igaza volt.
- Bátyádnak szólítottál. - mondta Ice mosolyogva. Kicsi koromban nehezen vettem rá magamat, hogy elfogadjam az új családomat, nem azért mert nem szerettem őket, isten ments imádom Ice-t és családját. Inkább csak nehéz volt feldolgoznom, hogy többet nem lehetek soha az eredeti családommal. Amikor beszélgettem velük/ róluk beszéltem mindig azt mondtam, hogy "az unokatestvérem" " Jack bácsi" "Kate néni (igen, így hívják Iceman anyukáját)" erre pedig Kate nagyon mérges volt így mindig kijavított. Aztán egy idő után elkezdtem "bátyámnak" "anyának" "apának" hívni őket. Ezek a pillanatok, olyan emlékezetesek lettek, hogy örömükben mindig szóltak, hogy végre igazi családomnak tekintem őket. Ezek a dolgok több, mint 10 éve történtek de mint látható nem mentek feledésbe. Örökké hálás leszek istennek, hogy egy ilyen jó családdal ajándékozott meg. Ha mar az eredeti cserben hagyott.
- Hiszen az is vagy! - mondtam[...]
Más pilótákkal beszélgettem. Lehetőleg Top Gun tagokkal. Goose is csatlakozott.
- Hol hagytad Mavericket? - kérdeztem
- Bár tudnám, valószínűleg egy lánnyal van. - mondta
- Értem. - mondtam - Ha nem gond egy pár perc és jövök. - mondtam a fiúk bólintottak én pedig elindultam a mosdóba. Kevés nő volt úgyhogy nem számítottam társaságra. Itt egy kicsit egyedül lehetek, vehetek pár mély levegőt és kicsit foglalkozzatok a külsőmmel. Kinyitottam az ajtót. Hát nagy hiba volt.
- Mi a jó anyám folyik itt? - néztem le a földre. A földön Maverick és a szőke hajú lány feküdt. Pucérak voltak Maverick testén mindenhol rúzs nyomok voltak. Amikor meghallotta hangomat azonnal felhúzta alsó nadrágját nehogy véletlenül meglássak bármi érdekességet.
- Maverick Maverick, már első napon teherbe kell ejteni valakit? - dőltem neki a falnak és nem vettem le a szememet róluk.
YOU ARE READING
Miért pont te? [1986 Maverick FF]
General FictionVadászpilótának lenni nehéz dolog, főleg 1986-ban nőként. Charlotte Kazanskynek avagy ismertebb nevén Sydneynek nehéz dolga van a Top Gun-ban, hiszen nem csak olyan akadályokkal kell szembenéznie, mint az állandó maximális repülési teljesítmény hane...