A vasárnapomat arra szenteltem, hogy a könyvtárban bújtam a könyveket. Természetesen bűnözőkről és lebuktatásukról olvastam tudományos cikkeket. Illetve szótárakat olvastam. A nyelvekkel kapcsolatosan csak egy dologban vagyok biztos, hogy szláv eredetű nyelv. Szereztem egy kamerát, nem egy nagy épphogy látható. Hétfő reggel korán jöttem be a Top Gunba, hogy a felszereljem a mini titkos kamerámat. Arról csak én tudok, hogy ott van. Ha olyan történik egyből elviszem és megmutatom a rendőrségnek ( a felvételt). De, hogy őszinte legyek kevés esélyt adok arra, hogy pont, felvegyem ha esetleg testileg bánt, de talán az egyik beszélgetését felvehetem. Lehet nem derül ki semmi lényeges de a nyelv eredete igen. Vettem egy jegyzetfüzet is amibe minden lényeges dolgot leírok. A felvételt pedig csak a rendőrség tudja elintézni. Mivel semmi féle hang lejátszom nincsen. Remélem a jövőben ezen javítanak.
Este nehezen aludtam mivel szinte egész nap a fejem csak Slideren járt és a bűnözős könyvekről. Mavericknek ezt a projektet nem szeretném nagyon említeni. A bántalmazásról tudhat, de másról nem. Egy valamire anyám apám megtanított (haláluk előtt): Soha ne bízz senkibe se!
A Top Gun épületébe sétáltam be. A többiek már mind itt voltak mivel az összes motor kint parkolt. Kicsit későn indultam mivel tovább aludtam, de még így sem késtem el. Az embernek lehet mázlija egyszer nem? Gyorsan átöltöztem majd bementem a termünkbe és leültem a helyemre.
- Mivel a jövőben sokan együtt fognak dolgozni.. - nézett rám Vipera majd Maverickre mire automatikusan összehúztam a szemöldökömet.
- Arra gondoltam, hogy ezen az órán egymás gyengeségeivel fogunk megismerkedni, így akcióban tudni fogjátok miben segítsetek a másikat. - mondta Vipera
- Maverick mi a gyengeséged? - kérdeztem
- Jó, kérdés én magamat tökéletesnek tartom. - mondta Maverick mire elkezdtem nevetni
- Ha esetleg nem tudsz gyengeséget mondani magadról akkor én szívesen segítek benne. Mert van bőven... - mondtam
- Mondod te, Sydney, Sydney soroljuk? - kérdezte idióta tekintetével Slider
- Te inkább meg se szólalj. - vágott vissza Ice
- Ice!! Remélem ez a viselkedés nem azért folyik Slider ellen mert ő később csatlakozott. - szólt ránk Vipera mire megforgattam a szemeimet.
- Tán nem tetszik valami Kazansky? - kérdezte Vipera
- Slider miért nem mondod el te a gyengeségeidet? - kérdeztem
- Oh Sydney nem kell terelni a szót rám. Mindneki úgyis rád kiváncsi. - mondta mire én megsimítottam a nyakamat.
- Slider gyengesége az, hogy cserben hagy mindent rád sóz illetve még keményen hátba is vág ennek meg története is van. 5 ellenséges gép jött én - Ice és Slider voltunk fent. Elkezdtünk persze lőni rájuk majd hirtelen Slider úgy döntött, hogy feladja és nem segít így néha "véletlenül" eltalálta a mi gépünket is. - Slider feje vörös volt az idegességtől. Ice pedig büszkén rám mosolygott.
- Sydney gyengesége a sötét múltja. Hogy az apja meghalt Maverick apja miatt. Az apja halálába az anyja is belehalt. Így szegény pici Sydney egyedül maradt. Majd Icemanhez költözött. Mindenkit akit nagyon szeret általában elveszíti vagy ellöki maga elől. Keménynek mutatja magát de valójában lelkileg egy törékeny valaki.
- Ehhez te is hozzá járultál. - néztem a szemébe.
- Miért? Mert emlékeztetlek a rossz emlékeidre? - kérdezte Slider
- Nem, hanem mert mert (mert 2x majdnem megerőszakoltál. Mostanában pedig fojtogatsz azért mert megjelentem az öltözőben amikor te valamilyen nyelven beszéltél valakivel -mondtam volna) Amúgy is mi közöd van a családomhoz? - kérdeztem mire Slider elmosolyodott mivel tudta, hogy mérges lettem.
- Ezt majd ti lerendezitek. Folytassuk az órát - mondta Vipera
- Maverick gyengesége? Konkrét mellékneveket szeretnék hallani de nem tőle hanem tőletek.- mondta Vipera
- Gondoltad volna, hogy ilyennel kell majd foglalkozni a Top Gun-ban? - kérdezte Ice lehetőleg olyan halkan, hogy csak én halljam.
- Ha ott is ilyen barmok voltak, mint Slider akkor megértem Maverick apját. - mondtam unottan.
- Mindenki mondjon egyet minimum. Mondjuk Ice. - mondta Vipera
- Önfejű. - vágta rá
- Charlotte. - szólt Vipera
- Jól néz ki. - vágtam rá mire mindneki kivéve Slider kérdően rám néztek.
- Bizonyos szituációkban ez lehet rossz tulajdonság. - kezdem el magyarázni mikor realizáltam, hogy mit mondtam.
- Bejön? - kérdezte Ice mire érzetem, hogy vörös lesz az arcom. Megfogtam a rágómat kivettem 2db-ot. Egyet megettem én másikat Ice szájába nyomtam.
- Fogd be. - mondtam. Ezek után Maverickre nézni nem mertem.
Ezeket a beszélgetéseket még le folytattuk a többi pilótával/rádiossal majd repülés után mindenki haza készült menni.
[...]- Miss Kazansky, kérem várjon! - hallottam meg Vipera hangját.
- Mit csináltál húgocskám? - kérdezte Ice miközben megveregette a vállamat.
- Fogalmam sincs. Na mindegy, menj előre a bárban majd találkozunk. - mondtam
- Rendben. Nem gond ha jön még oda pár Top Gun-os? - kérdezte Ice
- Dehogyis, csak ne Slider legyen az. - mondtam
- Isten kegyelmezz!! - vetett keresztet Ice. Mire felnevettem.
- Na menjél még mielőtt még nagyobb bajba kerülsz. - mondta Ice mire rábólintottam és elmentem Vipera irodájában.
- Jöjjön be kérem! - nyitotta ki ah ajtót mire kihúzva magamat beléptem majd szembe vele vigyázzban megálltam. Nem néztem a szemébe.
- Uram, szólított. - mondtam bár vissza gondolva ez a mondat úgy hangzott mintha a Istenek mondanám.
- Kérem fejezze be ezt. Most már nem dolgozik. Mostmár főnök státuszból átléptem ismerős státuszba, érthető? - kérdezte mire elengedtem magamat és kérdően ránéztem.
- Nézze, feltűnt a viszály ön és Slider közt, de, hogy őszinte legyek az is feltűnt, hogy nem csak önt idegesíti ez az ember hanem Icemant is illetve Mavericket is. Illetve Wolfman Hollywood és Goose is húzza a száját, ha Slider esetleg megszólal. Bekell vallanom teljesen megértem magukat mi- folytatta Vipera de a szavába vágtam
- Nézze uram ha megint arról van szó, hogy legyünk kedvesek vele mert új akkor úgy gondolom, hogy csak vesztegeti az idejét. - mondtam
- ...mivel engem is ugyan úgy idegesít, mint benneteket. Illetve nem tartom őt ide valónak, tudja miért? Mert látszik, hogy ő más, az akcentusa, a járása a nézése szinte minden olyan ellenséges. Tudja, hogy került ide ez az ember? Szó szerint fenyegettek. - mondta Vipera
- Hogy őszinte legyek uram elkezdtem kémkedő utána. - mondtam
- Tudom. - mondta Vipera mire összehúztam a szemöldökömet
- Láttam a könyvtárban. Jogot olvasott. Illetve szótárakat. - mondta Vipera
- Uram, előzőhéten egyedül bementem a szekrényemhez mert itt hagytam valamit. Slider pedig telefonált valakivel de valami szláv nyelven. Majd meglátott, hogy ott vagyok és a falnak nyomott és fojtogatott. Kamerákat szereltem fel, hogyha megint bánt vagy valami egyből vegye fel. - mondtam
- Nézze én magát leleményesnek tartom, ha valami baj van itt maga megoldja. Viszont ebben segíteni akarok. Majd felém nyújtott egy papírt.
- Engedély fegyvert használatra/ tartásra. - olvastam el majd felém tolt egy pisztolyt töltelékkel.
- Uramatyám. - mondtam
KAMU SEDANG MEMBACA
Miért pont te? [1986 Maverick FF]
Fiksi UmumVadászpilótának lenni nehéz dolog, főleg 1986-ban nőként. Charlotte Kazanskynek avagy ismertebb nevén Sydneynek nehéz dolga van a Top Gun-ban, hiszen nem csak olyan akadályokkal kell szembenéznie, mint az állandó maximális repülési teljesítmény hane...