3 rész

55 3 17
                                    

- Mi a francot keresel itt? - lépett közel hozzám. Magasabb volt nálam 180 cm körül lehetet. Mint Iceman.
- Tán elfelejtetted, hogy egy női mosdóban vagy? Lehetnél több tisztelettel más lányok iránt. - húztam fel szemöldökömet. Azért amit Mavericket illeti tetszet amit látok. Maverick teste izmos volt.
- Nem a női mosdóban kéne megdugnod a ribancaidat. - mondtam
- Nem vagyok ribanc. - mondta a lány
- Dehogynem. - mosolyogtam
- De minden második lány-t meghálsz? - kérdeztem
- Tán zavar, hogy téged nem? - kérdezte mély hangjával.
- Egy cseppet sem. Tudod nem az a fajta nő vagyok aki megvárja, még a fiú csettint. Én magam csettintek a fiúknak. - mondtam mire mosolyogni kezdett Maverick és elkezdett öltözni.
- Oh és valaki ezt a módszert követte? - kérdezte Maverick
- Persze, az admirális fia neked meg megvolt a húga hallottam Penny Benjamin. - mondtam
- Hat ez nem igaz! Az is te voltál!- forgatta szemeit Maverick.
- Nem lehetne, hogy ezt nem most beszélnétek meg? - szólalt meg a lány aki addigra már felöltözött.
- Ahogyan óhajtja. Viszlát holnap Maverick. - mondtam majd kimentem. Hát ez nem igaz de komolyan ezt el kell mesélnem Icemannek egy erős ital mellett.

[...]

Másnap

A tegnapi események után szinte nem is bírok Maverickre nézni. Ahogy ő sem pillant rám. Most van az első óránk és alig pár óra van attól, hogy végre repülhessek. Iceman sajnos ma nem fog repülni. Addig is szurkolhat nekem. A cél, hogy mindenkit én lőjek le.
- Polgári alkalmazottak foglalkoznak önökkel. Tőlük kapjuk az adatokat az ellenséges gépekről. Bemutatom Charlie-t az asztrofizika doktorát. Civil ne tisztelegjen neki!  - hangos magassarkú kopogás zaj csapta meg fülemet.
- Vigyázzanak, ő az összekötőnk a Pentagonból. - a hölgynek átadták a szót majd megfordult. Végre jól láttam. Megint nem hittem a szememnek. A lány akit még tegnap ribancnak szólítottam a tanárom? Komolyan ez a Top Gun tele van meglepetésekkel. Charlie nem más, mint az a szőke lány akit Maverick a fürdőben dugott.
- Hello! F-5- ösök és A-4-esek a Mig szimulátoraink... - mondta Charlie de képtelen voltam figyelni mert elkapott a röhögö görcs.
- Mi a franc Sydney? - nézett rám Ice mire közel hajoltam hozzá és odasúgtam neki
- Maverick a fürdőben ezzel a lánnyal volt. - suttogtam
- Mi? Ez komoly? - emelte fel a szemöldökét Iceman.
- Hadnagy, tán valami baj van? - kérdezte Charlie. Vagy nem ismert fel vagy komolyan gondolja.
- Nem pontos a MiG-re vonatkozó adat. - mondtam mire mindenki ránk nézett
- Mond, hogy csináltad, hogy egyszerre velem dumáltam közben meg figyeltél Charliera? - kérdezte Ice mire csak rákacsintottam.
- Mennyiben? - kérdezte
- Sikerült megfigyelnünk egy MiG- 28 -ast amint 4 G negatívba süllyedt.
- Hol történt ez? - kérdezte
- Követtük 6 G-nél süllyedt mi pedig fölötte voltunk.
- Akkor, hogy látott bármit is.
- Fejjel lefelé voltam. - mondtam mire körülöttünk nevetni kezdtek
- Vicces, ki hisz el ilyen butaságot? - kérdezte Maverick
- Mi lenne ha egyszer befognád a pofádat? Kérdezett téged bárki is?- vettem le a szemüvegemet. Charlie ekkor ismert fel.
- Itt nem engedett meg ez a fajta beszéd. - szólt rám egy férfi tanár.
- Ahogy azt sem megengedett, hogy kedves Charlieval valamelyik diák kavarjon. Hallod ezt Maverick. - mondtam
- Térjünk a lényegre milyen közel volt a géphez?
- 2 méter. - válaszolt helyettem Ice
- Hülyeség! - mondta Maverick
- Fogadunk Mav? - kérdeztem
- Maguk közben mit csináltak? - kérdezte Charlie ignorálva a Maverickhez szólt mondatomat.
- Kommunikáltuk. - mondtam
- Mutattam az ujjamat. - emelte fel a középső ujját Iceman.
- Ha megkérhetem ezt se mutassa.
- Tehát maguk azok. Az MiG szívatok. - mondta Charlie. Mire csak ravaszul mosolyogtam.
- Így is lehet hívni. - mondtam mire Maverick rám pillantott két zöld szemével. A szemébe néztem de hamar elnéztem. Nem bírtam nézni őt.

[...]

- Rendben Sydney megkezdheti a felszállást! - mondták a központból majd elindultam egyedül a repülőmmel. Fent már ketten voltak. Maverick és Goose illetve Wolfman és Hollywood volt fent. Mozdulatlanul, próbálták befogni a gépemet. Egymás mellett voltak úgy 5m lehetet köztük. Egyenesen alattuk voltam így nem látták a gépemet. Meghúztam a kart és teljes sebességgel felrepültem. És azon 5m köztük áthaladtam a nagy lendülettől ők persze a repülővel felborultak.
- Na erre csak nem számítottak. - gondoltam magamban. Valamelyik gép talán Maverickék követni kezdtek engem egyenesen. Direkt össze-vissza mozogtam, hogy ne tudjon célba venni. Megkerestem a másik gépet avagy Hollywoodékat és szembe mentem velük.
- Mit csinálok én? - kérdeztem magamtól majd amikor nagyon közel voltam Hollywoodhoz fel emelkedtem a magasba így Maverickéknek kicsin múlott, hogy neki menjenek csapattársuknak. Felemelkedésemet egy félkörös fordulással végeztem így Hollywoodék mögött jelentem meg. Lelőttem őket vagyis csak becéloztam ezáltal ők meghaltak.
- Jelentem Hollywoodék kiestek! Sydney lelőtte őket. - mondták a központból. Ezt persze mindenki hallotta még azok is akik a reptéren voltak. Maverick mögé lopoztam. Az ég tetején voltam messze tőlük épphogy nem láttak. Alkalmaznom kellet a fejjel lefelé repülést. Így megfordultam és leereszkedtem hozzájuk. Szinte olyan közel voltam hozzájuk, hogy eltudtam olvasni a bukójukon a nevüket. Végre felnéztek. Ámultan pislogtak rám én pedig válaszol megfordultam és az alsó rakétákkal becéloztam őket.
- Maverick és Goose halott! - mondták

Ez így ment egész délután. Feljött egy páros
lelőttem őket. Még Jester-t is legyőztem aki alapból lett volna az ellenség ( ő már mester pilóta).
- Szóval, ki a legjobb pilóta? - kérdeztem Iceman-t amikor végre átöltöztem és le fürödtem.
- Büszke vagyok rád. - mosolygott rám Ice
- Jó voltál Sydney! - veregette meg a karomat Goose
- Kellemes csalódás vagy. - mondta Maverick. Kicsit flegma volt de bóknak vettem. Ahogy elment mellettem megcsapott erős dezodorának illata ami igazán kellemes volt. Elmosolyodtam mert kénytelen volt elismerni, hogy jó vagyok.
- Miért nézed ilyen furán őt? - suttogta Iceman a fülembe.
- Mi? Nem is néztem rá szimplán csak gondolkoztam valamin. - mondtam
- Miért nézném őt? Apám gyilkosának fiát? Akit még tegnap kefélni láttam a mosdóban a tanárommal. Nem nem! - kezdtem el nevetni.
- Tudtommal bejönnek a tiltó listások. Nem de? - kérdezte Iceman
- Ice lehetne, hogy hagyjuk ezt a témát? - kérdeztem mire csak lazán bólintott.

Maverick szemszöge
5 perccel ez előtt

- Téged is elvert Sydney? - kérdeztem Jester-t mire bólintott
- Hihetetlen a lány, honnan tud ennyi minden-t? - kérdeztem Goose-t
- Okos, vérében van. Talán nem 0-24 csak a csajokat avagy ő esetében fiúkat nézegeti tudod ezért vagy te csak a 2 legjobb mindenhol.
- Egyébként hasonlítasz rá. - mondta Goose
- Ezt, hogy érted? - kérdeztem
- Veszélyes akárcsak te. Magabiztos akárcsak te. Kiszámíthatatlan akárcsak te. - mondta Goose
- Akkor sem az esetem. Charlie jobb. - mondtam
- Akkor miért van az, hogy bármit beszélünk te mindig valahogy felhozod témának Sydney-t? - kérdezte Goose
- Gosse hagyjál már! Charlie tetszik viszont vele nem kavarhatok mivel, ő a tanárom.
- Rendben, egyébként ott kint áll Charlotte. - mondta Goose
- Mi tényleg? Nem vagyok büdös? Tudod mit felteszek magamra meg dezodort. - fújtam be magamat.
- És még neked nem tetszik - mondta majd előre ment és út közben annyit mondott Charlotte -nak, hogy :
- Jó voltál Sydney- veregette meg vállát. Hirtelen valami fura érzés csapta meg a testemet.
- Kellemes csalódás vagy. - nyögtem ki majd egy pillanatra elkaptam tekintetet. Istenem ezek a szemek.

Miért pont te? [1986 Maverick FF]Where stories live. Discover now