Kopogtattak az ajtómon. Hirtelen hideg rázta át a gerincemet. Tudtam, hogy valószínűleg csak Maverick jött összeszedni a programra, de így is elsőre megijedtem. Nem mintha Slider kopogna mielőtt bejönne a házamba.
Egy utolsó pillantást vetettem a tükörre avagy jó magamra. Kicsit elbizonytalanodtam elsőre ami fura mert fiúk miatt ez soha sem fordult elő. Nem érdekel egy ideje, hogy mi a véleményük a fiúknak rólam. Én jól érzem magamat a bőrömben és ha én jól érzem magamat így akkor pont egy mihaszna fiú véleménye nem fog érdekelni. A fiúkról nem olyan rég változott meg a véleményem. Mielőtt Slider majdnem megerőszakolt. Előtte minden fiúban bíztam, nem csináltam nagy ügyet a genderből, azt hittem, hogy engem a férfiak nagy része tisztelni fog mert nő vagyok. De rájöttem, hogy ez nem az a világ itt a férfi irányit helyettem. Slider óta és mióta a bátyám kioktatott a világról átlátom a férfiakat és rájöttem, hogyan lehet őket kijátszani. Átlag esetben a férfiak akarnak irányítani, hogy nőből legyen kurva, de én ezt felcseréltem arra, hogy a férfiakat változtatom kurvává és én lettem az alfa. Nem vagyok meleg vagy ilyesmi nehogy félreértésen valaki egyszerűen a gyengeségemet miszerint nő vagyok és valójában félek az olyan pasiktól, mint Slider át fordítottam az előnyömre. Úgy bántam a fiúkkal ahogy ők bánnának velem.
Emiatt a szexuális életmód miatt azt hiszem, hogy még soha életemben nem voltam igazán szerelmes. Éreztem már olyat, hogy valaki iránt vonzódtam, orgazmusom volt stb, de sosem éreztem azt amiről mindenki beszél "bizsergés, pillangók" nevetségesnek hangzik és valószínűleg csak belemagyarázás. De nem aggódom emiatt annyira, azt hiszem. Mármint még van időm szerelmesnek lenni, nem?
Mindenesetre ahogy a tükörbe néztem láttam, hogy ma nem leszek Elvis Presley női változata, de azért olyan tragikusan ronda sem volt. Hosszú nap ez a mai és még csak most kezdődik el igazán.
Kinyitottam a bejárati ajtómat.
- Gyere be! - szóltam Mavericknek
- Első találkozásunkhoz képest elég könnyedén beengedsz. Emlékszem mikor itt ettem veled még attól is féltem, hogy megmérgezel. - emlékezett vissza. - Most meg egész jól megvagyunk. - nézett a szemembe.
Az nem kifejezés, hogy egész jól végülis előző találkozón smároltunk ami számomra semmit nem jelent, de lehet, hogy ő máshogy gondolja.
- Hova megyünk? - néztem a szemébe.
- A tegnapi baromságunkat elnézve nem a kocsmába kéne mennünk. Vagy szeretnéd, hogy megint énekeljek? - kérdezte Maverick
- Isten ments! - harsongtam fel
- Arra gondoltam, hogy ha éhes vagy akkor veszek neked valami kaját és a nap lementében romantikus kettesbe elmennék a reptérre.
- Legyen. Viszont, külön motorral megyünk, mert nem vagyok a motoros Charlied és hajlandó leszel velem egyhuzamban olyan gyorsan menni motorral, mint amilyen gyorsan a gép megy. Vagyis kimaxoljuk a motorból a gyorsaságot. - mondtam
- Mondtam már, hogy imádom az olyan nőket akik az én női változataim? - kérdezte Maverick mosolyogva a falnak dőlve.
- Igen, remélem van szerencséd találni egyet. - mentem el mellette ki az ajtón. Bár őszintén jól esnek a bókjai. Megvártam, hogy Maverick kijöjjön a házam ajtaján és becsukhassam az ajtót.
- Mondtam már, hogy ma is gyönyörű vagy? - kérdezte Maverick miközben az ajtó körüli falnak dőlt és lesem vette a szemét rólam miközben bezártam az ajtót. Zavarban voltam amiatt nézz, de mégis jól esett.
- Egyébként, hogy Charliera is hajtasz az a terv része mi szerint ki nem állhatjuk egymást vagy tényleg hármast akarsz? - kérdeztem őszintén rá mosolyogva.
- Féltékeny valaki? - kérdezte miközben követett, mint egy kutya a gazdáját.
- Csak tudod érdekelt, hogy átlássam a helyzetet. - mondtam lazán. - Nem mindegy ha a tanároddal kavarsz vagy a munkatársaddal. - mondtam
- Oh tehát most köztünk van valami? - kérdezte Maverick mire csak rámosolyogtam.[...]
- Szóval megmondom milyen kajával tudok szolgálni. Első és legfontosabb - mondta mire rámutatott a nadrágjára.
- Perverz állat. Mondd eddig a csajaidnak ez a stílus mindig bejött? - kérdeztem sunyin
- Többségük ha csak levegőt vettem már széttárta a lábát nekem. - mondta Maverick miközben a táskájában matatott.
- Aha igen vettem észre. - emlékeztem vissza a Wc-s esetre.
- Nem akarsz leszállni rólam és Charlieról? -kérdezte Maverick mire csak elmosolyogtam. Imádtam idegesíteni ezzel a témával.
- A sírkővedre és kifogom írni a nevét. Egyébként nem hiszem, hogy nem jön be neked ma is úgy nézted őt, mint Ice Olivia Newton John-t.
- Tényleg ha már itt tartunk, nemtudom ki nevezte el az állítólagos ellenséget a celeb szerelme nevén és ezek után azt meri állítani, hogy semmi fajta szerelmet nem érez irántam. - mondta miközben elém rakott sok-sok kaját.
- Te meg még el is hitted, hogy hasonlítasz rá. A kocsmában elég káo voltál. Mond, ha azt mondom, hogy Elvis Presleyre hasonlítasz akkor elkezded úgy rázni magadat, mint ő? - kérdezte Maverick
- Ne essünk túlzásokba. - nevet Maverick.
A reptér mellett voltunk. A reptér melletti úton volt egy kis domb ahol leültünk "piknikezni" pokróc nélkül. Még a repülők föl-le szálltak mellettünk addig mi romantikus kettesben a naplementében kajáltunk. Vagyis készültünk kajálni.
- Mondd csak ilyen egészséges kajákkal vagy hajlandó szolgálni valami - akadt meg a szavam mikor megláttam az egyetlen egészségtelen kaját a sok gyümölcsök közt.
- Na ne szórakozz velem, hogy van nálad "Megagiga csokis cukor sokk muffin". Oké bírlak ennyi. - vettem el muffint.
- Hogy minek hívtad ezt a muffint? - kérdezett vissza Maverick.
- Megagiga csokis cukor sokk muffin. Ice találta ki a nevet. Ez a kedvenc sütim. Szülinapomra mindig ilyet kértem torta helyett. - kezdtem el mesélni.
- Jó legyen egy deal. A muffin előtt kell ennyi egy kis gyümölcsöt csak, hogy egészséges maradj egy kicsit. Viszont egy játék szabállyal.
- Ki vele. - parancsolatam Maverickre.
- Úgy adj a szőlőből nekem, hogy én sem és te sem érhetsz hozzá kézzel a gyümölcshöz és a számba kell adnod. - hiteltelen elpirultam. Anyád ez jól hangzik.
- Áá értem mire megy ez ki. - téptem le egy szem szőlőt és megtartottam a fogammal a szőlőszemet.
- Mehet? - kérdeztem mire bólintott. Megfogtam a nyakát közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam. Megfogta a derekamat és erősen belemarkolt elengedtem a a fogammal a szőlőt ami átment az ő szájába. Beleharapott és ahogy a szőlőszem szétpukkadt a szájában a szőlőleve a nyelvére folyt. Így kezdte el vadul nyalni a nyelvemet, számat. Finom volt a szőlő. Így csókolóztunk egy jó ideig. Egyszer én kaptam a szőlőt egyszer meg ő. Eszre sem vettem mikor nyelem le a gyümölcsöt. Csakis Maverickre tudtam koncentrálni. Ahogy nyelvével játszik a számban ahogy körbe fogja a derekamat. Ahogy én az izmos karját tapogatom vagy éppen az állkapcsát/nyakát fogdosom. Az illata már csak hab a tortán. A bizsergés és az a fajta izgulás egy pasi iránt amit én még soha nem éreztem egy iránt sem meg a cseresznye volt a habon.
YOU ARE READING
Miért pont te? [1986 Maverick FF]
General FictionVadászpilótának lenni nehéz dolog, főleg 1986-ban nőként. Charlotte Kazanskynek avagy ismertebb nevén Sydneynek nehéz dolga van a Top Gun-ban, hiszen nem csak olyan akadályokkal kell szembenéznie, mint az állandó maximális repülési teljesítmény hane...