- Úgy néztek ki, mint valami katonák egy világháborúból. - mondta Goose
Hát igen végül megállapodtunk, hogy nem biztos hogy, biztonságos helynek találjuk a saját otthonunkat egyenlőre.
- Mi történt veletek? - kérdezte Goose
- Igaz storyt mondjuk neki vagy neki a kamut? - kérdeztem Mavericket.
- Ő tud mindent is, úgyhogy - csapta meg a seggemet.
- Na álljon meg a menet! Attól még, hogy mindenről tud nem kell ilyen komfortosan érezned magadat. - fordultam felé.
- Oké szóval együtt mentünk haza és Slider megtámadott minket pár motoros fickóval. - mondtam
- Mi? - adott a kezembe egy bögre meleg teát Goose (nem véletlenül Mama Goose).
- Goose, ugye tudod, hogy nem vagyunk megfázva adj valami alkoholt valami erőset! - könyörgött Maverick
- Na azt biztos, hogy nem. Körülbelül másfél órája majdnem meghaltatok. De még csak most jön a jó része lekell kezelni a sebeteket.[...]
Másnap reggel korán kellett indulnunk a munkába. Ma sokkal korábban, mint eddig mivel kénytelenek voltunk buszozni a motort érte kár miatt. Állítólag a biztosító biztosít egy remek motort mindkettőnk számára. Addig pedig maradt a busz.
A Top Gun épületében nyomban átöltöztünk majd rohantunk órára.
- Jézus Syd megvagy? - fordult felém Hollywood
- Oh nyugi, ez semmiség. - mondtam
- Ahogy látom Maverick sem fest valami szépen. - állapította meg Wolfman. Furcsán néztek végig rajtunk.
- Mit csináltatok? - kérdezte Hollywood.
- Hát az úgy volt - kezdtem volna bele mikor drága unokatestvérem nyitott be a terembe.
- Jézus Lottie, mi történt ve - majd rá nézett Maverickre - ..letek. - tette hozzá.
- Ugye nem bántott téged az a szemét téged? - kérdezte Iceman feszülten.
- Pontosan kire gondolsz? - kérdeztem mire hirtelen Maverick felé fordult és szorosan megfogta a nyakát.
- Ha megtudom, hogy te voltál kinyírlak esküszöm! - fojtogatta Mavericket Ice.
- Jézusom Ice azonnal állj le! Mi van veled? Csak elestem a motorral! - mondtam
- Ezt elkéne hinnem? Mi van vele ő miért néz ki úgy kb mint te? - kérdezte tőlem.
- Honnan tudjam? Nem vagyok jóban vele! - mondtam
- Csak bunyóztam Ice! - lökte el magától Maverick Ice-t.
- Bunyóztál? Mégis hol? - kérdezte Ice fenyegetően.
- Egy kocsmában, megkellett valakit védenem. - hazudott Maverick.
- Aha. - forgatta meg a szemeit Ice majd leült a helyére.
- Muszáj volt neked itt balhéznod? - kérdeztem idegesen.
- Persze, már a húgomat sem védhetem meg? -kérdezte Iceman.
- Állj le! - szóltam rá mire engedelmeskedve előre fordult. A szünetközben szokásosan szólt a rádió. A Blue Suede Shoes szólt Elvis Presleytől.
Az órámra pillantottam egy másodpercre. 10 perce becsengettek. Na és hol van Charlie vagy Vipera. Na és Slider?
Még várakoztunk tovább hallgattuk a halk rádiót amit még nem kapcsoltak ki.
- Remek számot hallottunk Elvis Presleytől aki ma halt meg 9 éve, ez hihetetlen, hogy repül az idő! Mindenek előtt bemondanék pár forgalmi infót illetve rendkívüli híreket amit az utóbbi pár órában kaptam. Hatalmas dugó van az M7 autópályán, este hihetetlen károkat okozott 6 motoros. Kiderült, hogy ebből a 6 motorosból 2 biztosra ártatlan fegyver engedély miatt. A tegnapi incidensben egy valaki halt meg akit ellenségnek nyilvánították Agafon Okszana orosz katona a többiek csak megsebesültek. A kár úgy 13 autó 1 kamion és a 6 motorból 5 totális kár. Azt hiszem a rendőrök ma sem unatkoznak. Majd a - folytatta a rádiós de mikor Charlie belépett egyből lekapcsolt.
- Bocsánat a késésért! Az M7 dugóban voltam. - egy pillanatra Maverickre néztem. Nem vagyunk semmit, nagy katasztrófát csináltunk egy éjszaka alatt. A szemembe nézett és csak rám mosolygott. Viszonozttam a mosolyt.
Elkezdődött az óra és Slider sehol sem volt.
-Hol van Slider? - kérdeztem Ice-t.
- Fogalmam sincs, lehet beteg vagy dolga van. - gondolkozott el Iceman. Vagy meg csak nagyon megsérült tegnap? Ki tudja? Egy biztos, hogy az nap este nem ő halt meg.[...]
Az repülőkben voltunk. Mindneki az égben. Vártuk az utasításokat (az engedélyeket le és felszállásra), de közben beszélgettünk egymással a rádión keresztül.
- Milyen nyugodt napunk van ma Slider nélkül. - állapítottam meg
- Ja fura ez a csend. - mondta Maverick
- Mintha te nem dumálnál annyit feleslegesen. - vágta rá Iceman.
- Najovan mi lenne ha valami hasznossal foglalkoznánk? - kérdezte Goose
- Charlotte akarom mondani Sydney, nem akarod megtanítani azt trükköt amit az első nap mutattál? - kérdezte Maverick
- A valamilyen forgás és szembe lelövésre gondolsz vagy a fejjel lefelérre?
- Fejjel lefele. - mondta Maverick
Mire lelkesen elkezdtem magyarázni neki.[...]
Az öltözőben a cuccaimat pakoltam igyekeztem lassan pakolni, hogy az egyik kamerámat haza vigyem és visszanézem az eddigi napok eseményeit.
Hollywood egy újságot lapozgatott, szokása mindennap egy újságot magával hoznia amit általában órák előtt elolvas, de ma kivételesen nem volt rá ideje így még a társát Wolfmant várta csendesen olvasgatott.
- Jézusom az egész média ezzel a motoros esettel van tele. Nagyon durva nézd még képek is vannak a motorokról. - mutatta Hollywood felém.
Bassza meg az egyik az én motorom. Remélem Icenak nem tűnik fel, gondoltam.[...]
- Szia - köszönt nekem Miles bár a hangja nem úgyan az volt mint mindig.
- Szia Miles! Valami erőset kérlek. - masszíroztam meg a fejemet hátha csillapodik a fejfájás.
- Jézus, minden oke? - kérdezte Miles
- Persze csak elestem. - hazudtam neki de szinte ma mindnekinek is hazudtam ezért ez az újabb hazugság már feltűnően kifogott rajtam így szinte rám volt írva, hogy hazudok.
- Aha, honnan estél le? Egy hídról? - kérdezte kuncogva.
- Szívesen elmondanám, hogy mi történt, de nem tehetem itt. - mondtam
- Mivan gáz van? Hé bocsánat, tarthatok 3 perc szünetet? - fordult Miles társához akit eddig feltűnően nem láttam ebben a bárban. Izmos volt, karja tele volt tetoválással és magas volt és gonosz tekintette is volt. Egy olyan ember volt akinél inkább kerülöd a konfliktust.
- Nem!! Nézd meg mennyien jönnek! - mondta furán neki is volt egy jellegzetes akcentusa de félek, hogy már beképzelem.
- Najo akkor most úgyis kell hoznom pár piát és jeget a raktárból. A barátom követhet engem? - forgatta meg lazán a szemeit Miles
- Legyen de 5 perc nem több! - ráadás 2 perc príma.
- Na gyere! - fogta meg a karomat Miles majd magunkra csukta a raktár ajtaját. Csend volt a teremben.
- Nos? - kérdezte miközben pakolt a sok ital között.
- Biztos hallottad ma a hírekben, hogy volt egy baleset este. Egy nagyon nagy. - kezdtem bele.
- Jézus ne id mondd, már megőrülök tőle mintha nem történne minden nap valami baleset mondjuk igaz ez kurva kemény volt de akkor is. - hadarta Miles
- Azt a balesetet én es Maverick okoztuk. - mondtam
- Hogy mivan? Ne bassz, hogy már végre jártok!! - visított Miles.
- Te tényleg nem vagy normális, most mondtam el, hogy azt a motoros katasztrófát én okoztam, na meg az egyik motorost lelőttem és nagy valószínűséggel ezek az emberek Slider emberei voltak ez téged nem érdekel, de, hogy Maverickel kavarok-e, na az igen. Amúgy ha tudni akarod fogalmam sincs mik vagyunk mi egymásnak, de hogy napi szinten lenyomja a nyelvét a torkomon az fix. - mondtam
- Most te mesélj ki az a tetovált pali? - kérdeztem
- Megvették ezt a bárt. Újak a főnökök és az összes ugyan úgy nézki. Összes tiszta Slider.
- Ha már Slider, ma már meghozták Slider szokásos rendelését? - kérdeztem
- Ami azt illeti pont itt van előtted. Megnézzük? - kérdezte Miles
- Biztos vagy benne? - kérdeztem
- Egyszer élünk. - kacsintott rám majd felbontotta a dobozt.
- Most ugrik a majom a vízbe. - nyitotta ki lelkesen a dobozt. Majd amikor megláttuk a tartalmát csak furán egymásra néztünk.
- Mi a fasz? JÉG? - néztem rá Milesra
- Ahogy látod. - mondta Miles
- Tudtátok, hogy magán rendeléseket nem lehet megnézni? - kérdezte mögöttünk egy mély hang.
YOU ARE READING
Miért pont te? [1986 Maverick FF]
General FictionVadászpilótának lenni nehéz dolog, főleg 1986-ban nőként. Charlotte Kazanskynek avagy ismertebb nevén Sydneynek nehéz dolga van a Top Gun-ban, hiszen nem csak olyan akadályokkal kell szembenéznie, mint az állandó maximális repülési teljesítmény hane...