4 rész

62 4 16
                                    

                 Charlotte (Sydney) szemszöge

4 nap telt el és szinte semmi nagyon dolog nem történt. A Top Gunban Icemannel kiemelkedően teljesítettem. A feladatok pedig napról napra nehezebbek. Órák után pedig én és Ice mindig elmegyünk valahova illetve néha jön velünk valaki (Goose). Maverickkel nehéz együtt dolgozni ezt megtapasztaltam. A kapcsolatunk meg szinte ugyan olyan. Rossz. Iceman úgy gondolja nekem tetszik Maverick pedig már elmondtam neki úgy 70x, hogy nem.
- Péntek van, van valami terv mára, hogy mit csinálunk? - kérdeztem a fiúkat.
- Jó idő van. Ki kéne használni. - mondta Ice
- Menjünk ki a tenger partra. - mondta Goose
- Játszani, fürdeni? - kérdeztem
- Melyikben lennél fürdőruhában? - kérdezte Maverick mire felhúztam a szemöldökömet
- Ez meg téged miért érdekel? - kérdeztem
- Szimpla kíváncsiság. Érdekel, hogy hogy van ennyi önbizalmad. - mondta. Egyébként nincs is sok önbizalmam. Repülésben nyilván nagyobb az egom hiszen papírom van arról, hogy jó pilóta vagyok. De minden máshoz teljesen másképp állok.
- Legyél kiváncsi a szőke kurvádra. - mondtam majd becsaptam a szekrényem ajtaját. (A szekrényem ott van ahol a fiúknak egyébként minden-t a női mosdóban intézek.
- Nem nagyon zavartatod magadat amiért a főnöködet kurvának nevezed. - mondta Maverick
- Erre most nem mondok semmit. Nem lenne nőies. - mondtam legszívesebben a fejére vágtam volna, hogy "te meg szexelsz vele".
- Menjünk Röpizni. - mondta Iceman

[...]

A tengerparton avagy a homokban felvolt állítva egy röplabda háló. Párokban játszottunk. Természetesen én Icemannel voltam, Maverick Gooseal. A fiúk levetkőztek egy fürdőnadrág volt rajtuk. Én egy bikinit viseltem viszont nadrággal. A röpit mindig is egy nőies sportnak tartottam ezért is furcsálltam amikor Iceman úgy 15 évesen kitalálta, hogy röpzni szeretne. Ám hamar rájöttem, hogy a férfiaknak is jól állhat ez a sport. Iceman leginkább a fiú haverjaival játszott. Akik egytől egyik helyesebbek voltak. Iceman és köztem 2 év van úgyhogy 13 évesen kezdtem el a pasikat nézni. Rájöttem milyen jól néz ki a fiúk karizma. Na meg a hasizom.
- Kezdjük a játékot! - szólt Wolfman a bíró
- 10 - ig játszunk 3 kör lesz.
- Kezdesz? - kérdezte Iceman mire bólintottam hátra sétáltam a pálya szélének és nyitottam. Direkt úgy nyitottam, hogy Goose/Maverick tutira visszatudják ütni ugyanis játszani akartam. Elvégre milyen játék az ha folyton agresszívan nyitnék/ütnék és semmit élvezet nem lenne a játékban. Goose visszaütöttem mire Icehoz visszafutottam
- Enyém. - mondta Ice majd alkarérintéssel átütötte a labdát. Maverick agresszívan leütötte a labdát felénk én pedig időben alácsúsztam így a labda felrepült Ice pedig viszonylag hátra ütötte a labdát amit már nem bírtak időben elkapni a fiúk ami azt jelenti:
- Egy pont a Kazansky testvéreknek. Sydney nyit! - mondta Wolfman. Nyitottam viszont azt már előre lőttük. Nem kapták el. Iceman nyitott Maverick elkapta kosarat dobott Goosenak Goose vissza majd Maverick alkarral átütötte. Micsoda karizom. Be kell valljam Mavericknek nincs rossz teste.
- Lottie ! - szólt Ice majd észrevettem a fejem fölött repülő labdát. Oh - Oh ez fejes lesz. Azt lett de sajnos kiment a pályáról a labda.
- Egyébként érvényes fejelni? - kérdezte Goose mire vállat vontam.
- Maverick csapata nyít! - mondta Wolfman. Maverick nyitott viszont Icemannek kiesett a kezéből az az nem kaptuk el.
- 1:1! - kiáltott fel Wolfman mire Ice a labdát megpörgette ujján majd Mavericknek adta.

[...]
- Most jön az utolsó előtti játszma! Eddig 1:1 az állás. - mondta Wolfman.
- Hé Maverick hova mész? - kérdeztem
- Dolgom van. - mondta
- Vagy csak nem akarod, hogy a legjobbak megverjenek.
- Nem erről van szó! Szimpla elintézni való. - nézett mélyen a szemembe. Ezek a zöldes kék szememnek hatással vannak rám.
- Rendben legyen döntetlen. - mondtam
- Szia Maverick! Hello Goose! - intettem neki majd Icemanhez sétáltam.
- Köszi Lottie már így is elégé meghúztam. A karomat valahogy. Legalább nem veszítettünk. - mondta Iceman.
- Nem erre a mondatra számítottam tőled, azt hittem az mondod "pedig elvertük volna a seggüket csak Maverick nyuszi". - mélyítettem el a hangomat.
- Ha nem fájna a karom valami ilyesmit mondtam volna. Na mindegy szerintem haza megyek mint tudod randim lesz. - kacsintott rám.
- Melyikkel? A barna hajúval akinek szerinted kerek a feneke vagy a szőke hajúval akiknek pedig tényleg van feneke? - kérdeztem
- A barnával szimpatikusabb és igenis van feneke! - mondta felháborodva. - Amúgy pedig Maverick sem olyan fiú  aki miatt elgondolkozok azon, hogy meleg vagyok. - mondta Iceman mire idegesen megforgattam a szemeimet.
- Maverick nem tetszik. - mondtam miközben rávettem a bikinimre a pólómat.
- Aha.. - mosolygott rám Iceman.
- Najó Ice jobb ha megyek én is. Te pedig siess mindjárt randid lesz és úgy nézel ki mint egy ló. - állapítottam meg
- Ez nem esett jól. - mondta
- Az igazság néha fáj. - mondtam majd felszálltam a motoromra és elindultam haza.

[...]
Amikor haza értem gyorsan lezuhanyoztam és felvettem egy kényelmes felszerelést nagy meglepetésemre nem néztem ki nagyon csövesnek. Éhes voltam így elkezdtem főzni. Itt San Diegóban nagyon meleg van így semmi nehéz ételt nem kívántam maradtam a salátánál és csirkénél.
A lemezlejátszóban pedig az új Dirty Dancing filmnek a zenéi szóltak. Pontosabban a Hungry eyes. A csirke mellek amit a saláta mellé gondoltam éppen pirultak a serpenyőben amikor furcsa érzésem támadt, mintha valaki itt lenne velem. Érzésem nem tévedet ugyanis megláttam egy alakot elsétálni az ablak mellett. Tudni illik a hazámban 2 ajtó van egy első és hátsó. A hátsó szinte szembe van a konyhapulttal ezért láttam meg. Kopogást hallok. Mégis ki ez? Gyorsan megnéztem magamat a tükörbe és mikor megbizonyosodtam arról, hogy nem nézek ki olyan szerencsétlenül kinyitottam az ajtót.
- Te meg mit keresel itt? - kérdezte az ismerős férfi hang. Mire szívem nagyot dobbant hasamban pedig a pillangók felébredtek.
- Itt lakom Maverick. - mondtam idegesen.
- Az nem lehet Charlie adta meg ezt a címet, hogy itt fogunk randizni. - mondta Maverick
- Oh hát persze megint a Wc-s nőd. Figyelj értem hogy egyszer láttam azt amikor szexeltetek de többször nem akarom látni, ha meg az a kérdés, hogy benne lennék-e egy hármasba a válaszom az, hogy nem. - mondtam mire rácsaptam volna az ajtót de ő még időben megtartotta az izmos karjával.
- Igazán vicces vagy, tudod hol lakik Charlie? - kérdezte Mav
- Honnan tudnám? Nem vagyunk öri barik. - mondtam
- Mindegy ezt a randit buktam tán ez egy jel Istentől, hogy nem kéne randizni vele. - mondta
- Ez már a te dolgod. -  csuktam volna be az ajtót. Erre ő megint megtartotta a karjával.
- Nézd, ha már nekem van egy kis szabadidőm és neked is akad ahogy látom megbeszélhetnék azt ami köztük van.  - kérdezte Maverick mire összehúztam a szemöldökömet.
- Tényleg akarod tudni? - kérdeztem
- Nem csinálhatják ezt egész oktatás alatt. Muszáj együtt dolgoznunk. - mondta mire mélyen a szemembe néztem én pedig válaszul csak jobban kinyitottam az ajtót.
- Ne maradj sokáig, annyira nem vágyom a társaságodra. - közöltem vele majd levettem a húst a serpenyőről. Legalább van mit ennem.

Miért pont te? [1986 Maverick FF]Where stories live. Discover now