🍀14🍀

1.7K 119 23
                                    

Asaf

"Hoşgeldiniz." dedi annem samimiyetle kapının ağzındaki misafirlere.

Ben girişte gerginlikle yerimde kıpırdanıp dururken Balım'a baktım. O da bana bakıyor olacak ki gözlerimiz kesişti. Bir an afallamış olsam da Balım'ın bana hafifçe el sallamasıyla toparlanmıştım. Kocaman gülümsüyordu. Üstündeki beyaz boğazlı kazak ve siyah dar pantolonu üzerinde çok hoş duruyordu. Onu ilk defa okul kıyafeti dışında bir şey giyerken görüyordum sanırım. Çok yakışmıştı kıyafetleri.

Sırayla Aysel ablayla, Erdem amcaya sarılıp hoşgeldiniz dedim. Onlarda gülümserken sıkı sıkı sarılmışlardı.

"Sonunda görüşebildik Asaf Bey. Bu gün uyumuyorsunuz bakıyorum da!" dedi Aysel abla alayla karışık şakayla.

Küçük şakasına ben de ayak uydururken konuştum.

"Aysel hanımm, gelişinizi duyunca inanmazsınız ki uykum birden kaçıverdi."

"Vay eşek sıpası seni!" dedi sırtıma vururken. Herkes gülerken ben de onlara eşlik ettim. Sırtım biraz acımıştı ama olsundu.

Gözlerim yine Balım'a kayarken onun bakışlarını bir kez daha yakalamıştım. Birbirimize bakıp gülmeye devam ettik. İçim bir hoş olmuştu. Bu ne kadar güzel bir histi böyle?

Ona doğru ilerlerken gülümseyerek bana bakıyordu. Karşısına geldiğimde kollarımı sıkıca ona doladım. O da bana sıkıca sarılırken memnuniyetle gülümsedim.

"Hoşgeldin." diye mırıldandım.

Gülümseyerek ayrıldığımızda bilmişlikle devam ettim.

"Bak bu sefer yakaladım senii!" dedim elimi omzuna koyarak. Kocaman gülümsedi. Gülüşü nedense çok hoş geliyordu gözüme. Bu neden hoşuma gidiyordu anlayamasam da çok hoşuma gidiyordu.

Hep beraber içeri geçip koltuklara oturduk. Ben Balımla Erdem amcanın ortasına oturmuştum. Aysel abla, annem ve babam da karşı koltukta oturuyordu.

"Eee Erdem nasılsınız? İyisiniz inşallah?" dedi babam samimice. Erdem abiyle babam askerden, annemle Aysel abla da üniversiteden arkadaştı. Gerçekten çok garip bir dörtlü olduğu belli duruyordu. Çünkü herkesin kendi sohbetine dalması çok da uzun sürmemişti. Annemle, Aysel abla sohbet ederek mutfağa gitmişlerdi bile. -Kesin bizi çekiştireceklerdi- Babam da düşüncemi onaylar gibi konuştu.

"Bak yine gittiler görüyor musun? Erdem sen bir şey mi yaptın?"

Erdem amcam huysuzlanarak mırıldandı.

"Belki sen bir şey yapmışsındır Ali."

Ben bu duruma kıkırdayınca ikisi de bana dönmüştü. Yüzleri pek iç açıcı durmuyordu. Sanki dert yanmaya başlayacak gibilerdi. Hemen yüzümü düz hale getirerek Balım'a döndüm. Kulağına eğilerek fısıldadım.

"Odama gidelim mi? İkisi yine başlayacak gibi."

Balım gülümserken kafasını salladı. Heyecanla elinden tutup ayağa kaldırdım.

"Baba biz odama gidiyoruz."

Babamların bakışları bize dönerken babam gülümseyerek kafasıyla onayladı. Erdem amca ise birazcık huysuz gibi duruyorduysa da kafasını salladı. Sanırım babam kızdırmıştı onu.

Balım'ın elinden sürükleyerek hızlıca odama götürdüm. Kapıyı açıp içeri girince elini bırakarak iki elimle odamı gösterdim.

"Bak burası benim odam."

Balım gülümseyerek yanıma adımladı.

"Biliyorum. Daha önce geldim ya."

Doğru onun ilk gelişi değildi. Ama sebepsizce çok heyecanlı hissediyordum. İkimiz de güldük. Yatağa oturunca Balım da otursun diye patpatladım.

"Hadi gel."

Çekingence yanıma oturduğunda onun da gergin olduğunu hissedebiliyordum ki bu beni de daha fazla geriyordu. Bakışlarım duvara kayarken nedense aklıma köprü olayı geliyordu. Sebepsizce aklıma dolan ona temas etme isteğimle irkildim. Ben kesinlikle sapıktım. Balım irkildiğimi fark etmiş olacak ki elini omzuma koyup endişeyle mırıldandı.

"Bir şey mi oldu?"

Elinin değdiği yer resmen yanıyor gibiydi. Neydi ki bu? Çok garip hissediyordum. Kaskatı kesilmiştim elinin altında. Balım sarsmanın işe yaramadığını fark edince yüzünü yüzüme yaklaştırdı telaşla.

"İyi misin Asaf?"

Kendimi geri çekerek telaşla mırıldandım.

"İyiyim."

Neden panik yapıyorduyasam? Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Bir süre öylece durduktan sonra sakinleşmiş hissediyordum. Telaşımdam geriye heyecan kalınca ona dönerek sordum.

"Ne yapmak istersin? Film izleyelim mi?"

Balım kafasını olur anlamında sallayınca hızlıca masanın üstünden bilgisayarı kapıp geldim. Balım yataktan kalkmış beni izliyordu merakla. Normalde film için önce hazırlık yapmamız lazımdı ama şimdi vaktimiz yoktu. Mısır patlatamazdım mutfak doluydu. Salon da doluydu orada izleyemezdik ki bir şeyler yiyelim. Yatakta Bir şey yersek annem ümüğüme çökerdi vallahi. Aceleye gelecekti şimdi mecburen. Neyse sonra bir daha izlerdik beraber. Şimdilik böyle olsundu. En azından biraz sıcak olsun diye yatağı açıp içine girdim. Balım'ın yanıma yatmasını beklememe rağmen yatmayınca ona baktım.

"Gelsene." dedim gülerek.

Balım tereddütle bana bakıyordu. Ama yaklaşınca gülümseyerek birazcık kenara kaydım. İşareti almış olacak ki yanıma oturdu. Biraz sıkışıktı ama en azından rahattı. Yatağım zaten bir buçuktu. Çok da dar değildi hani. Az biraz sığışmamız yetmişti. Yorganı üstümüze örütüp bilgisayarı üstüne koydum.

"Eeee, ne izleyelim."

Ahanda bölüm

Neden ikisi de bana ilk okul dört hissi veriyor bu çocukların

(Karakterlerim reşit bu arada)

Neyse teşekkürler güzel okudunuz

Ve açıkçası sarılma kısmı benim favorim😌

Ve daha tam düzenlemedim bölümü ama sabırsız hissediyorum

Sonra bir şeyler ekler çıkarırım belki haberiniz olsun

Beni Sever Misin? (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin