KEYİFLİ OKUMALAR
-DOĞA-
"Doğa cevap vermeyecek misin ? "
Ben ona en güzel cevabı verecektim.
"Bak ben bunu daha önce yapacaktım ama araya konular girdi. Bir şeyler oldu. Yani o yüzden biraz geciktim. Artık mutlu olmanı istiyorum Doğa. "
Cevabımı sarılarak vermek istediğimden hemen boynuna atladım.
"Ne güzel bir şeysin sen. "
"Eh, Buğra Gürsoy olmak bunu gerektiriyor. " deyip yine egosunu konuşturmuştu. Bir şey demeden sadece güldüm. Bir kaç saniye yüzüme bakıp ellerini yüzümde gezdirdi.
"Çok güzel gülüyorsunz hanım efendi"
"Güldürene bakıcaksınız bayım. " dediğimde gülümsemiş ve elimden tutup hızlı hızlı beni sürüklemeye başlamıştı.
"Nereye gidiyoruz"
"Konuşma geel" demişti. Ben de konuşmak yerine susmuş nereye gittiğimizi bekliyordum. Buğra arkama doğru geçip elinde ki bez'i gözlerime bağladı.Elini dudağa koyup 'şş' dedi. Ve elini belime koyup yürümeye başladık. Bir kaç dakika sonra arkama tekrar geçip gözlerimi açmıştı. Karşımda koskocaman deniz ve denizin içinde olan ağaçlara bağlanmış bir hamak. Fazlasıyla müthiş duruyordu. Buğra'ya baktığımda ayakkabılarını çıkarmış denize doğru yürüyordu. Bende ayakkabılarımı çıkarıp yanına doğru ilerledim. İkimiz de hamağın içine oturduk. Buğra elini belime koyup beni kendine yasladı. Ayaklarımız suyun içindeydi. İçimi birden huzur kaplamıştı. Sevdiğim adamın yanında mükemmel bir manzara karşısındayım.Ama aklım hala teyzemdeydi. Yani annemin ikiz kardeşi. Fazla aklımı karıştıyordu bu durum. Anneme bu kadar benzeyen birinin birden hayatıma girmesi benim için kolay bir şey değildi. Annem gibi bakıyor,annem gibi gülüyordu. Yanından ayrılasım gelmiyordu.
"Ne düşünüyorsun birtanem."
" Teyzem.." dediğimde yavaşça yüzümü kendine çekip omzunu dikleştirdi.
"Bak bundan sonra sana benden başka birini düşünmeyi yasaklıyorum. Hiç bir şeyi kafana takmak yok. Hiç bir şekilde kendini üzmeyeceksin. O gül yüzün hep gülücek tamam mı? Şimdi bugün'ün tadınıı çıkarıyoruz okey?"
" Okey diyişini yediğim ya tamam,tamam." dedim ve yanağını öpüp ayağa kalktım.
"Bütün gün burada mı oturcaz bayım? Dolaşsak ya? Eminim bir çok güzel yer vardır burada?"
"Hıım sanırım hoşuna gidecek bir yer biliyorum. Gel bakalım." diyerek kolunu omzuma attı.
***
"Buğraa burası mükemmel ama. Seni çok seviyorum ya" diyerek boynuna atladım boynunun her bi tarafını öptüm. Papatyalarla dolu bir yere getirmişti. Sadece biz ve papatyalar.
"Beğeneceğini biliyordum." diyerek gülümsedi. Ve yere oturup tek tek papatya toplamaya başladı.
"Ne yapacaksın onları?"
"Gecenin sonunda görürsün güzelim."
"Öyle mi ? Pekâlâ bekleyebilirim. "
***
Eve gelmiştik Buğra duşa gireceğini söyleyip hızlıca odaya ilerken buğranin telefon müziğini duymam ile o telefonu elime aldım. Ekran da Yağmur'un ismini görünce direk açtım.
"Yağmuuur."
"Ah doğa sen misin abim nerede?"
"Buğra duş alıyodu telefonu ben açtım" dedim sanki görecekmiş gibi gülümsüyordum birde.
"Imm anladım. Ben şey diyecektim ne zaman dönüyorsunuz?"
"Bilmiyorum ki. " dediğimde Buğra elindeki havluyla hem saçını kurutuyor hemde yanıma doğru geliyordu.
"Neyi bilmiyorsun hayatım?" dediğinde gülümseyip ekranı ona çevirdim. Bu gece burdayız diye fısıldadı.
"Yağmur bu gece burada kalıcaz büyük ihtimal yarın akşama doğru geliriz bir sorun mu var" dedi buğra telefonu elimden alıp
"Ha yok bi sorun zaten gelince konuşuruz. İyi eğlenceleer.Öptüüm baayy." diyerek suratımıza kapatmıştı. Buğra elimden tutup beni kucağına oturttu ve kollarını bana sarıp boynuma öpücükler kondurdu. 'Seni çok seviyorum' diye kulağıma fısıldayıp kulağımın arkasını öpüyor. Ben ise başımı göğsüne yaslayıp öylece duruyorum. Bu an hiç bitmesin tüm kötülükler birer birer yok olsun mutluluğumuz bozulmasın diye dua ederek gözlerimi kapatıyorum.
***
"Günaydın sevgiliim." duyduğum ses ile yüzüme bir gülümseme yerleştirip kollarının arasında uyuya kaldığım adama bakıp sarılıyorum.
"Daha iyisin değil mi? İyi uyudun umarım."
"Her şey çok güzel çok mutluyum Buğra. Umarım bu mutluluğumuz kısa sürmez."
"Şşş öyle bir şey olmayacak haydi kalk dönmemiz gerekiyor şimdilik."
"Bir sorun yoktur dimi? Yağmurun sesi iyi gelmiyordu dün."
"Hayır canım sen bunları düşünme artık hadi üstümüzü değiştirip bir an önce gidelim."
***
-Doğu-
"Seni çok özlemişim kardeşiim."
"Bende seni çok özledim doğu. Şu an o kadar mutluyum ki anlatamam. Kötü bir şey daha istemiyorum."
"O zaman mutlu olacağın bir haber var bendee."
"Neymiş neymiş." dedi heyecanla yerinde zıplayarak.
"İçeride çok sevinceğin biri var desem."
"Koşa koşa içeri gireriim." dedi aynı zamanda koşuyordu da. İçeri girmesi ile çığlığı basmıştı aşşırı mutlu olduğu kesindi. Artık kötü düşünceli kardeşimin kafasından atmam gerekiyordu. Her şey çok güzel olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER
HumorOnlar Doğa ve Doğu .. Onlar birbirlerine sıkıca kenetlenmiş ikizler... Onlar'ın hayatlarını , aşklarını ve kardeşliklerini merak ediyorsanız gelin ve görün.