თავი 10

94 10 0
                                    

ბეტის სიცილი აუტყდა მაგრამ მალევე მოკეტა რადგან აბა თუ გამოიცნობთ ვინ გამოჩნდა? რათქმაუნდა ალექსი, რომელიც ვიღაც გოგოსთან ერთად მოდიოდა.
-როგორც ჩანს ალექსი დროს არ კარგავს - ლუისს ჩაეცინა.
-ეს სოფიაა-ჩაიბუტბუტა ევამ
-ჩვენი მექალთანე ალექსი თავისას არიშლის რა - ბეტიმაც მხარი აუბა ლუისს
-არა, არა სოფია ჩვენი...
-რასვაპირებთ, ლექციაზე არმივდივართ?- ნერვები მეშლებოდა და თავის დაწყნარებას ვცდილობდი. მინოდა სწრაფად შევსულიყავი ლექციაზე.
_ელის შენ რა ეჭვიანობ?-ამომძახა ჩემმა თავმა

_ვისზე უნდა მეეჭვიანოს რო?
_შეგიძლია ყველა მოატყუო მაგრამ მე ვერ მომატყუებ ელის, შინაგან მეს ვერმოატყუებ
_მოკეტე პატარა ქალბატონო. არვეჭვიანობთქო - ჩემს შინაგან მეს ვეჩხუბებოდი როცა ალექსი და ის "სოფია" მოგვიახლოვდნენ.
-ჰეით-მიესალმა ალექსი ყველას. როცა ლუისის გვერდით მნახა მის თვალებში წამიერად ცეცხლის ნაპერწკლებმა იელვეს, მაგრამ მალევე სახეზე ღიმილი აიკრა, ვითომც არაფერიო.

-ჰეი ალექს. სად დაგვეკარგე?
-მამაჩემს საქმეების მოგვარებაში ვეხმარებოდი. ხო მართლა ეს სოფიაა, ჩემი...

-ლექცია გვეწყება წავიდეთ- სწრაფად ვთქვი ისე რომ ალექსისთვის არც შემიხედავს.

-კარგი კარგი წავიდეთ ელ- ლუისმა შუბლზე მაკოცა, რაზეც ოდნავ შევიშმუშნე. ჩემსა და ლუის შორის არაფერი ხდება ვფიცავ! ალექსმა როგორც ჩანს თქვენსავით იფიქრა და ახლა ისე უყურებდა ლუის, როგორც ძაღლი, რომელსაც საჭმელი წაართვეს. რაუნდა ახა ამას? მოკლედ დავიკიდე ალექსი და ლექციაზე წავედი.

 
ბოლო ლექცია
ლუისი ჩემს გვერდით ზის და ერთად ვუსმენთ მომაბეზრებელ ლექციას.
_ლუისი ცუდი ბიჭი არაა მაგრამ ალექსი მოგწონს ჰო? -შინაგანი ხმა თავს არმანებებს, თითქოს ევა და ბეტი არ მყოფნიდე. ხან ვის მაცნობდნენ ეს ერთი თვე ხან ვის.
_მე?თან ალექსის? არანაირად.

მოციმციმე ვარსკვლავებიWhere stories live. Discover now