Meraabaaaa uzun bir aradan sonra tekrar geldiim :D
Bu bölüm +18'dir bu arada arkadaşlar okumak istemeyen okumayabilir. Bu arada bu bölümü yazarken az biraz grinin elli tonundan yardım almadık desek yalan olur ama bu işlerde pek de muhteşem değilim maalesef. Neyse sizi pek fazla lafa tutmayacağım ama Zeynep ve Kerem şu malum işi yaparken yandaki şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim
Sizi seviyorum öpüldünüz :***
Önceki Bölümden :
" Sarhoşsun Zeynep, ne dediğini bilmiyor- " lafımı böldü ve konuşmaya başladı.
" Ben ne dediğimi gayet iyi biliyorum Kerem, ve bak, teslim oluyorum.Senden gelecek her şeye hazırım. " demesiyle aramızdaki boşluğu kapatıp dudaklarını dudaklarımla kapatması bir oluyor ve beni kendine çekiyor.
Artık kendimi tutamayacağımı anlayıp kendimi oluruna bırakıyorum ve Zeynep'i kucağıma alarak yatağa götürüyorum.
Yeni Bölüm :
3. Kişi Bakışından :
Genç adam kucağındaki minik kızı usulca yatağa bırakırken üzerindeki gömleğin düğmelerini yavaşça açmaya başladı. Zeynep onu süzerken bu pek de mümkün olmuyordu aslında, eli ayağı birbirine dolaşıyor, bir türlü açamıyordu düğmeleri.
Onun bu halini fark eden kız yattığı yerden kalktı ve emekleyerek Kerem'e ilerledi. Usulca ellerini gömleğine götürdü ve yavaş bir şekilde düğmeleri açmaya başladı, açarken bir yandan da adamın dudağına minik öpücükler bırakıyordu. Kerem gözlerini kapatarak derin derin nefes aldı ve kendini kontrol etmeye çalıştı çünkü Zeynep'in onun üzerinde bıraktığı her dokunuş, her iz onu çılgına çeviriyordu.
Gömleği üzerinden çıkarıp attığında Zeynep'in öpücüklerine karşılık vermeye başladı. Bir yandan da pantolonunun fermuarını çözüyordu. Pantolonunu da aşağı attıktan sonra Zeynep'in belinden tutarak onu kendine çekti . Onu yavaşça yatağa yatırdı ve ellerini ellerine kenetledi. Öpüşünü derinleştirirken dili kızın diliyle buluşmuştu. Kızın küçük inlemeleri onu iyice isteklendirirken dudaklarını kızın dudaklarından çekip çenesine, çenesinden boynuna indirdi ve küçük öpücükler bırakmaya başladı.
Zeynep istemsizce inlerken ellerini Kerem'in saçlarında gezdirmeye başladı. Kerem, kızı tekrar kendine çekti ve bastırarak öpmeye başladı. Arada geri çekilerek mırıldanıyordu.
" Seni seviyorum . " dedi Zeynep inlemelerinin arasında fısıltıyla.
Genç adam sadece gülümsemekle yetindi ve geri çekildi. Eli kızın iç çamaşırlarına gitti, Zeynep sessizleşti. Evet, başlıyoruz, diye geçirdi içinden. Kerem usulca ellerini Zeynep'in sutyen kopçasına geçirdi ve açtı. Zeynep'in göğüsleri serbest kaldığında Kerem geri çekilip Zeynep'e baktı. Söyleyecek kelime bulamıyordu, bu kadar güzel olması, bu kadar çekici olması ona mantıklı gelmiyordu.
" Ah, çok güzelsin Zeynep. Her şeyinle çok güzelsin. "
Zeynep utançtan dudaklarını ısırırken Kerem bu sefer de ellerini kızın küloduna kaydırdı. Teni o kadar pürüzsüzdü ki elleri teninde yüzüyordu sanki. Külodu bacaklarından sıyırıp bir köşeye attı. Bunları yaparken sürekli kokusu burnuna geliyordu ve bu hoşuna gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık ve Turuncu (ZEYKER)
Chick-Lit" Hala benim kıvırcığımsın değil mi ? " derken sesi titrek çıkmıştı genç adamın, gözündeki yaşlar hazırda bekliyordu. Genç kız cevap veremedi. Onun yerine eskiden tek güvendiği sığınağı olan zümrüt yeşili gözlerinden çekti gözlerini. Bir daha ne zam...