Zeynep'in Ağzından:
Heeey bu kendini kim sanıyor acaba hakim bey ?Şu mesaja bakar mısınız ?
'' Naber kıvırcık kafa ;) ''
Tamam belki masum bir mesaj olabilir,belki de öylesine yazmıştır,belki bir kötülük düşünmeden yazmıştır.Belki de ben çok azıcık abartıyorumdur.
Aaaah ! Kimi kandırıyorsun Zeyzey çocuk sadece naber yazmış sen de bi havalara girdin götün kalktı iyice.Neyse dur cevap yazayım birkaç dakika sonra.Yani ne olursa olsun geleneğimi bozamam.Şimdi sanki ondan mesaj bekliyormuşum gibi anında cevap verirsem olmaz.Kızlar, sizin de aklınızda bulunsun ;)
''İyi turuncu kafa senden ? ''
Oturup liseli kızlar gibi ondan mesaj beklemeye başladım.Neyse ki cevap gecikmedi.
'' İyi valla senin teklifi kabul ettiğini gördüm daha iyi oldum ;) ''
Bu çocuğu bir yerden bulma ihtimalim var mı benim. 2 Dakika gidip boğazlayıp geleyim o da rahat etsin ben de.
Hayır yani ne bu imalar gülücük koymalar falan iyice kendini bişey zannetmeye başladı bu.Ama senin de payın büyük Zeyno.Sakarlığını yapıp isteği kabul etmeseydin burada böyle mors olmayacaktın.
'' Aynen canım ya ben de senin bana istek göndermeni bekliyordum dört gözle dileklerim kabul oldu ya hemen kabul ettim.Anlaşılan sen de memnunsun halinden ;)''
Yazıp gönderdim ve akrana bakıp sinsi sinsi güldüm. Yaaa Kerem Bey öyle mors olunmaz böyle olunur.Şimdi gülücük koyma sırası bende nihahahahahah.Neyse Zeynep kendine gel.Gelen mesaj sesiyle ekrana geri döndüm.
'' Valla ben halimden bayaa memnunum.Yani servisteki kalp atışların aklıma gelince yazık kıza dedim bari istek göndereyim de sevinsin ;) ''
Yüzüm renkte renge girerken onun yüzünün zevkten dört köşe olduğunu hissedebiliyordum.Ama Zeynep Yılmaz bunun altında kalır mı ? ASLA !
''Ah canım yazık akıldan kıt olduğu için kafasından hayaller uyduruyor ama bak senden iyi yazar olur böyle devam et bence ;) ''
Dedim ve Facebook'u hızlıca kapattım.
-Zeyzey ?
-Efendim ?
-Bana hemen Kerem'le olan her şeyi anlatıyorsun .
-İyi de sen nas..
-Zeynep kör değilim.Mesajlar kocaman gözüküyor canım.
-Offf iyi tamam.Başlıyorum.
-Hadi
-Bak şimdi ben bunun arabasına çarptım yanlışlıkla kavga ederek tanıştık.Sonra işte ben arabayı servise o yüzden götürmüştüm aslında san bir nevi yalan söylemiş oldum.İşte orada da karşılaştık bu öküzle orada da kavga ettik.Seninle dün alışverişe çıktığımızda da biliyorsun ki seninkini ve yanında Kerem'İ gördük ama ben sana orada da anlatmadım.Şimdi de onunla konuşuyorduk iş..
Ben böyle konuşmamı tam güzelce bitirirken boğazımda bir çift el hissetmemle konuşmayı tamamlamak hayal oldu.
-Al.. Alina bı.. bırak beni no..lursun...
-Nasıl arkadaşsın lan sen ! Ben sana her boku anlatıyorum sen hiçbir şeyden bahsetmiyorsun bana !!
-Bak.... valla bahsedicektim
-Ne zaman ha ? Ne zaman !!?
-En yakın zamanda ..
Alina üzerimden yavaşça kalktı.Refleks olarak hemen elimi boynuma götürdüm ve nefes almanın vermiş olduğu huzurla başımı geriye dOğru yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık ve Turuncu (ZEYKER)
Genç Kız Edebiyatı" Hala benim kıvırcığımsın değil mi ? " derken sesi titrek çıkmıştı genç adamın, gözündeki yaşlar hazırda bekliyordu. Genç kız cevap veremedi. Onun yerine eskiden tek güvendiği sığınağı olan zümrüt yeşili gözlerinden çekti gözlerini. Bir daha ne zam...