chapter 36

161 41 16
                                    

Next day morning
Jimin's apartment

Jin

Jimin ඉක්මනට පහළට එන්න ඔයාට introduce කරලා දෙන්න කට්ටියක් ඉන්නවා .

එහෙම කියනකොටම අපේ jimin පහළට ආවේ tae ,hobi දෙන්න එක්කමයි .කියන්න සතුටුයි අපේ twin girls ලා දෙන්නයි ,gukki බබයි එයාලගේ favourite ම uncle joon එක්ක උදේම park ගිහින් .

Jimin pov

Jin hyung මට පහළට එන්න කියපු නිසා මාත් ඉක්මන්ට ගියා .ඒත් කවුද මේ ඇවිල්ලා ඉන්න කට්ටිය .මට මේ මූණවල් ගොඩක් පුරුදුයි වගේ නේ .ඒත් මට මේ කවුද කියලා මතක නැහැනේ.

Jin

Ah කට්ටිය ආවද .එහෙන්ම මෙතනින් ඉද ගන්නකෝ

Tae
ඒත් hyung කවුද මේ කට්ටිය

Jin

මුලින් කලබල නොවී ඉද ගන්න .මෙහෙමයි jimin මේ ඉන්නේ mr choi .එහෙම නැත්නම් ඔයාගේ එකම uncle .එතකොට මේ solman ඔයාගේ එකම අයියා.අන්තිමටම මේ ඉන්නේ..........

Yeop cut jin's word

Yeop
Mini මන් ඔයාගේ එකම නැන්දාගේ පුතා .අද 😌😌😌😌😌

Jimin
ඒත් එහෙම වෙන්නේ කොහොමද .මන් කියන්නේ මන් හිතුවේ මට කවුරුත් නැහැ කියලා .ඇයි එතකොට ඒ කාලේ ඔයාලා මන් එක්ක හිටියේ නැත්තේ .
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Choi minho
ඇත්තටම මන් හිටියේ America වල .ඔයාගේ අයියා solman හිටියෙත් මාත් එක්ක .එයා එහේ එයාගේ studies කරන් හිටියා .ඔය ගොඩක් පුංචි .ඇත්තටම අපි ඔයා අපේ ලඟට ගත්තේ නැත්තේ ඔයාගේ ආරක්ෂාවට

ඇත්තටම අපි ඔයා අපේ ලඟට ගත්තේ නැත්තේ ඔයාගේ ආරක්ෂාවට

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin
ඒත් ඒ ඇයි

Minho
ඇත්තටම Park family එක තමයි korea වල ඉන්න ලොකුම mafia family එක .ඔයාගේ අම්මයි තාත්තායි accident උනාට පස්සේ අපි ඔයාගේ බලා ගන්න jin ගේ family එකට දුන්නා .එයාලා අපේ හොදම යාලුවෝ .අනික ඔයා ගොඩක් අහින්සකයි jimini .මට ඕනි උනේ නැහැ ඔයාව මේ mafia ලෝකේ හදන්න .ඉතින් මන් ඔයාව kim ලට දීලා ඔයාගේ අයිය solman එක්කගෙන ගියා .මන් ඔයා ලඟට ආවේ වත් නැත්තේ ඔයා ට කාගෙන් හරි කරදරයක් වෙයි කියලා .
😔😔😔😔

My CEOWhere stories live. Discover now