chapter 44

132 41 2
                                    

කියන්න සතුටුයි මේ වෙනකොට අපේ jungkook ලා ඉන්නෙත් minho ගේ ගෙදර .හැබැයි පොඩි අවුලක් තියේ අපේ අසරණ minho මේ දවස්වල mafia leader නෙමේ jeon and min babies ලාගේ නැනි වෙලා ඉන්නේ .ඇයි ළමයින්ගේ parents ලා කොයි වෙලෙත් kiss කර ගත්ත ගමන්නේ .මේ වෙනකොට අපේ minho ,solman ,inyeop තුන් දෙනා ඉන්නේ namjin couple එකයි බබාල තුන් දෙනයි එක්ක එලියට ගිහින් .night walk with dinner out.එතකොට yoongi එයාගේ husband ලා දෙන්න එක්ක office එකේ .ගෙදර ඉන්නේ jimin jungkook දෙන්න විතරයි .

Jeon mansion
Jimin bed room

(A/n හොරෙන් බලන නිසා මොනවා ද වෙන්නේ කියලා හරියට පේන්නේ නැහැ . සෙටිය යට ඉන්නේ මන් )

Jungkook

බබා i miss u

Kiss 💋💋💋💋💋💋💋💋❣️❣️

Jimin
අනේ koo මොකද මේ ඇද උඩට නැගපු වෙලේ ඉඳන් මාව kiss කරන්නේ .ah

මට ඔයාව ඕනි . ඒකයි
එහෙම කියලා jungkook ,jimin ගේ ඇග උඩට ඇවිල්ලා තොල් වලට බර උනේ මෙච්චර කාලයක් නොලැබුණ ඒ ආදරේ ආයේ තමන්ගේ කර ගන්න ගමන් .

Jungkook pov
ඒ රෝස පට පිරුණු තොල් දිහා තවත් නම් මට බලාගෙන ඉන්න බැරි උනා .මොකද මන් ඒ තහරමට ඒවාට addic වෙලා ඉන්නේ .මන් kiss කරද්දී එයා react කරණකොට මට දැනුනා එයාට මාව මට එයාව ඕනි වගේම ඕනි වෙලා කියලා .ආදරෙන් ආයෙත් මගේ jimin මගේ කර ගන්නවා අද . ඒ කදුළු පිරුණු දිලිසෙන ඇස් .රතු වුණ මූණ .පිරුණු තොල් මාව පිස්සෙක් කරනවා .

Jungkook ,jimin ගේ තොල් වල රස බලන ගමන්ම jimin ගේ ඇගේ තිබ්බ රෙදි එකින් එක ගැලෙව්වේ ඒ කිරි පාට හම light එළියට තවත් දිලිසෙද්දී .

..

.

.

.

.

.
After 5 min

Kiss එක break කරලා jungkook ,jimin ගේ ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන හිටියේ වශී වෙලා වගේ .

Baby
Jungkook එහෙම කියනකොටම jimin ආයේ පාරක් jungkook ගේ තොල් වලට kiss එකක් දුන්නා

මට ඔයා ඕනි habii .plz

එහෙම කියනවා එක්කම jungkook ,jimin ගේ hole එකට එයාගේ dick එක ඇතුල් කලේ jimin ගේ කටින් හිනී කෙදිරිල්ලක් පිට වෙද්දි .

Jimin
Ahhhh ahhh koo

Jungkook
It's daddy for u baby boy

එහෙම කියලා jungkook jimin ට තවත් හයියෙන් trust කලේ මෙච්චර කල් එයාට මග හැරුණු උණුසුම විදින ගමන් .

Jimin

Ahh ahh daddy aaaaaa

Jungkook

So soft for me baby .

Ahhh

.

.

.

.

.
After 2 hours

Jimin
Ahh ahh daddy තවත් නම් බැහැ
Ahhhh daddy

Jungkook
Plz baby one round ok

එහෙම කියලා jungkook ,jimin ට ආයේ පාරක් ඇතුල් වුණේ ආයෙත් jimin ගේ මුළු ඇගම kiss කරන ගමන් .













A/n හරි ඉතුරු ටික next එකේ . අඩේ මාත් මොනවා ලිව්වද මන්දා




අලුත් එකක් taekook .කැමති අය කියවන්න ..

කැමති අය කියවන්න

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


My CEOWhere stories live. Discover now