2

427 52 46
                                    

Taehyun

Taehyung'un arkasına dönmesiyle kafamı geri çekip beni görmemiş olması için dua ediyordum.

Yoongi "Siktir,cidden öldürdü mü?"

Namjoon "Yalan söyleyecek değiliz adam koridorun ortasında kanlar içinde yatıyo"

Soobin "Ne yapacağız?"

Jin "Toplanalım. Hepimiz aynı yerde olursak daha güvende oluruz."

Koridora bakıp geri arkama yaslandım ve sessizce konuştum.

Taehyun "Ben Taehyung kattan çıkınca Beomgyu'nun yanına gideceğim."

Hoseok "O zaman hepimiz oraya gelelim."

Yeonjun "Aynen."

Kai "Ay bi ürperdim. Neyse şu psikopat nerede şuan?"

Jin" Bizim kattan çıktı. Taehyun sen Beomgyu'nun yanına git,sesi çıkmıyor. Biz de Namjoonla birazdan Beomgyu'nun evine gideceğiz orada buluşuruz."

Kafamı uzatıp baktığımda boş olan koridorla hızlı ve sessiz bir şekilde Beomgyu'nun kapısına vardım. Kapıyı bir kaç kez tıklatıp fısıldadım.

"Beomgyu... Beomgyu benim Taehyun."

Kapının açılma sesiyle içeri girip arkamdan kapıyı kapattım. Beomgyu korkmuş bir şekilde bana bakıyordu.

"İyi misin?"

"O şuan n-nerede?"

"Korkma bu kattan gitti. Hadi sen içeri geçip otur. Ben Jin hyunglara kapıyı açarım."

Beomgyu içeri geçtikten bir süre sonra kapı sessizce çalındı. Kapının deliğinden bakıp Jin ve Namjoon hyung olduğunu anladığımda kapıyı açıp içeri geçmelerine izin verdim.

Jin hyung aceleyle içeri geçip Beomgyu'nun yanına oturdu. Namjoon hyung da içeri geçtiğinde kapıyı kapatıp içeri geçtim.

"İyi misin?"

"İyiyim hyung. Sadece biraz korktum."

"Yaa miniğim benim,kıyamam." Jin hyung Beomgyu'ya sımsıkı sarılırken koltuğa oturup bir bacağımı diğerinin üstüne atıp sırtımı da yasladım.

"Sarılma faslınız(böyle mi yazılıyo bilmiyom) bittiyse konuya dönsek." dedim.

İkiside ayrılıp bana baktılar. Namjoon hyung araya girdi.

"Şuan evden çıkmamak en iyisi. O adamın ne yapacağı belli olmaz. Her an her yerden çıkabilir."

"Evet. Yine de diğerleri de gelsin. Ne kadar çok olursak o kadar iyi olur."

Beomgyu gözlerini pörtleterek konuştu. "Ya bizi öldürürse. Ben ölmek istemiyorum,daha gencim."

"Önce sakin ol. Telaşlı olursan her şeyi batırırsın."

"Taehyun farkındaysan binamızda bir katil var. Nasıl sakin olayım söyler misin!?"

"Tamam,sakin olma o zaman. Bağır çağır o psikopatı buraya çek. Başına bir şey gelirse de benden yardım isteme Beomgyu!"

Kapıyı açmaya yeltendiğimde Namjoon hyung'un konuşmasıyla durdum.

"Çıkmaman daha iyi Taehyun. Tehlikeli."

"Sorun yok hyung. Hem diğer katlara da bakmak iyi olur."

Daireden çıkıp kapıyı kapattım. Etrafa göz atıp merdivenlere ilerledim. Yukarı kata çıkıp merdivenlerden koridora kafamı uzattım. Orada yere çökmüş oturuyordu.

Elimi kulağıma götürüp konuştum.

Taehyun "Orada mısınız?"

Hoseok "Evet,ne oldu?"

Taehyun "Sizin kattayım."

Hoseok "Geldiğin iyi oldu. Biz de tam çıkıyorduk."

Taehyun "Hayır çıkmayın. Yerde oturuyor. Kendini saklıyor."

Jimin "Ne zaman gider?"

Taehyun "Bilmiyorum."

Yoongi "İkinci kattaysa ben birinci kata geçiyorum."

Soobin "Ya hyung çıkma hemen,bizi de bekle. Korkuyoruum."

Yeonjun "Aşkım napıcan Yoongi hyung'u ben varım."

Soobin "Sen korkuyon."

Yoongi "Tamam boş yapmayın,çıktım ben. Taehyun sen de ikinci kata bak hareketlenirse bize haber ver."

Taehyun "Tamam,hızlı olun."

Kai "Bu niye katları geziyo sorabilir miyim?"

Hoseok "Ne bilelim biz Kai. Git sor."

Kai "Yok yok gerek yok"

Yoongi hyungları görmemle kafamı onlara çevirip hızlı olmalarını söyledim. Onlar hızla aşağı kata inerken Taehyung kalkmıştı.

"Biri mi var oradaa?"

Sırıtarak yavaş yavaş yürüdü.

"Bakalım kimmiş"

Sessiz ve hızlı adımlarla üst kata çıktım. Yeonjun hyungların dairesinin yanındaki duvarın arkasına saklanıp soluklandım.

Ayak seslerinin buraya yaklaşmasıyla nefesimi tuttum.

Siktir,birinci kata inmiş olması gerekmiyor muydu?

————————

Yazım kurallarında hatam varsa kusura bakmayın. Türkçem biraz kötü de azıcık👌

Killer Neighbor -TAEGYU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin