Beomgyu
Taehyundan bir süre sonra ben de çıkmıştım. Onunla küs kalmak istemiyordum. Taehyung'un Yoongi hyungların arkasından birinci kata inmesiyle ben de Taehyun'un arkasından gitmiştim.
Sonunda yanına vardığımda onun gibi duvarın arkasına geçtiğim an beni boğazımdan tutup duvara dayadı.
Ben olduğumu anladığında derin bir nefes verip ellerini çekti. Ben ise hâlâ korkmuş bir şekilde ona bakıyordum. Bunu beklememiştim.
"Kusura bakma,seni Taehyung sandım."
"Sorun değil. Benim hatam,ben olduğumu belli etmeliydim."
"Sen neden indin?"
"Seni merak ettim."
"Bu çok tehlikeli."
"Ne o ölürüm diye mi korkuyorsun Kang Taehyun?"
"Bakıyorum da kendine gelmişsin Choi Beomgyu."
Jin "Ya biz sizi mi dinlicez böyle?"
Taehyun "Siktir,bunu unuttum ben ya."
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. En sonunda güldüğümde gülümsemem duyduğum gülme sesiyle durdu.
Taehyun kafasını uzatıp baktığında küfür ederek bana döndü.
"Burada."
Korkarak ona baktım. İşte şimdi sıçmıştık.
Hoseok "Taehyung birinci kattan gitti,biz de Beomgyu'nun evindeyiz. Siz nerdesiniz lan?"
Namjoon "Bir şey mi oldu Taehyun? Beomgyu?"
Beomgyu "B-burada."
Yoongi "Evlerden birine girmediniz mi?"
Taehyun "Hayır,duvarın arkasındayız. Sanırım buraya geliyor."
Hoseok "Oraya geliyorum. Dikkatini dağıtırsak sizi bulamaz."
Beomgyu "Olmaz. Gelme hyung. Biz bir yolunu buluruz."
Hoseok "Aptal mısın Beomgyu? Geleceğim tabiki de."
Taehyun "Hyung cidden-"
Namjoon "Çıktı bile."
Jin "Aptal mısın Hoseok? Ne yapacaksın ki?"
Hoseok "Yoongi hyung'un evinin şifresini bilmem bana yetti."
Yoongi "Hoseok ne saçmalıyorsun?"
Hoseok "Eskilerden aklımda kalmış. Seni seviyorum Yoongi. Bunu unutma."
Yoongi "Hoseok saçmalama. Geri gel çabuk. Hoseok!"
Yazar
Hoseok kulaklığını atmadan önce son kez konuşmuştu.
Hoseok "Taehyung içeri girdikten sonra hemen kaçın tamam mı?"
Beomgyu "Hyung-"
Yoongi "Hoseok yapma lütfen. Hoseok ses ver."
Jin "Kapatmış."
Hoseok hızla üçüncü kata çıktığında kapıya sessizce yaklaştı ve açtı. Şifrenin açılma sesi geldiğinde Taehyung o tarafa döndü. Hızla oraya giderken Hoseok içeri girdi. Taehyung kapının kapanmasına izin vermeyip içeri girmişti ve ardından kapıyı kapatmıştı.
Taehyun ise ağlayan Beomgyu'yu kolundan tutup hızla birinci kata koşmuştu.
"T-taehyun,Hoseok hyung orada. Onu bırakmayalım."
"Beomgyu gitmemiz gerek."
"Hayır."
"Beomgyu yürü."
"O bizi kurtarmaya çalışırken neden sen bencil davranıyorsun Taehyun!?"
"Bencil davranmıyorum! Sadece sana zarar gelmesini istemiyorum!"
Beomgyu'yu tekrar kolundan tutup hızla daireden içeri sokmuştu. Beomgyu'nun içeri girmesiyle gözüne ilk çarpan gözleri kızarmış Yoongi olmuştu.
Hızla yanına gidip sarılmıştı. "Özür dilerim. Çok özür dilerim hyung."
Taehyun
Kai üzgünce konuştu.
"Belki ölmemiştir. Kurtaramaz mıyız?"
"Sanmıyorum. O evin içinde kaçabilecek hiç bir yeri yok."dedi Jin hyung.
Beomgyuyla göz göze geldiğimizde bana kırgın gözlerle bakıyordu.
"Ben bakarım,içiniz rahat olsun." Kimsenin bir şey demesine izin vermeden daireden çıktım.
Hızla üst kata çıkıp kafamı koridora uzattım. Kapının açılmasıyla gülerek Taehyung çıktı. Çatı katına giden merdivenin bir kaç basamağına çıkıp onun aşağı kata inmesini bekledim.
O gittikten sonra hızla Yoongi hyung'un evine girdim. Yerde yatan Hoseok hyung'u görmemle hızla yanına koştum. Kafasını dizlerime koyup konuştum.
"Hyung... Hyung aç gözlerini."
Zar zor gözlerini açıp bana gülümsedi. Çok kötü yaralanmıştı ama hâlâ gülümsüyordu.
Namjoon "Yaralanmış mı?"
Taehyun "Evet. Gözlerini açtı ama yaraları çok derin."
Beomgyu "Yaraları mı? Birden fazla mı yarası var?"
Taehyun "Evet."
Hoseok hyungun öksürmesiyle ona döndüm. Konuşmaya çalışıyordu.
"T-tae-hyun Beomgyu'yu s-sevdiğini biliyorum. Sevdiğine s-sahip çık."
Gözlerini kapatmasıyla dudağımı dişledim ağlamamak için.
Taehyun "Ö-öldü"
Kulağıma dolan ağlamalardan en çok duyduğumsa Yoongi hyung'un ağlamasıydı.
————————
Kitaba sonradan Sope eklemek geldi aklıma. Bu arada anlamışsınızdır Hoseokla Yoongi birbirini seviyordu.
Şunu da söylim. Hikayede Yoongiyle Hoseok önceden sevgililerdi ve ayrılmışlardı ama hâlâ birbirlerini seviyorlardı.
Hoseok'u öldürdüğüm için çok sövmeyin bana tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Neighbor -TAEGYU-
Short StoryBeomgyu evinde sakince otururken binadaki arkadaşlarından bir arama alır. Binada bir katil vardır ve onları öldürmek için bekliyordur... +Namjin Sope Jikook Yeonbin [02/12/22] [22/01/23] Taegyu #31 Taehyun #18 Hyungwon #1 Kihyun #3