Taehyun
Birinci katın koridorlarında kimseyi görmememle Beomgyu'nun evine girdim.
Herkes kızarmış gözlerle bana bakmış,sonra kafalarını geri çevirmişlerdi.
Herhangi boş bir yer bulup oturacakken Yoongi hyung'un konuşmasıyla duraksadım.
"Neden gitmesine izin verdin Taehyun? Niye ölmesine izin verdin?"
Cevap vermememle bağırmaya başladı.
"Neden!? Neden durdurmadın onu!?"
"Onun tercihiydi. Ben üzülmüyorum mu sanıyorsun?"
"Şuan senin üzülmen hiç bir şeyi değiştirmez Taehyun! İkinizde kurtulmak için Hoseok'un gitmesine izin verdiniz!"
"Beomgyu'nun bir suçu yok. O yanına gitmek istedi,ben tuttum."
"İstese giderdi!"
Beomgyuya baktığımda yere çökmüş ağlıyordu.
"Bizi suçlamayı kes! Hoseok hyung bizi kurtarmak istedi ve yaptı!"
Hızla ayağa kalkıp bana yürüdü ve beni boğazımdan tutup duvara dayadı.
"Sence istediği için mi yaptı zorunda olduğu için mi?"
"Kimse kimseyi kurtarmak zorunda değil. Elini çek."
Elini sertçe tutup çektim.
"Beomgyu ölse ne yapardın? Söylesene! Burdan birini kurtarmak için ölse ne yapardın!?"
Cevap vermedim.
"Ben de öyle tahmin etmiştim... Merak etme sen de bu acıyı tadacaksın Taehyun. O zaman kimse Beomgyu'ya yardım etmeyecek. Bunu yaşadığında beni anlayacaksın."
"Öyle bir şey olmayacak." Neredeyse kimsenin duyamayacağı bir şekilde konuşsam da içeride nefes sesleri dışında bir ses yoktu.
"Emin ol olacaktır. O zaman ben Hoseok gibi yardım etmeyeceğim."
Jin hyung lafa atladı.
"Yoongi ne saçmalıyorsun? Hepimiz arkadaş değil miyiz? Neden böyle nefretle yaklaşıyorsun?"
Yoongi hyung Jin hyung'a sert bir bakış attı.
"Hiç biriniz beni anlamıyor. Düşünsenize sevdiğiniz öldü. Ne yapardınız!? Sakin olabilir miydiniz!?"
Onlar kendi aralarında kavga ederken ben hâlâ ağlayan Beomgyu'nun yanına gittim.
"Sakin ol."
Kafasını kaldırıp kızarık gözleriyle bana baktı.
"Senin yüzünden bizi suçluyor. Sen de hâlâ onun üstüne gidiyorsun."
"Beomgyu-"
"Konuşmak istemiyorum."
Beomgyu
Herkes az da olsa sakinleştiğinde Jungkook hyung konuştu.
"Ben binanın kapısına bakmaya gidiyorum. Belki kilitlemedi bile. Ya da kilitleri açabiliriz."
Taehyun onu onayladı. "O zaman ben de geliyorum."
Herkes kendi arasında konuşup anlaştılar.
Taehyun,Jungkook hyung,Jimin hyung ve Kai binanın kapısına gideceklerdi. Yoongi hyung ve ben hariç diğerleri de bir kaç evden yiyecek içecek getireceklerdi.
Herkes evden çıkmıştı. Ne Yoongi hyung konuşuyordu ne ben.
Taehyun
Kapının önüne indiğimizde hepimiz merdivenin altına saklandık. Jungkook hyung konuştu.
"Hepimiz gidersek ve gelirse daha tehlikeli olur. Ben bakıp geleceğim."
Kaiyle ben onayladığımızda Jimin hyung kolunu tuttu.
"Dikkatli ol."
"Tamam." diyip Jimin hyung'un alnından öptüğünde Kaiyle ben güldük.
Jungkook hyung kafamıza vurdu. "Gülmeyin lan."
Kafasını uzatıp merdivenin başını kontrol etti. Kimsenin olmadığına emin olduğunda hızla çıkıp kapının yanına gitti. Kapıyı açmaya çalıştı ama açılmıyordu.
Jungkook "İçerden de dışardan da demir kapılar var. Çıkmamız imkansız."
Kai "Bu ne ara geldi."
Taehyun "Hyung arkanda."
Jungkook hyung yavaşça arkasına döndüğünde geri geri gidip sırtını kapıya dayadı.
Jimin hyung oraya gitmek için ayaklandığında kolundan tutup yanıma çektim.
"Olmaz hyung."
"Taehyun Jungkook tehlikede. Yardım etmeyecek miyiz?"
"Adamın bıçağı var nasıl gidelim?"
Taehyung'un Jungkook hyung'u bıçaklamasıyla Jimin hyung ağlayarak kafasını göğsüme koydu. Ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştım.
Bir süre sonra Taehyung gülerek merdivenlerden çıktığında etrafı kontrol ettim.
"Gitmiş."
Jimin hyung koşarak Jungkook hyung'un yanına gidip çöktü.
"J-jungkook."
Jungkook hyung gözlerini zorla açıp Jimin hyung'a baktı.
"İ-iyi-yim ben k-korkma."
"Ne iyisi Jungkook. Yaralısın."
Jungkook hyung'u kolundan tutup kaldırdık.
"Beni bırakın da gidin,tekrar gelebilir. Ben zaten öleceğim."
"Sus ve tutun Jungkook hyung." dedi Kai.
Beomgyu
Boş durmamak için Taehyun'un evinden bir şeyler almak için çıktığımda karşıma Taehyung'un çıkmasını beklemiyordum.
Geri geri gitmiş karşı dairenin kapısına sırtımı dayamıştım.
Karşıya baktığımda Yoongi hyung kapı aralığından bana bakıyordu.
Sanırım Yoongi hyung'un bahsettiği sahne buydu. Sanırım ölecektim.
———————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Neighbor -TAEGYU-
Short StoryBeomgyu evinde sakince otururken binadaki arkadaşlarından bir arama alır. Binada bir katil vardır ve onları öldürmek için bekliyordur... +Namjin Sope Jikook Yeonbin [02/12/22] [22/01/23] Taegyu #31 Taehyun #18 Hyungwon #1 Kihyun #3