8

231 33 45
                                    

Jimin

Jungkook'u göremeyince tedirgin olmuştum. Duvarın arkasında da yoktu. Evimize girdiğimde koltukta oturmuş koluna pansuman yapan Jungkook'u görmüştüm. Hızla yanına koşup oturdum.

"N-ne oldu sana?"

"Jimin? Neden geldin?"

"Özür dilerim." diyip sarıldım. Yaralı olmayan koluyla belime kollarını sarıp saçlarımı öptü.

"Sakin ol. Bir şey yok."

Ondan ayrılıp sinirli olduğunu düşündüğüm yüz ifadesiyle konuştum. "Taehyungla mı karşılaştın?"

"Evet."

Konuşmama izin vermeden devam etti.

"Gelmemen gerekiyordu. Geri git,işim bitince geleceğim."

"Sen gelmeden gitmem. İki yaran oldu şimdi,durumun kötüleşebilir."

"Neden inat ediyorsun Jimin? Git işte."

"Beni hiç düşünmüyor musun? Sen ölürsen ne durumda olacağımı bilmiyor musun Jungkook?" Artık ağlamaya başlamıştım. "Benim tek ailem sensin. Şimdi birinin gelip seni benden almasına izin veremem."

Ellerini yanaklarıma koyup göz yaşlarımı sildi. Yanaklarıma,ardından da dudaklarıma öpücük kondurup geri çekildi.

"Gidelim."

"Sen de benimle geleceksin değil mi?"

"Evet." Gülümseyip sımsıkı sarıldım. "Teşekkür ederim sevgilim."

•••

Beomgyu

Dairenin kapısını açıp kafamı dışarı uzattım. Fısıldayarak Taehyun'a seslendim. "Taehyun... Orada mısın?"

"Beomgyu?" diyerek duvarın arkasından çıktı. "Ne yapıyorsun? İçeri gir."

"Jimin hyung'u gördün mü?"

"Jungkook hyung'un yanına gidecekti. Neden ki?"

"Merak ettim." Kapıyı kapatıp yaslandım.

"İçeri gir Beomgyu."

"İstemiyorum."

"Beomgyu-"

Taehyun

Kulağıma gelen sesle duraksadım.

Yoongi "Giriş katında değişik bir yer var."

Taehyun "Ne kadar değişik?"

Yoongi "Değişik işte. Bodrum gibi bir şey."

Taehyun "Tamam,ben gelirim yanına hyung."

"Ne oldu?" dedi Beomgyu.

"Yoongi hyung bodrum gibi bir yer bulmuş,oraya gideceğim. İçeri gir." Dudaklarına bir öpücük kondurup hızla aşağıya indim.

Beomgyu

Taehyun'un gitmesinin ardından Jimin hyung ve Jungkook hyung gelmişti. "İyi misin hyung?" dedim.

"İyiyim Beomgyu."

Jungkook hyung bir süre duraksadığında eli kulaklığa gitti. Karşıda konuşan kişiyi dinlediğinde kaşları çatıldı. "Gitmem gerek."

Jimin hyung onu kolundan tutup engelledi. "Hayır,gitme. Söz verdin gitmeyeceğine. Gitmeni gerektirecek bir şey yok Jungkook."

"Taehyung çatı katına gitmiş Jimin. Namjoon hyung orada."

"Diğerleri gitsin."

Araya girdim. "Yoongi hyungla Taehyun aşağıda bir yer bulmuşlar. Oradalar... Aslındaa ben gidebilirim." dedim dudaklarımı büzerek.

"Sana izin verelim de Taehyun da bizi öldürsün." dedi Jungkook hyung.

"Taehyun öyle biri değil hyung. Eminim hiç bir şey demeyecektir. Sonuçta Namjoon hyung'un tek kalmaması lazım değil mi?"

Bir şey demelerine izin vermeden merdivene koştum. Arkamdan Jimin hyung'un bağırmasını duymuştum. "Aptal mısın Beomgyu!? Gel buraya!"

Umursamadan merdivenleri koşarak çıkmaya devam ettim. Çatının olduğu kata gelip kapıyı yavaşça açtım. Her ne kadar yavaş açmış olsam da kapı gıcırtıyla açılmıştı.

İçeri bir adım attğımda kapının yanında Taehyung karşısında da Yeonjun hyung ve Namjoon hyung duruyordu.

Ne olduğunu anlamadan Taehyung beni kolumdan sertçe tutup yanına çekmişti. Elindeki bıçağı boynuma tutup benimle birlikte geri geri gitmeye başladı. "Yaklaşmayın yoksa öldürürüm."

Kapıdan çıkınca tek eliyle hâlâ bıçağı boynumda tutarken beni tutan eliyle çatının kapısını kilitleyip anahtarı cebine attı. Ardından kolumdan yine sertçe tutup benimle birlikte binanın girişine gitti.

Taehyunların bahsettiği bodrum'un önünde olduğumuzu düşünürken kapı açıldı. Görüş açımıza giren Yoongi hyung ve Taehyun beni görmeleriyle duraksadılar.

"Yaklaşmayın."

"Bırak onu."

"Bıçaklarınızı önüme atın. Yoksa öldürürüm."

İkiside bıçakları attıklarında Taehyung ayağıyla geriye attı.

"Dediklerimi yerine getirirseniz ona bir şey yapmam."

"Ne istersen yaparım. Yeter ki onu bırak."

"Hmm ne istersem mi? Bu çok iyi bir fırsat." Bir süre düşünür gibi yaptı. Cebinden anahtarı çıkarıp Taehyun'a attı.

"Çatı katındakileri öldür."

————————

Killer Neighbor -TAEGYU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin