13

200 30 31
                                    

Hyungwon

İçerideki kanı görünce polisi aramıştık. Bir süre sonra polis geldiğinde içeride bir kaç kişi belirdi.

Bir adam herkesi toplamış kapının önünde yere çöktürmüştü. Polis bizi oradan uzaklaştırmış,içerideki adamla anlaşmaya çalışıyorlardı.

Bir polis elindeki megafonla konuştu. "Teslim ol."

Kihyun polislerden birini durdurup ona sorular sormaya başladı. "İçeridekiler bu kadar mı?"

"Evet. Diğerlerini öldürmüş."

"N-ne?"

Polis gittiğinde Kihyun yere çöktü. "K-kai..."

Yanına çöküp ellerimi omzuna koydum. "Belkide saklanmıştır."

Beomgyu

Biz yere çökmüştük. Taehyung ise ayakta gidip geliyordu. Taehyun beni kendine çekmiş,sarılmıştı. "Taehyun"

"Hmm?"

"Polisler geldiğine göre artık kurtulabilecek miyiz?"

"Kurtulacağız." diyip alnımdan öptü.

Jimin hyung'un bana seslenmesiyle ona döndüm. "Dışarıdaki abin değil mi?"

Gözlerimi kısıp dışarı baktığımda abimin telaşlı bir şekilde buraya baktığını gördüm. "Evet."

"Onun yanındaki Kai'nin abisi değil miydi?"

"Sanırım."

"Kai'nin öldüğünü öğrenince kahrolacak."

"Peki ya senin baban? Gelmiş mi?"

"Gelmiş sanırım. Gelmese daha iyi. Üzülmesini istemiyorum."

"Kesin sesinizi!"

Dudaklarımı büzüp Taehyun'a tekrar sarıldım.

Jin hyung arkasına döndü. "Nasıl çıkıcaz? Bir şey yapmazsak bu bizi bırakmaz."

"Dikkatini dağıtırsak çıkabiliriz."

"Ölmek mi istiyorsun Namjoon?"

"Başka çaremiz mi var aşkım?"

"Namjoon hyung haklı. Dikkatini dağıtmaktan başka çaremiz yok."

"Kim yapıcak peki?"

"Benim aklımda bir fikir var. İzleyin ve görün."

"Aklından neler geçiyor Jin?"

Jin hyung sırıtıp önüne döndü. Bir süre sonra kendini Namjoon hyung'un üstüne atıp bağırdı. "Ah doğuruyorum!"

"Ne!?" Herkes şok olmuş Jin hyung'a bakıyordu.

Taehyung yanına gelmiş umursamazca ona bakıyordu.

Yoongi hyung fısıldadı. "Aptal. Planı bu muymuş?"

"Jin hyung sen erkeksin."

Taehyun sessizce yanımdan kalktı. Ona baktığımda sessiz olmamı söyledi. Taehyung Jin hyung'a göz devirip buraya doğru geldiğinde ayağa kalkıp hızla yanına gittim. Taehyun'un gittiğini görmemesi lazımdı.

"Jin hyung iyi değil gibi. En azından onu dışarı çıkarsak olmaz mı?"

"Adam doğuruyorum diyo ve buna inanmamı mı bekliyorsunuz!?"

Jin hyung ayağa kalkıp kaşlarını çattı. "Ne yani hamile olamam mı?"

"Benimle dalga geçmeyi bırakın!" diye kükrediğinde herkes yerine sinmişti.

Etrafımızda dolaştığında bir şey fark etmiş gibi duraksadı. "Biri eksik."

"Hepimiz buradayız." dedi Yoongi hyung.

Yanıma gelip eğildi. "Taehyun nerede?"

"B-bilmiyorum."

"Şimdi yanındaydı. Nereye gitti?"

"B-bodruma gitti."

Tabiki de sevgilimin yerini söylemedim. Taehyun üst kata çıkmıştı.

"O zaman sen de benimle geliyorsun." Beni kolumdan tutup kaldırdı. Beni çekiştirip kendisiyle birlikte bodruma götürdü.

Jimin

Onlar bodruma gittiğinde bizde kapıyı açmaya çalıştık. İçeriden biz dışarıdan polisler açmaya çalışıyordu.

Sonunda kilit açıldığında teker teker çıktık. Polisler tam içeri girdiğindeyse Beomgyu ve Taehyung çıkmıştı. "Aptallar. Yaklaşmayın!" Beomgyu'nun boynuna bıçağı dayayıp geri geri gitti.

Polisler bizi oradan uzaklaştırıp ambulansın yanına götürdüler.

Hyungwon

Herkes çıkmasına rağmen Beomgyu hâlâ içerideydi. Yanımda oturan Kihyun diğerlerinin çıkmasıyla yanlarına koştu. Ben de arkasından gittim.

Jimin ve Jungkook'un yanına gittiğimizde Kihyun hemen konuştu. "Kai içeride mi? İyi mi?"

Jimin Jungkook'a bakıp geri bize döndü.

"Kihyun, bırakalım da dinlensinler." Omzundan tutup onu oradan uzaklaştırdım.

Beomgyu

Merdivenlerden Taehyun'un inmesiyle Taehyung sırıttı. "Demek bana yalan söyledin Beomgyu."

Saçımdan çekip boynumun açığa çıkmasını sağladı. Bıçağı boynuma sertçe dayadı. "Ah"

Boynumda açılan küçük yaradan biraz kan süzülmüştü.

"Bana bir sözün vardı Taehyun. Ama sen o sözü tutmadın."

"Bırak onu."

"Beomgyu'yu her tuttuğumda bana bunu söylüyorsun ama ben bunu yine yapmayacağım."

"Eğer Beomgyu'yu öldürürsen polisler zaten içeri girecek. Lütfen teslim ol."

"Hayır. Burada üçümüzden biri ölecek."

"O zaman beni öldür ve Beomgyu'yu bırak."

—————————

Killer Neighbor -TAEGYU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin