Taehyun
Yoongi hyungla çatıya çıkmıştık. Namjoon hyungla Yeonjun hyung bize bakarken biz içeri girip kapıyı kapattık.
"Bir şey mi oldu?" dedi Namjoon hyung.
Yoongi hyung araya girdi. "Taehyung Taehyun'un sizi öldürmesini istedi."
"Ne?"
Ben elimde bıçakla kafamı eğmiş ne yapacağımı düşünüyordum.
Bir süre bekledikten sonra bıçağı boynuma dayadım.
"Taehyun ne yapıyorsun?"
"Hyung ben Beomgyu'yu kurtarmak için sizi öldüremem. Ama Beomgyu'ya da bir şey olmasını istemiyorum. O yüzden ben öleceğim."
"Saçmalama." Yoongi hyung'un bana yaklaşmasıyla geri geri gittim.
Gıcırtıyla açılan kapıya baktığımda Beomgyu bana bakıyordu.
Beomgyu
"T-taehyun"
Gördüğüm görüntüyle gözyaşlarım akmaya başladı. "Taehyun sen ne yapıyorsun?".
Elindeki bıçağı attığında yanına koşup ona sarıldım. "Aptal mısın sen?"
Başımı okşayıp bana sımsıkı sarıldı. "Özür dilerim"
Ondan ayrıldığımda elimden tutup beni çatıdan çıkardı. Aşağıya inerken bana sorular soruyordu. "Nasıl kurtuldun ondan?"
"Beni öldürmeyeceğini söyledi."
"Neden?"
"Uzun hikâye,sonra anlatırım."
Kata geldiğimizde bizi benim evime değilde kendi evine yönlendirdi. "Neden buraya geldik?"
"Seninle biraz yalnız kalmak istiyorum. Sana sımsıkı sarılıp öpmek istiyorum."
Gülümseyip ona sarıldım. "Hmm güzel bir plan."
Beni kendinden ayırıp koltuğa oturdu. Yan tarafına bir kaç kez hafifçe vurduğunda yanına oturdum. Beni kendine çekip dediği gibi sımsıkı sarıldı. Kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım.
Böyle bir durumda normal miydi bilmiyorum ama çok rahatlamıştım. Şu an hiç bir şey umrumda değildi. Tek odaklandığım Taehyun'un bana sardığı kollarıydı.
Mutluluğumuzun bozulacağını biliyordum ama bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim.
Kapıdan çıkan yüksek bir sesle yerimizden sıçradık. "O neydi?"
"Sence?"
"Off bir salmadı ya." dedim dudaklarımı büzerken.
Kapıya yaklaşıp dışarıya baktığımızda kimse görünmüyordu. Ayağımda hissettiğim sıvıyla kafamı eğip yere baktım. Bakmamla çığlık atıp düşmem bir oldu.
"O-o kan mı?"
"Beomgyu sakin ol. Bir şey olmamıştır. Bizi kandırmaya çalışıyor olmalı."
"Ya diğerlerine bir şey yaptıysa."
Beni kolumdan tutup kaldırdı ve koltuğa oturttu. "Burada bekle birazdan geleceğim."
"Nereye?" Bileğinden tutup gitmesini engelledim.
"Sadece bakacağım." Yanıma oturup yüzümü ellerinin arasına aldı ve alnıma yumuşak bir öpücük kondurdu. "Uzun sürmeyecek. Burada beni bekle tamam mı?"
"Tamam" diyip elimi bileğinden çektim.
O dış kapıyı yavaşça açarken ben de onu izliyordum. Kapıyı aralayıp dışarı baktı.
Taehyun
Dışarıda kimseyi göremeyince kapıyı açtım. Açmamla içeri bir beden düştü. "Kai?"
Yanıma koşarak gelen Beomgyu yere eğilip ağlamaya başladı. "K-kai... Lütfen ö-ölme. Söz şaka yapıyorsan kızmayacağım. Aç gözlerini. Lütfen..."
"Beomgyu..."
Kolundan tutup onu oradan uzaklaştırmaya çalıştım.
Açık kapıdan içeri giren Jin hyung yanımıza geldi. "Jin hyung onu götürür müsün?" Jin hyung beni onaylayıp Jiminle beraber Beomgyuyu evden çıkardılar.
Beomgyu
Artık biraz da olsa sakinleşmiştim. Taehyun daha gelmemişti ve onu merak etmiştim. Jin hyung'a dönüp konuştum. "Hyung Taehyun neden gelmedi?"
"Bilmiyorum."
"Ne yapıyor peki?"
"Onu da bilmiyorum. Evi temizliyordur."
Oflayıp kollarımı göğsümde bağladım.
Taehyun
Evi temizlediğimde daireden çıktım. Karşıma birden çıkan Taehyungla yerimden sıçradım. "Siktir, ödümü patlattın."
"Merhaba"
—————————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Neighbor -TAEGYU-
Short StoryBeomgyu evinde sakince otururken binadaki arkadaşlarından bir arama alır. Binada bir katil vardır ve onları öldürmek için bekliyordur... +Namjin Sope Jikook Yeonbin [02/12/22] [22/01/23] Taegyu #31 Taehyun #18 Hyungwon #1 Kihyun #3