12

201 28 34
                                    

Taehyun

Bir kaç gündür Beomgyu'nun yanıma yaklaşmasına izin vermiyordum. Kavga bahanesiyle onu kendimden uzaklaştırmış,ondan soğumaya çalışıyordum. Böylelikle onu daha rahat öldürebilirim diye düşünüyorum.

Bugün birini öldürmeyi düşünüyordum. Bunu nasıl yapacaktım bilmiyorum ama bir şekilde halledeceğim.

Herkes kendi arasında sohbet ederken ben kalkıp mutfağa gittim. Beomgyu'nun arkamdan geleceğini biliyordum.

Beomgyu

Taehyun kalkıp mutfağa gittiğinde arkasından gittim. İçeri adım atar atmaz beni duvara dayadı. Bir eliyle boynuma bıçak dayamış,diğer eliyle de beni tutuyordu.

"T-taehyun. N-ne yapıyorsun? Beni öldürecek misin?"

"Evet."

"Neden? Ben sana ne yaptım?"

"Bunu yapmak zorundayım."

"Neden?"

"Söyleyemem."

"Taehyun söyle."

"Hayır."

"Lütfen. Neden böyle yapıyorsun? Yoksa beni hiç sevmedin mi?"

Cevap vermedi.

"Taehyun cevap ver. Beni kandırdın mı?

Yine cevap vermedi. Bir süre sonra elindeki bıçağı atıp benden uzaklaştı. "Ben bunu yapamam."

"Özür dilerim Beomgyu. Çok özür dilerim." diyip ağlamaya başladı.

Ben hâlâ olayın şokunu atlatamamıştım. Derin nefes alıp kafamı duvara yasladım.

"Ben ne yapacağım bilmiyorum. Kimsenin ölmesini istemiyorum."

Hıçkırarak ağlayan sevdiğimi kendime çekip sarıldım. Kafasını göğsüme gömüp ağlamaya devam etti.

"Bana ne olduğunu anlat ki sana yardım edebileyim Taehyun." Saçlarını okşayıp sakinleştirmeye çalıştım.

Sakinleştiğinde onu kendimden ayırıp göz yaşlarını sildim. "Ağlama. Senin ağlamana hiç alışkın değilim."

Burnunu çekip gözlerini sildi.

"Sorun ne Taehyun? Neden bana söylemiyorsun?"

"Söyleyemem. Yapamam Beomgyu."

Ellerini tutup ona baktım. "Sana yardım etmek istiyorum. Ne olduğunu söyle. Söz veriyorum kimseye söylemeyeceğim."

"Taehyung... Benden sizi öldürmemi istedi."

"Ne? Peki neden kabul ettin?"

"Beni kardeşimi öldürmekle tehdit etti. Beomgyu,onun hiç bir suçu yok. Ne yapacağım ben?"

"Bilmiyorum. Böyle bir şeye çözüm bulmak çok zor."

•••

Taehyun

Beomgyu diğerlerine bu olanları söylememi istemişti. Onların bir çözüm bulabileceğini düşünüyordu.

Kolumu dürtüp fısıldadı. "Hadi Taehyun."

"Olmaz."

"Ne konuşuyorsunuz siz fısır fısır?"

"Taehyung Taehyun'u kardeşiyle tehdit etmiş. Bizi öldürmesini istemiş."

"E napıcaz o zaman?"

"Düşünüp plan kurmaktan başka yapabileceğimiz bir şey yok."

Hyungwon

Kardeşim Beomgyu uzun süredir yanımıza ne gelmişti ne de aramıştı. Onu merak edip evine geldiğimde ise binanın kapısı kilitliydi.

Binanın etrafındaki bir dükkana girdim. "Hoşgeldiniz." dedi hafif tombul tatlı bir adam.

"Merhaba. Size bir şey soracaktım."

"Evet dinliyorum."

"Benim kardeşim yan binada oturuyor. Uzun bir süredir ondan haber alamadığım için buraya geldim.

"Ah öyle mi benim oğlum da orada oturuyor. Aslında ben de bir süredir onu görmüyorum. Kardeşinizin adı neydi?"

"Beomgyu. Choi Beomgyu."

"Hatırladım,şu tatlı genç. Oğlum Jiminle buraya gelmişlerdi."

"Peki binanın kapısı neden kilitli biliyor musunuz?"

"Kilitli mi? Bilmiyordum. Elbet bir bildikleri vardır. Yine de başka bir şey öğrenmek istiyorsan yandaki kafenin sahibi olan bir genç var. Onun da kardeşi orada oturuyormuş. Ona da sorabilirsin."

"Tamam. İyi günler." Dükkandan çıkıp yandaki kafeye girdim.

Yanıma gelip beni karşılayan garson tam giderken onu durdurdum. "Buranın sahibi nerede?"

"Çağırayım." diyip gitti.

Bir süre sonra genç biri yanıma geldi. "Buyurun, bir sorun mu var?"

"Size bir şey sormak istiyorum."

"Lütfen oturun." Karşısına oturup konuşmaya başladım.

"Bu arada kendimi tanıtayım. Hyungwon ben şuradaki binada kardeşim Beomgyu oturuyor."

"Kihyun bende. Benimde kardeşim orada oturuyor. Bir sorun mu var?"

"Beomgyudan haber alamayınca buraya geldim ama binanın kapısı kilitliydi."

"Emin misiniz?"

"Evet."

"Bir gidip bakalım." diyip ayağa kalktı. Ben de onunla birlikte ayağa kalkıp onu takip ettim.

Binanın önüne geldiğimizde Kihyun kapıyı açmaya çalıştı. "Gerçekten kilitli."

Ben kapıyı açmak için herhangi bir şey ararken Kihyun bana seslendi. "Ne oldu?"

"İçeriye dikkatli bak." dediği gibi içeri dikkatlice baktım.

"Kan mı o?"

—————————

Kihyun

Hyungwon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hyungwon

Hyungwon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Killer Neighbor -TAEGYU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin