06.12.22
ÇarşambaNasılsın, asahi? Ben yine seni çok özledim. Bu aralar ayın ilk günlerini kaçırıyorum ama umarım bana kızmıyorsundur. Bir de, bazen buraya saçmalayabiliyorum ama elimde değil. Yazmadan önce tüm cümlelerimi aklımda toparlıyorum ama buraya gelince unutuyorum. Her neyse.
Tekrardan nasılsın? Mutlu musun orada? Ben seni çok özledim ama öyle böyle değil hani anlatmaya kelimelerim yetmiyor. Bak seni özlediğimi söylediğimde yine burnumun ucu sızladı, gözlerim doldu. Bana soracak olursan sensiz ne kadar iyi olunabilirse o kadar iyiyim. Yalnızım, yanımda olmanı son bir haftadır çok fazla istiyorum. Gerçekten yalnızım, konuşacak kimsem kalmamış gibi hissediyorum.
Geçen günlerde aklıma geldi, sen ve arkadaşlarımızla sabaha kadar konuştuğumuz grupta sen gittiğinden beri tek kelime etmedik onu fark ettim. Hepsiyle bireysel olarak konuşuyorum ama o gruba yazmaya bir daha cesaret eden olmadı içimizden. Grubu ben açmıştım ve bazen üzülüyorum o grubu açtığıma. Ne umutlarla açmıştık, hiç ölmeyecek bu grup demiştim ama biri gidince tüm grup ölüyormuş zaten.
Her neyse aklımda bunları anlatmak yoktu aslında, bundan önce sana bir şey daha demek istiyorum. Geçenlerde ilk defa tütsü kokladım. Çok zordu benim için, direkt aklıma sen geldin zaten hiç de gitmedin o süre zarfında ama başardım. Hani bundan iki ay önce demiştim ya seni hatırlamak acı verdiği için yakamıyorum tütsü diye. Yaktım o tütsüyü ben, Yine acı verdi seni hatırlamak ama eskisi kadar canımı yakmadı.
Ama korktum, seni unutmaktan çok korktum. Ağlamamak için zor tuttum kendimi o an belki biraz daha dursam ağlardım. Geçen gece aklıma geldin aslında, o gün yazmayı çok istemiştim ama ağlamaktan etrafı göremiyordum bile. Seni ne kadar çok sevdiğimi, ne kadar çok özlediğimi anımsadım ve bu beni daha çok ağlattı.
Bilmiyorum kendimden çok bahsetmekten sıkılıyor musun ama başka anlatacak kimsem yokmuş ben sen gittikten sonra onu da fark ettim. Çok özledim seni, öyle bir özledim ki hasretinden şair oldum. Şimdiye kadar iki tane şiir yazdım senin için ama biri şimdiki halimize daha uygun sanırım. Görmek ister misin bilmiyorum ama aklımdan çıkmadan buraya yazsam iyi olacak.
Dört mevsim de mi geçecek sensiz?
Dört büyük ay olacak aydınlıksız.
Baksana kış geldi, her yer bembeyaz;
Ellerim üşüyor ellerini tutamadığı her ayaz.Gerçekten dört ay olmuş asahi sen gideli. Dün gibi aklımda ama dile kolay dört ay... Dört aydır sana olan özlemim bir gram bile eksilmedi. Son kez soruyorum sana, sen nasılsın? Neler yapıyorsun orada? Umarım kendine iyi arkadaşlar bulmuşsundur ve onların yanında mutlusundur. Beni merak etme sensizlik kadar koymuyor yalnızlık bana. Umarım orada meleklerin yanındasındır çünkü sana layık olan bir tek onlar var. Son olarak umarım senin için bu kadar üzüldüğüme kızmazsın, biliyorsun ben seni çok seviyorum.
İyi geceler, en güzel geceler senin olsun güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain is beauty, jaesahi ✓
Fanfictionseni ancak sen kurtarabilirsin. • gerçek hayat hikayesi for @dearnumbness [© 2023 • kyudohwanjeu]