so cold xmas | everything is shit

20 5 0
                                    

31.12.2022
Cumartesi

asahi'm... aslında hiç yoktu aklımda sana yazmak ama bir yılın sonuna gelmişiz ancak fark edebildim. Bazen çok dokunuyor biliyor musun, geçen sene yeni yıla beraber girmişken bu sene senin olmayışın... Hava çok soğudu, başka bir zamanda olsa sana bunu söylediğimde bugün yatağım boş beraber yatalım derdin. Ben de hemen kabul ederdim seninle yatmayı çünkü bilirdim sen beni ısıtırdın. Bu gece uzun zaman sonra ilk kez bu kadar üşüyerek uyuyacağım sanırım.

Doğrusunu söylemek gerekirse aylardır aradığım wattpad hesabını ancak bulabildim, birden karşıma çıktı. On dakika olmadı daha bulalı ama çok şaşırdım. Diyorum ya aylarca aramıştım, akla gelen her türlü kullanıcı adını denememe rağmen bulamamıştım. Hatta bir ara herhalde takipleşmiyoruz diye geçirmiştim içimden ama şimdi birden bire, hiç beklemediğim bir anda hesabına girince twitter hesabınla bağlantılı olduğunu gördüm. Diyorum ya hiç beklemiyordum, şaşkınlığımı hala üzerimden atabilmiş değilim.

Her neyse, çok özledim seni. Şu sıralar kötü zamanlar geçiriyorum ve yanımda olmanı o kadar çok isterdim ki. Ne yapacağımı en iyi sen gösterirdin, en iyi sen bilirdin. Şimdi yolumu yönümü kaybetmiş gibi dolanıyorum etrafta. Bilmiyorum beni görüyor musun ama biraz yanımda olmanı çok isterdim. Senin yanımda olduğunu ve bana yardım ettiğini bilmek güzel olurdu. Umarım buralarda bir yerdesindir.

Benim yeni yılım sensiz pek de güzel olmayacak ama senin her günün güzel geçsin. Seni seviyorum güzelim.



burayi yazarkwn aglamistm simdi hatirladm olcem aqq😭 riri neden gittin beni biraktin neden. 130823.

pain is beauty, jaesahi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin