12.05.23
CumaGüzelim, selam.
Nasılsın? Umarım iyisindir. Bu ay normalden biraz daha geciktim ama umarım bana darılmamışsındır. Biliyorsun beni işte; ders, sınav, aile derken kafam dehşet doluydu. Yine de bu sana geç kalmamı açıklamıyor ama anlayacağını umuyorum.
Ben nasıl mıyım, her şey aynı sıradanlığıyla ilerliyor. Bazen çok mutlu bazen korkunç derecede mutsuzum arası asla yok ne yazık ki. Bir şekilde yaşamaya çalışıyorum işte.
Yakında üniversite sınavım var, bunun için gerginim ama bir yandan da sınava girecek ben değilmişim gibi rahat görünüyorum. Bu çok trajikomik çünkü beni gören çoğu kişi 'sınava 1 ay kaldı, neden çalışmıyorsun' diyor. Bu biraz gerici... Aslında çalışıyorum ama kafamı toparlayamıyorum, birçok şey üst üste geliyor ve bu yorucu.
Ailem tek sorumluluğumun sınava çalışmak olduğunu söylüyor ama onlar da ayrı bir dert. Zaten asla anlamıyorum onları. Yürümeyen bir ilişkiyi ittirerek yürütmeye çalışanlara ne denir biliyor musun? Ben biliyorum.
Kısacası hayat 17 yaşındaki ben için çok çalkantılı ve zor geçiyor, içimde tabiki. Dışarıya yansıyan boş boş takılan bir gençten başka bir görüntü değil. Her neyse, bunları ne kadar konuşup anlatsam da bir sonuca varmayacak.
Ayrıca biliyor musun, senin ben ve birkaç ortak arkadaşımız için hazırladığın çalma listesini buldum! Çok hoş hissettiriyor, hazırladığın günü dün gibi hatırlıyorum... Belki bir sene olmuştur. İçinde benim önerdiğim şarkılar olması bile benim için yeterli. Beni sevdiğini hissettiren sayılı insanlardandın. Hatta şu an sana yazarken o şarkıları dinliyorum, henüz benim önerdiklerim gelmedi ama gelene kadar bekleyebilirim sanırım.
Biraz kızacaksın ama aynı uygulamayı kullanmadığımız için bu çalma listesini daha önce hiç dinlememiştim. Sen kızmasan bile ben kendime kızıyorum ama bak şimdi dinliyorum, Tom Odell diyor ki 'başka bir aşkta... tüm gözyaşlarım tükendi.'
Çok garip gerçekten... Dokuz ay olmuş sensiz. Koskoca dokuz ay. Sen olmadan. Sesin olmadan, gülüşün olmadan. Bazen kendime diyorum ki nasıl dayandın Jaehyuk? En sevdiğin insan artık yok. Nasıl dayandın bu acıya? İnan bilmiyorum... Tek bildiğim seni çok ama çok özlediğim. Seninle muhabbet etmeyi özledim. Çok uzun zamandır rüyalarıma gelmiyorsun. Biraz üzülüyorum asahi. Bu gece gelemez misin?
Seni çok ama çok seviyorum, iyi geceler. En güzel geceler senin olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain is beauty, jaesahi ✓
Fanfictionseni ancak sen kurtarabilirsin. • gerçek hayat hikayesi for @dearnumbness [© 2023 • kyudohwanjeu]