16.01.23
Pazartesiİnsanlar ard arda kötü olayların meydana gelmesinin sebebini sonucunda gelecek çok iyi bir olaya bağlıyorlar. Açıkçası ben bundan pek emin değilim. Sen gittiğinden beri yaşamadığım kötü olay kalmadı, ki zaten en kötüsü de senin gidişindi. Buna rağmen hâlâ iyi şeylerin olmayışı bence bu hipotezi kolaylıkla çürütür.
Nasılsın güzelim? Günlerin nasıl geçiyor orada? Ben sensiz bomboşum ve bu aralar hiç kendimi toplayamıyorum. Gerçek anlamda iyi değilim ama kimsenin beni umursadığı falan yok. Sen olsan ne yapardık kestiremiyorum ama sen varken böyle hissetmediğim su götürmez bir gerçek. Her neyse, ben çok da önemli değilim zaten biliyorsun.
Hani bir zamanlar seninle market fiyatlarının pahalılığından yakınıyorduk bir mesajlaşmada. Yazın başıydı hatırlıyorum, hava çok güzeldi hatta o gün. O sırada evimin bahçesinde olduğum için sana kedilerimin fotoğraflarını atmıştım. Sen de en çok Latte ve Şeker'i beğendiğini söylemiştin. Biraz onlardan bahsedeyim sana. Şeker çok iyi, çok şükür bir sorunu yok ve çok akıllı kocaman bir kız oldu. Latte de çok yakışıklı, görenin dönüp bir daha bakacağı kadar harika bir beyefendi oldu. Bilirsin ben çok severdim Latte'yi, sık sık onu benim doğurduğumu söylerdim sana. Şimdi neredeyse on aylık olacak, seninle ilk tanıştırdığımda üç aylık ancak vardı.
İki gün önce onu biraz hasta buldum, karnı şişmişti. Normalde bu tür şeylerde pek endişelenmem ama bu sefer bir bit yeniği sezdim işte, kucakladım veterinere götürdüm. Veteriner muayene etti ve ameliyat olması gerektiğini söyledi, en kısa sürede ameliyat olmazsa öleceğinden bahsetti. O an direkt aklıma sen geldin. Ya Latte'yi de seni kaybettiğim gibi kaybedersem... Ne yapardım? Bu düşünce beni öylesine korkuttu ki koşarak kedimin diğer sahiplerine haber vermeye gittim. O işler çok karışık... Başka bir zaman anlatırım olur mu?
Onlar da ameliyat edeceklerini söylediler ve dün ameliyat oldu ama onun o halini görmek için yeterli mentaliteye sahip olduğumdan hala emin değilim. Gidemedim henüz yanına. Onu öyle görürsem ağlarım biliyorum ve Latte ağladığımı görürse çok üzülür.
Kaybetme korkusunu bir kez tattım, ikincisini kaldırabileceğimi sanmıyorum.
update: latte bni terk etti arkdslr her zamanki gibi BEN TERK EDILDM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain is beauty, jaesahi ✓
Fanficseni ancak sen kurtarabilirsin. • gerçek hayat hikayesi for @dearnumbness [© 2023 • kyudohwanjeu]