15.06.2023
PerşembeMerhaba, ben geldim.
Bu ay her zamankinden çok daha geç geldim ama beni anlayışla karşılayacağını umarak başlıyorum. Aslında yazılıp anlatılması gereken birçok şey var ama ben bunları anlatamayacak kadar yorgun ve suskun hissediyorum kendimi. Bu yüzden bu seferlik seni sorayım.
Nasılsın? Orada günlerin nasıl geçiyor? Mutlu musun, kendine iyi arkadaşlar bulabildin mi? Umarım tüm bu sorularımın cevapları kulağa hoş gelecek şeylerdir. Seni çok özledim. 2023'ün ortasına geldik, hatta bugün tam ortası. Sen benden, bizden gideli 10 ay olmuş. Dile kolay, on ay... Düşündükçe boğulsam da sensizlik çok yorucu. asahi, ben seni gerçekten çok özledim.
Hayat çok zor, biliyorsun bunu hep söylüyorum ama inan sensizlik de çok zor. Yanımda sen olmayınca aldığım nefesin bile bir değeri kalmıyor gözümde. Ve korkuyorum seni unutmaktan, sensizliğe alışmaktan. Sesini çoktan unuttum zaten, en kolay o gidermiş ya kalandan. Geriye yalnızca fotoğrafların ve konuşmaların kaldı, onları unutmamak için çok çaba harcayacağım hiç merak etme.
Şu sıralar hep aklımdasın, zaten her gün en az bir kere aklıma geliyorsun orası ayrı konu da, bu aralar daha bir sık hatırımdasın. Bilmiyorum bunu sen mi yapıyorsun ama içinde olduğum bu boğucu buhrandan kurtulmamda bana yardımcı olmanı istiyorum. Nedeni yok, açıklaması yok içimde hiç de hoş olmayan bir huzursuzluk var. Hatta en çok geçen yıl bu zamanlarda sen de mi böyle hissediyordun diye düşünüyorum. Seninle hislerimiz paralel mi ilerliyor yoksa tamamen aklımın kalp kırıcı bir oyunu mu bu? İlki olmasını tercih ederdim.
Gerçi eğer geçen yıl bu zamanlarda böyle hissetmişsen ama ben sana hiç yardımcı olamamışsam o zaman yine kendine yanarım. Lütfen hep iyi ol.
Endişeliyim, sınav yaklaşıyor. Eğer yanımda olsaydın bana güzel sözler söyler ve beni motive ederdin. Her ne olursa olsun bana oradan da güzel sözler gönderebilir misin? Buna gerçekten ihtiyacım var.
Seni seviyorum asahi'm, güzel geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain is beauty, jaesahi ✓
Fanfictionseni ancak sen kurtarabilirsin. • gerçek hayat hikayesi for @dearnumbness [© 2023 • kyudohwanjeu]