7th months | close your eyes, feel it

20 5 0
                                    

08.03.23
Çarşamba

Yine sensiz geçen gecelerimden birindeyim.

Selam, nasılsın? Nasıl gidiyor orada? Umarım mutlusundur, buna kendimi inandırmak istiyorum.

Ben yine ve yine geç geldim sana yazmak için, ayın 1'i geçeli bir hafta oluyor ve bu sorumsuzluğum yüzünden sana karşı mahcup hissediyorum.

Sana bir şeylerden bahsetmek istiyorum ana nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok. En çok senin yanında rahat ediyorum bunu biliyorsun ama şimdi tıkanmış gibiyim, tek kelime etsem seni orada üzecekmişim gibi hissediyorum. Hayat gerçekten çok zor.

Sensiz koskoca yedi ay geçmiş... Yedi ay o kadar büyük göründü ki gözüme şaşırdım kaldım. Sanki hâlâ o sıcak ağustos günlerinden birinde kalmış gibiyim, sanki konuşmayalı yalnızca bir iki hafta olmuş gibi, çok şaşırdım bu yüzden. Akıl sır almıyor, nasıl gidebildin diye düşünüyorum ama kendime verebilecek bir cevabım yok.

Bu sıralar her şey üst üste gelmeye başladı ama kendimde öyle bir umursamazlık görüyorum ki sırf bu yüzden çığlık atarak ağlamak istiyorum. Onu da yapamıyorum gerçi, bunun için de fazla üşengeç hissediyorum.

Bu sıralar senin için pek ağlayamıyorum, bir arkadaşımla son konuşmamızın ardından dedikleri mantıklı geldi ama bilmiyorum ağlamadığım için bana kızıyor musun? Lütfen kızma asahi, seni gerçekten çok özledim.

Saat gece üçe çeyrek var, yarın okul da var ama hiçbir şey yapasım yok. Bilmiyorum bazen seni düşünürken birden kalbim ağırlaşıveriyor. Bazen de donuk ve hissiz kalakalıyorum. Şimdi ikisinin ortasında bir yerdeyim. Gözlerim dolacak gibi, doluyor hatta.

Seninle konuşmayı o kadar çok özledim ki tahmin bile edemezsin asahi'm. Beni resim için teşviklendirmeni, kocacım demeni. Her şeyini çok özledim. Şimdi sensiz ne resmin ne de aşkın hiçbir anlamı yok gibi.

Buraya uzun uzun ve duygulu yazmayı unutmuşum sanırım, umarım bunun için bana darılmazsın.

Seni hep düşünüyorum aslında, aklımdan çıktığın tek bir an yok ama beynim deforme oluyor gibi, çok fazla şey yaşadım üst üste, bu sebeple ne yapacağımı şaşırdım. Kime veya neye üzülsem karar veremiyorum artık. Bana bir yol gösteremez misin?

Seni çok ama çok özledim, kavuşmak için sabırsızlıkla bekliyorum. İyi geceler, en güzel geceler senin olsun.






yamai dinliyorum bu fic yamaiyle cok iyi gidiyo

yamai dinliyorum bu fic yamaiyle cok iyi gidiyo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


fic nedn jaesahi diye merak eden olursa. ririme gosterdigim ilk ve tek trs shipi jaesahiydi... anisi olsun istedim♡

pain is beauty, jaesahi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin