2.

3.1K 99 0
                                    

Şuan ayağımdaki pandali çoraplarla bakışıyordum bugün sözde evde full uyumayı düşünüyordum ama tek sorun bu değildi karşımda orta yaşlarda bi kadın ve bi hayli karizmatik bi bey amca vardı yanımda da ergen velet vardı ve şuanda bunların evimde ne işleri olduğunu düşünüyordum ve bunları hangi kafayla eve aldığımı dusunen ben utancımdan kafamı bile kaldıramıyorum adını bile bilmediğim kadın bana ağlayacak gibi bakıyordu.

yanındaki bey amcada kalkıp her an dövecek gibi kafamı hayırdır ne bakiyon gibi salladım bey amca hafif sırıtır gibi oldu sonra eski haline döndü yanımdaki velet sıkılmış olmalı ki "anne bizim bu evde ne işimiz var" diye sordu

Hele şükür dedim içinden "kadın oğlum herseyi açıklayacağız" dedi

"Neyi açıklayacaksınız? Okula geç kalmak istemiyorum" dedim .

"Aleda ben senin öz annen ve karşıdaki bey amcayı gösterip öz baban ve kardeşin " dedi şaka yapiyodu herhalde

" şaka yapıyorsunuz herhalde hanfendi çünkü benim öz annem ve babam trafik kazasında öldü "dedim

"kizim olaylar çok karışık gidip dna testi yaptıralım emin olmak istiyorsan "

siz nerden biliyosunuz peki sizin kızınız olduğumu çünkü belliki dna testi daha yapmamışsınız beyamca hafif gülümseyip "yapmamıza gerek yok annenin küçüklüğüne ve abilerine çok benziyorsun kızim olamama ihtimalin yok"

gözlerim dolmaya başlıyordu ne işler dönüyor burada anlamamıştım yanımdaki velet sinirle ayağı kalkıp

"baba şakami yapiyorsun bundan abilerimin haberi varmi ?"

Beyamca sinirlenmişe benziyordu" Efe haddini aşma otur yerine öğrenecekler"

" baba abimlerin bu kızı kabul edeceğini mi saniyosun "

"sanmıyorum öyle olacak her türlü kabul etmek zorundasınız şimdi daha fazla burnunu sokma Efe "

sinirlenmeye başlıyordum onlarla yaşayacağımı kim söyledi

"pardon pardon beyamca sizinle yaşayacağımı nerden çıkardınız benim burda bir düzenim var siz öylece gelip benim hayatımı mahvetmeye hakkınız yok"

beyamca ayağa kalkarak

"hakkım var seni almaya sen benim kızımsin yarın saat 9.00 da özel atılgan hastanesine gelip dna testi yaptırıyoruz ondan sonra kararını verirsin"

kötü kötü bakmaya başladım oda bakışıma karşılık vermeye başladı

elime bir şeyin dokunmasiyla İrkilip baktim yanımdaki kadın yani annem oluyordu

" kızım lütfen bize bir şans vermeyi düşün"

sadece kafamı salladım saate baktigimda çoktan dokuzu geçmişti hemen ayağa kalktım

" okula geç kalıyorum "

"peki biz kalkalım "

"bu arada isminiz neydi "

diye sordum kadına düştüğüm duruma öz annemin ismini yeni öğreniyorum trajikomik "güneş kızım" dedi

beyamcaya bakarak burun kıvırdım

şimdilik onunkini öğrenmeme gerek yok yanımdaki veletin de duymuştum zaten Efe ...

Geldiğinden beri kafasını telefondan kaldırmamıştı bir ara sinirlenmisti ama onda da azar yiyip yerine oturmuştu.

" peki güneş hanım iyi günler "dedim ama sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi takmadım omuz silktim velet de bana göz devirdi o gözlerini oyarım da neyse onları geçirdim okula geç kalıyorumdum hızlıca bende evden çıktım .



ALEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin