<Następnego dnia>
Osiemnastolatek obudził się i zobaczył że starszego nie ma w pokoju co oznaczało że wrócił do siebie.
Gavi ostatnio zaczął myśleć więcej o Lewandowskim, i gdy tylko o nim Myśli jego serce przyśpiesza i robi się czerwony na twarzy.
<Gavi. POV>
Co się ze mną dzieje?? Już od samego rana o nim myślę, chociaż z jednej strony... chcę o nim myśleć ale z drugiej nie chce. O co chodzi?? Dlaczego mi tak szybko serce bije? Czy ja mam zawał?? Nie... napewno nie... to nazywa się "zakochanie".
Pablo dobrze wiedział że Robert ma żonę i dzieci, i że jest w stu procentach hetero. Zrobiło mu się trochę smutno ale tak bywa.
-Ugh!
Gavi wstał ze swojego łóżka I szybko poszedł się przebrać.
Nic mu się nie chciało, nie chciało mu się nawet iść na trening, a miał jutro mecz. Położył się na łóżku I zaczął przeglądać jakieś media.
Podczas przeglądywania mediów, Gavi zasnął, mimo że niedawno się obudził.
<15.50>
Pablo idealnie obudził się na mecz w którym grała Polska. Wstał i włączył telewizję a następnie usiadł na łóżku.
Mecz się zaczął co chwilę ktoś faulował Polaków co przeszkadzało im w graniu, mimo że Gavi'ego tam nie było przeżywał bardziej niż niektórzy kibice.
Pierwsza połowa minęła było nadal 0:0, Gavi podczas reklamy wyciągnął chrupki i się nimi zajadał.
Gdy zaczęła się druga połowa, od razu zawodnik z przeciwnej drużyny pobiegł z piłką prosto do bramki Polski. Mężczyzna kopnął piłkę I niestety udało im się strzelić gola.
-No nie!-Zaczął przeżywać Gavi.
Gavi z emocji wziął poduszkę do rąk i zaczął ją mocno ściskać.
Pod koniec drugiej połowy stał się cud. Lewandowski wszedł na prowadzenie, odebrał piłkę od rywala I sam pobiegł do bramki i w ostatniej sekundzie strzelił gola. Przez to sendzia doliczył jeszcze pięć minut.
-Tak! Dobrze Lewy!
I nagle znowu stał się kolejny cud, tym razem Cash pobiegł do bramki i strzelił gola.
-Tak! DOBRZE!
Mecz się zakończył, Gavi wyłączył telewizję i wyszedł na dwór pobiegać.
Gdy Gavi biegł truchtem, jakiś mężczyzna dźgnął go łokciem.
-Hej!
-To twoja wina chłopczyku
-Nie denerwuj mnie, pierwszy zacząłeś
-Nie? Ty się wepchnąłeś mi w drogę
-Wydaje mi się że było na odwrót
-To źle ci się wydaje
Gavi podszedł bliżej niego i go popchnął.
-Ej! Co ty kurwa robisz?!
-Należało Ci się dupku
-O nie, nie wybaczę ci tego
Mężczyzna złapał go mocno za włosy, tak jakby miał je zaraz wyrwać.
-Ała! Puszczaj!
Osiemnastolatek kopnął go w krok na co tamten puścił jego włosy.
-O ty kurwa!
CZYTASZ
Maybe though? |Gavi x Lewandowski|
Romancemłody Gavi zostaję sfaulowany przez zawodnika z przeciwnej drużyny, dowiaduje się w trakcie że jego starszy przyjaciel Robert, bardzo się o niego troszczy, przez to Pedro czyli jego drugi przyjaciel jest zazdrosny o Gavi'ego. Lewandowski x Gavi