Sakura dakikalardır tuttuğu nefesi verdi ve Sasuke'nin üstünden fırlayarak kalktı. Aptal ergenler içeri de neredeyse 10 - 15 dakika kadar sohbet etmişlerdi. Sanki bahçe de banklarda sohbet eder gibiydiler ama burası tuvaletti. Kim tuvalette bu kadar sohbet eder ki?Sakura, üstünden kalktığı adamın mahvolmuş suratına baktığında kırgın bir yüz beklerken aksine sırıtan bir Sasuke ile karşılaştı. Neden sırıttığını merak ediyordu, tanımadığı bir kız onu öptüğünden olabilirdi belki. Sonuçta iki yıllık dayak yedi diye sırıtacak değildi.
Sasuke sırıtmaya devam ederek ayağa kalktı ve tuvaletin kapısını araladı. Sakura onun zorbalık gören birine göre fazla hayat dolu ve çapkın olduğunu düşünüyordu ama peşini bırakmak istemiyordu çünkü merak ettiği şeyler vardı.
Tuvalletten çıktıklarında Sakura, Sasuke'nin çoktan uzaklaşmaya başladığını gördü. Lanet olası çocuk konuşacaklarını unutmuş olamazdı, o kadar gerizekalı değildi herhalde?
Daha fazla olduğu yerde düşünürse Sasuke'yi kaçıracağını anlayan Sakura koşar adımlarda oğlanın yanına geldi ve omzuna hafif bir şekilde vurdu.
"Hey, yaralarına bakacaktık."
Sasuke yüzünü kıza çevirmeden yürümeye devam etti. Konuşmak istemediğini düşünen Sakura pes etmek istemiyordu, yaralarının fazlalığı onu üzmüştü. Acıyor olmalıydılar.
"Hadi ama, Sasuke."
"Kendim halledebilirim."
Sakura bıkkınlıkla nefes verdi. Halledip halledemeyeceğini bilmiyordu ama kendisi yapmak istiyordu. Kendisi ilk yardım eğitimi almıştı ve işe yarayacak bir yer bulmuştu.
"Az önce beni öpmeye çalışıyordun ve şimdi çekip gidiyor musun?"
Kızın söylediği şey ile oğlan durmuş ve kafasını olabildiğinde başka bir yöne çevirmişti. Sinirli miydi yoksa utanmış mıydı anlamak zordu.
"Öpmeyecektim tamam mı? Sadece şakaydı ve sen beni öptün."
Sasuke sözlerini bitirerek yürümeye devam etti ama bu sefer daha hızlı adımlıyor, adeta kaçıyordu. Sakura kararlılıkla peşindem koştu ve oğlanın kolundan tuttu.
"Öpüşmek sorun değildi. Sadece yarana bakmama izin ver, lütfen.."
Karşısında ki oğlan bıkkınlıkla nefes verdi ve cevap vermeden en yakınlarında ki banka gidip oturdu. Sakura da zafer kazanmış gibi el çırpıp yanına gitti.
"Sende az önce utancından ölüyordun? Şimdi bakıyorum da ağzın kapanmıyor."
"Kusura bakma. Normalde böyle konuşkanımdır ama her gün tanımadığım bir erkek tarafından tuvalette öpülmeye çalışmıyorum."
Sasuke kafasını ellerinin arasına aldı ve pireli gibi sallandı.
"Öpmeye çalışmıyordum dedim ya kızım!"
Sasuke'nin bu kendini ifade etmeye çalışan hali Sakura'nın gülmesine hatta kahkaha atmasına sebep oldu. Bir yandan da Sasuke'nin yaralarını inceliyordu. Yalandan ciddi bir hal aldı.
"Evet kesinlikle katılıyorum ama yaralarına krem sürmem için evime gitmemiz gerek."
"Peki gidelim ama sende ne aptalmışsın."
Sakura aldığı yanıt ile kaşlarını çatmış, oğlana öldürücü bakışlar atmıştı. Cidden gözlerinin önünde onca hakareti yiyen çocuk bu muydu?
"Nedenmiş o?"
Sasuke tekrar aptal aptal sırıtarak cevap verdi
"Daha yeni tanıştık ve sen beni, benden hiç şüphelenmeden evine götürebiliyorsun."
Sakura olduğu yere çivilendi. Sasuke haklıydı, onunla daha yarım saat önce tanışmıştı ama onu evine götürüyordu. Kendi kendi ile biraz tartıştıktan sonra bir karar vardı.
"Ben boks kursuna gidiyorum. Yani hareketlerine dikkat edersen senin açından iyi olur."
Sasuke kıza burun kıvırdı.
"Sanki meraklıydım sana, kendi beni öpüyor bide dövecek oluyor. Manyak herhalde."
"Sus be. Sen sana neden böyle davranıyorlar onu anlat."
"Nasıl yani?"
"Neden dövüyorlar diyorum."
"O mu? Belli bir nedeni yok."
Sakura ikna olmamıştı çünkü kimsenin durduk yere zorbalık görebileceğini düşünmüyordu. Gerçi kendisi bir kaç sene önce anlı yüzünden zorbalık görmüştü ama sonuçta durduk yere değildi.
"Senin de anlın açık, zorbalıyorlar mı?"
Sakura şaşırmıştı bu garip sorusuna. Bir anda bunu sormasına da şaşırmıştı. Anlı bu kadar mı belli oluyordu?
"Pek sayılmaz, sen anlımın açık olduğunu nasıl fark ettin?"
Sasuke başını yere eğdi ve yerde ki taşı tekmelerken neredeyse mırıltıya benzer bir sesle konuştu.
"Ahh.. Tuvalette yüzün, yüzüme yakınken fark ettim ve... Ve anlını fark ettiğimde dedim ki.. 'Vay canına, kusurları bile onun mükemmel görünmesine engel olamıyor.' "
.
.
.
.
.Ayyy yeni yil geliyor dileklerinizz neler?? 😻
Sasuke'nin atkisinin bi parcasi sakuranin kolunda bagli cok tatli degil mi??! 💗 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse - Sasusaku
Fanfictionİlk hayran kurgum sayılır. ⚠️ Cringe ⚠️ Mantık hataları ⚠️ Yazım hataları Yine de okumak istiyorsanız keyifler. Umarim begenirsiniz<3 Sasusaku AU