- Bad Habit -

131 14 17
                                    

"Aptalll! Lee-San, Sakura'ya çıkma teklifi etmiş!"

.....

Sasuke'nin gözleri fal taşı gibi açılmış, kalbi atmayı bırakmıştı sanki. Aklından geçen ihtimal ile çılgına dönmüştü.

Ya Sakura kabul ettiyse?

Sasuke bu düşünceye daha fazla katlanamayarak normalde asla yapmayacağı bir şeyi yaptı ve İno'ya sordu.

"Sakura.. Sakura ne dedi?"

İno, Sasuke'nin konuşmasını beklemediğinden bir kaç saniye duraksasada hemen eski haline döndü ve konuştu.

"Sorun da bu ya.. Sakura hiç birey dememiş ama.."

"Ama?"

"Anlatmam uzun sürecek. Bir yerlere oturmaya ne dersiniz?"

Sasuke her ne kadar sabırsız olsa da Naruto'nun onayladığını görünce o da ayak uydurdu onlara. Oturacak bir yer buldukları anda Sasuke, sabırsızca İno'nun anlatacaklarını bekliyordu.

"Hadi anlat."

"Sende normal zamanda hiç konuşmuyorsun. Ne old-"

İno sözünü tamamlamadan kolunu birinin sıktığını hissederek duraksadı.

"Hinata?"

Hinata başını olumsuz bir şekilde salladı.

"Ş-şuan konumuz Sakura."

İno, Hinata'ya gülümseyip Sasuke'nin kabalığını boşvermeye karar verdi ve anlatmaya başladı.

"Sanırım Lee ve ve Sasori, Sakura'dan hoşlanıyormuş. Sasori bunu dile getirmese de Lee sürekli Sasori'ye bulaşıyormuş ve bugünde ona Sakura'ya çıkışta açılacağını söylemiş"

"Ama çıkışa kadar sabredememiş?"

İno başını onaylar biçimde salladı.

"Aynen. Sasori de Lee'ye aptal olduğunu, Sakura'nın ona bakmaycağını söylemiş. O da gaza gelmiş herhalde. Gerçi Sakura daha cevap vermeden kaçıp gitmiş."

Bunu kendim yaşamamış olsaydım. Lee ile sağlam dalga geçerdim.

Naruto kahkahasına engel olamadı. Hatta gözünden yaşlar gelecek seviyeye gelmişti.

"Aptala bak!"

Hinata utanarak konuştu.

"Utanmış olabilir, Naruto-kun"

Naruto, Hinata'ya bakarak gözlerini kıstı ve kahkahasına son verdi. Bu bakışlar Hinata'yı germişti.

"Hadi ama, Hinata! Kaçması çok komik değil mi?!"

Aptal Naruto.

Kaçmak aptalca mı?

Lee'nin yaptığı aptalca evet ama..

Ben.. Lanet olsun! Bende kaçtım..!

İno gözlerini devirdi.

"En azından duygularını dile getirebilen biri, çevresinde ona değer veren biri olsa rahatça fark ederdi değil mi, Naruto? "

Naruto'nun gözleri tekrar kısarken Hinata kıpkırmızı olmuştu.

Naruto tam ağzını açıp bir şey diyecekken Sasuke ondan önce davrandı.

"Her neyse, ben kalkıyorum."

Naruto diyeceği şeyi unutup arkadaşına el salladı.

"Görüşürüz."

🌸

Ertesi gün

Sakura sınıfa girdiğinde kimsenin olmadığını görünce tuttuğu nefesi ile birlikte kendini sıraya bıraktı. Cidden gece uykusuz kalmıştı ve biraz kestirmek istiyordu.

Uykusuz kalma sebebi ise belliydi. Aptal birinin kendisini yerin dibine sokmasıydı. 'Ona karşı bir şey hissettiğimi düşünürse?' Pufff...

'Sasuke'nin canı cehenneme' diye düşündü, Sakura.

Bugün onu görmemeyi umuyordu.

Kafasını tekrar sırasına gömerek gözlerini yumdu ve gerçekten halsiz olduğundan olacak ki birkaç dakika sonra uykuya daldı.

❤️‍🩹

Sasori, Sakura'yı aramak için alt sınıfların koridorlarında gezinirken Lee'nin ne kadar aptal olduğunu düşünüyordu. Kendinden büyük birisine kafa tutacak kadar aptal.

Ama onu çok taktığı söylemezdi çünkü Sakura, Lee'ye bakacak biri değildi.

Sakura'nın sınıfının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Sınıfın boş olduğunu düşünürken arka sıraların birinde gördüğü pembelik ile canlandı.

Sakura ordaydı. Arka sırada uyuyordu.

Sasori sınıfın kapısını yavaşça kapatıp içeri girdi ve kıza doğru ilerlemeye başladı. Uyanmaması için olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordu.

Uyuyan kızın yanına oturdu ve o da başını sıraya koydu.

Şuan onu öpse kimse bir şey yapamazdı. Hatta kimsenin haberi bile olmazdı.

Ellerini kızın pembe saçlarına götürdü ve okşamaya başladı.

"Nadir olan güzeldir değil mi, Sakura?"

Kız uyuduğu için ne soruyu duyabilirdi ne de Sasori'nin elinden rahatsız olabilirdi.

Sasori ellerini kızın yüzüne doğru indirdi. Hareketleri oldukça nazikti. Bir süre yanaklarını okşadıktan sonra elleri, dudaklarına gitti.

'Ne kadar da yumuşak' Diye geçirdi içinden.

O kadar yumuşaktı ki. Onu öpmek istemesine sebep oluyordu. Tekrar kafasını kaldırıp etrafına bakındığında bunun için bir engel olmadığını hatırladı.

"Ne de olsa Sakura bilmeyecek.. Kimse bilmeyecek. "

Dudaklarını Sakura'nın dudaklarına yaklaştırdıkça yaklaştırdı. Tam onu öpecekti ki...

Duyduğu ses ile titredi.

"Sakın yapma."

🌸 🍅

ULAN KİM GELDİ TAHMİN EDİYORSUNUZDUR 🧘🏼‍♀️

SASORİ SENDE YAVSAKSİN AMK

İNS CRİNGE OLMAMİSTİR.

BUGUN BELKİ 1 BOLUM DAHA ATABİLİRİM!! AMK REKORU






Curse - SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin