- Kızlar -

154 15 10
                                    

Sakura evde sıkılmış bir şekilde kızları beklerken televizyondaki kanalları geziyor, arkadaşları ile izleyebileceği bir film arıyordu. İlginç bir şekilde, hava güzelken yağmur bastırmış, Sakura'ya az seçenek bırakmıştı çünkü kanalların çoğu çekmiyordu.

Arkasındaki yastığa kabartıp diğer koltukdaki yastığı kucağına aldı ve işine devam etti. Genelde beğendiği filmler olan bir kanala tuşlamış, ekranda gördüğü sahne ile ise ışık hızında değiştirmişti.

Kanalda bir aşk filmi oynuyordu yada her ne boksa.. Sakura'nın hoşuna gitmemişti çünkü kızla, oğlan deliler gibi öpüşüyorlardı ve bu kıza bir şeyi, daha doğrusu birisini hatırlatmıştı.

Bu kişiye ilk öpücüğü verdiğini hatırlayınca yüzü daha da kızardı ve Sakura, yastığı ağzına alarak çığlık attı. O kendi kendine kudururken kapının kilidi açıldı, İno ve Hinata içeri de belirdi.

İkisi de ıslanmış görünüyorlardı ki normaldi, yağmur yağıyordu. Sakura, kızlara göz kırparak üstlerini değiştirmeleri için mesaj verdi.

İki kız ıslandıkları için öfkeyle üstlerini değiştirmeye gittiler.

🌸

Aradan beş dakika geçmeden ikisi de üstlerini giyinmiş, kendilerini Sakura'nın yanına atmışlardı. Sakura ise hala izleyecek bir şeyler bulma derdindeydi.

"Ne izleyeceğiz, Kızlar?"

İno, yere düşmüş battaniyeyi üstlerine örttü ve göz devirdi.

"Biz gelene kadar seçseydin ya."

"Denemedim mi sanıyorsun?"

"..."

"Neden korku filmi izlemiyoruz?"

İno ve Sakura, Hinata'dan gelen teklifle şaşırmış, gülmek istemişlerdi çünkü Hinata'nın kırılgan ve nazik bir yapısı vardı, çabuk korkardı. Yine de kız kırılsın istemiyorlardı.

"Bir anda nereden geldi bu cesaret?"

Sakura'nın sorduğu soru ile Hinata, elleri ile oynamaya ve kızarmaya başlamıştı. Böyle olunca konu İno'nunda ilgilisini çekti.

"Hina?"

Kız utana sıkıla başını kaldırdı.

"Bu gece Naruto-Kunlarda kalacağım."

*Sakura ve İno birbirlerine baktılar.*

"HIAAAAAAAAĞĞĞ!?"

🌸

"Ne diyorsun, Hinata!? Nasıl Naruto'da kalacaksın."

"Ahhh, ben istememiştim."

"Anlatsana kızım!"

"Ihm... A-ailem iş için bir kaç günlük şehir dışında ve evde yanlız kalmamı istemiyorlar... B-bu yüzden Kushina Teyzeden rica etmişler."

İno ve Sakura, Hinata'nın boynuna atlayarak sıkıca sarılıp, çoşuyorlardı.

"Senin adına çok sevindik, Hinaa!"

🌸🌸🌸

Kızlar, izledikleri korku filminden sonra Hinata ile vedalaşarak Sakura'nın odasına gitmişlerdi. İno ve Sakura sohbet etmeye bayılsa da İno yağmurda ıslanınca hasta olmuş, keyfi kaçmıştı.

Sakura'da mecbur olarak arkadaşını güzelce yatırıp ilgilenmişti onunla. Yaklaşık yarım saat sonra İno uyuyakaldığı için telefona bakmaktan başka seçenek kalmamıştı kız için.

Bir yandan telefonda geziniyor bir yandan az önce izlediği filmi düşünüyordu. Film ona biraz - Baya - korkunç gelmişti ve bu yüzden gece rahat bir şekilde uyuyabileciğini sanmıyordu.

Tuvaleti gelmesi ile yanına telefonunu alarak ayaklandı ve bir fıçı gibi küçük olmasına rağmen temiz tuvaletine doğru adımladı. Tuvalete gitmek için uzun bir koridor yürümesi gerekiyordu ve ışık koridorun en sonundaydı.

Yinede cesur davranarak koridorun sonuna geldiğinde tam tuvalete girecekken ayakkabılığın üstünde bir şey gördü. Bir kağıt.

Tuvalet ihtiyacını unutturup, kalbini hızlandıran kağıda baktı. Neden burada bir kağıt vardı ki?

Eline alıp baktığında kağıdın boş olduğunu gördü ama arkasını çevirdiğinde durum farklıydı. Buruş buruş olmuş kağıtta bir numara yazıyordu. Sakura, numaranın altına bakınca yazan  ismi gördü.

Sasuke...

.
.
.
🌸🍅

Sevgili okuyucu-chanlarum bana yardım edin... Sizce Sasuke normal zorbalığa uğrayan bir çocuk mu olsun yoksa bu işin altindan bir bokluk çikarayim mi?

Bolum cok bos oldu ama ilerki bolumlerde toparlayacagim
Okuduğunuz ve görüşleriniz için teşekkür ederim 🌸🍅❤️‍🩹

Bolum cok bos oldu ama ilerki bolumlerde toparlayacagim Okuduğunuz ve görüşleriniz için teşekkür ederim 🌸🍅❤️‍🩹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Curse - SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin