"Ee ne yapacaksın?"
"Ne yemek istersin?"
Sasuke, Sakura'nın sorusuna küçük bir kahkaha attı. Üzerinde ki önlükle yeterince komik görünüyordu ve onu yemek yaparken hayal edemiyordu.
"Ne istersem yapacak mısın?"
Sakura pijamasının belini yukarı çekip, saçlarını bağlarken kafasını yana yatırdı.
"Belki."
"Tamam o zaman. Soslu makarna yemek istiyorum."
Sakura, Sasuke'ye döndü ve garip bakışlar attı. Sasuke şuan istediği şeyden pişman olmuştu. Burada misafirken çok şey mi istemişti?
"Yapamıyorsan sorun değil."
Sakura bağlı saçını daha da sıktı.
"Ben hiç bir şey yapamıyorum ki."
"Ne?"
"Evet, yumurta bile kıramam ben."
Sasuke gülümseyerek salona gitti ve elinde telefonla geri döndü. Sakura onun yapacağı şeyi anlamıştı ve buna sinir olmuştu.
"Hayır dışardan söylemiyoruz. Sende soslu makarna yaparken bana yardım edeceksin."
Sasuke bu sefer gür bir kahkaha attı ve ellerini iki yana salladı.
"Mutfağı yakmak mı istiyorsun?"
"Mutfağı yakmayacağız, yemek yapacağız."
Sasuke, kızın ciddi olduğunu anlamıştı ve korkmaya başlamıştı çünkü gerçekten hiç bir pişirme deneyimi yoktu ve yapabildiği tek şey omletti. Onu da beş yapışından ikisinde yakıyordu.
"Bundan emin mi-?"
Sasuke sorunu tamamlayamadan kafasına atılan önlükle sustu.
"Evet, hemde çok."
🌸
Ya bu arada bunlari bi anda yakinlastirdim ama sacma bisey olmadi umarim.
🍅
Önlüklerini giymiş olan Sasuke ve Sakura, tezgahın üstünde ki tencere, domates ve makarnaya bakıyordu. Malzemeleri bile internetten bulmuşlardı ve ne bok yiyeceklerini bilmiyorlardı.
"Sakura, ben yaralıyım. Sen yapsan?"
"Hayır."
Sakura elinde ki telefona yüzünü daha da yaklaştırdı ve bir şeyler okuduktan sonra telefonu koltuğun üzerinde fırlattı.
"Evet, benim için domatesleri rendeleyebilir misin?"
Sasuke gülümseyerek tezgahın üstünde ki domatesleri aldı ve yıkadı.
"Senin için herşeyi yaparım canım."
Sakura, Sasuke'nin bu aptal hareketlerine göz devirdi ve makarna pakedini açtı. Bütün makarnayı eline alıp ortadan kırdıktan sonra tencereye koydu ve üstüne su ekleyip ocağa koydu.
Kendi işini halledince içerideki masada domates rendeleyen Sasuke'ye seslendi.
"Sasuke, İyi misin!"
"Evet! Elimi parçalamadan bitirebilirsem daha iyi olacağım."
Sakura, Sasuke'nin yanına gitti ve duruma baktı. Sasuke'nin üstü dahil her şey domates olmuştu ama rendelemeyi başarmıştı. Sakura, her ne kadar gülmek istese de aynı işi kendi yapsa daha beter olacağından susmayı tercih etti.
"Sonunda bitti."
"Elini kestin mi bari?"
"Pek sanmıyorum."
Sasuke elinde ki rendelenmiş domateslerle Sakura'nın peşinden mutfağa ilerlerken parmağını domatese daldırdı ve ağzına götürdü.
"Şu meyveye bayılıyorum."
Sakura, Sasuke göremese de kaşlarını kaldırdı.
"Ne meyvesi?"
"Domates işte."
"Domates meyve m- Heyyy, Sasuke! Domatesleri yeme. Azıcık bir şey yapmışsın zaten."
🌸🍅
🍅🌸
🌸🍅"Yaptık ha?"
"Yaptık ama o kadar yoruldum ki bu bana yetmez."
Sakura elinde ki tabağı Sasuke'ye uzattı ve konuştu.
"İstersen benimkini de ye."
Sasuke sahte bir sinirle tabağı geri itti ve ağzıyla cık cıkladı.
"Beni beş saatte hiç tanıyamamışsın. Ben başkasının hakkını yemem."
Sakura, Sasuke'nin dediğinin ilk kısmına takılmıştı. Cidden tanışalı beş saat falan olmuştu ve şuan birlikte soslu makarna yiyorlardı. Hatta makarnayı birlikte yapmışlardı.
"Bir anda kaynaştık değil mi?"
Sasuke makarnayı sesli bir şekilde yemeye ara verdi ve yağlı ağzını dili ile temizledi. Bu görüntü Sakura'nın garip hissetmesine sebep olmuştu.
Sasuke gülümseyerek konuştu.
"İyi olmadı mı?"
Sakura da gülümsedi.
"Evet, evet oldu."
🌸🍅
Sakura ve Sasuke yemekten sonra biraz sohbet ettikten sonra Sasuke kalkmış, Sakura onu yolcu etmişti ama evde yanlız kalmak canını sıkmıştı.
Sasuke ile eğlenceli zamanlar geçirdikten sonra adeta enerjisi yenilenmişti ve bu saatte uyumak istemiyordu. Bu yüzden telefonundan kızların numarasını tuşladı.
🌸💗🍅
BZZZTTT NABERRRR.....!
Sik gibi bi bolun oldu lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse - Sasusaku
Fanfictionİlk hayran kurgum sayılır. ⚠️ Cringe ⚠️ Mantık hataları ⚠️ Yazım hataları Yine de okumak istiyorsanız keyifler. Umarim begenirsiniz<3 Sasusaku AU