Sakura, gözlerini açtığında sınıf geldiğinde olduğu gibiydi. Daha kimse gelmemişti büyğk ihtimalle. Bir kaç esneme hareketi yaparak ayağa kalktı ve camın yanına gitti.
Güneş gözlerini acıtıyordu. Aklına şuan gözlerinin çapaklı olabileceği gelince yüzünü buruşturdu ve temizledi gözlerini.
Dışarıyı daha dikkatli izlemeye başlamış, tanıdığı insanları arıyordu gözleri. Sarı bir kafa gördüğünde bunun Naruto olduğunu anladı. Hiperaktif hareketleri kendini hemen belli ediyordu.
Ve tabii yanında aptal arkadaşı da vardı.
Sasuke.
Sakura gözlerini devirip tekrar uyumaya gidecekken gözleri Sasuke'ye takıldı. O-onun yüzü? K-kanlı? Kız dudağını dişledi.
Sasuke'nin suratı asıktı ve Naruto'nun anlattığı şeyi dinliyordu. Kız daha dikkatli baktığında Naruto'nun normalinden ciddi göründüğünü fark etti.
Bir şey mi oldu?
Sasuke'ye..
Sakura, gitmek istiyordu oğlanın yanına. Gururu el verse gidecekti.
Başını aşağı eğdi.
Belki de gidebilirdi?
Sasuke onu görmedikten sonra sorun olmazdı.
Kız montunu da alıp aşağı koştu. Kapıdan çıkmasıyla yüzüne çarpan soğuk hava resmen kendine getirmişti onu.
Narutoların bulunduğu yere geldiğinde dikkatlice bir yerlere saklandı. Cidden yakalanmak istemiyordu.
Etrafına bakındığında buranın neredeyse bomboş olduğunu fark etti. Burada ne konuştuklarını merak ediyordu.
Konuşulanları duymak için nefesini bile tutuyordu.
"Sasuke, Biraz ciddiye al!"
Sasuke gözlerini devirdi ve boş banka oturdu. Oturduğu gibi de elleri ile yüzünü avuçlamıştı.
"Ne yapsaydım? Geçip gitse miydim?!"
Ne diyor bunlar?
Naruto bıkkınlıkla nefes verdi ve arkadaşının yanına oturdu.
"Öyle demedim amına koyayım!"
Elini arkadaşının omzuna koydu.
"Senin için iyi değil, biliyorsun."
Sasuke'nin gözleri doldu.
"Öleceğim diye kalan ömrümü de ot gibi mi yaşayayım, Naruto?"
Ne?
ULAN BOMBAYİ SALDİM AMK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse - Sasusaku
Fanfictionİlk hayran kurgum sayılır. ⚠️ Cringe ⚠️ Mantık hataları ⚠️ Yazım hataları Yine de okumak istiyorsanız keyifler. Umarim begenirsiniz<3 Sasusaku AU