Sakura, yatağına uzanmış bir halde yastığı yüzüne bastırıyor, sinirden köpürüyordu. Salak Sasuke anlına dokunup iki saniyede sınıftan çıkmıştı.
En azından bir şeyler söyleyebilirdi.
Kız bir yandan Sasuke'nin neden bunu yapıp gittiğini düşünsede, onunla uzun bir samimiyeti olmadığı gerçeği yüzüne çarpıyordu her defasında.
Belki de o Sasuke'ye gereğinden fazla değer veriyordu..?
Belki... Ona karşı?...Kafasını dağıtmak için telefonunu aldı ve bir süre İnstagram'da gezindi. Neden bilmiyordu ama herkes internette sevgilisi ile fotoğraflar paylaşıyordu. Cidden sinir bozucu.
Bir süre sonra sıkıldı ve WhatsApp'a girdi. Kızlarla grupdaki eski mesajları okuyarak gülüyordu ki. Üstten gelen bildirimi gördü.
Sasuke : Hey
Sasuke : Bilinmeyen
Sasuke : Biraz sohbet etmeye....
(17.25)Sakura gördüğü şeyin gerçek olup olmadığına emin olmak için sohbete girdi. Evet gerçekti. Sasuke, ona yazmıştı.
Hayır, hayır.. Sasuke bilinmeyene yazmıştı.. Sakura'ya değil.
Sasuke : Hey
Sasuke : Bilinmeyen
Sasuke : Biraz sohbet etmeye ne dersin?
Bilinmeyen numara : Olur derim.
Bilinmeyen numara : Zaten benimde keyfim yok.
Sasuke : Ne oldu?
Bilinmeyen numara : Önce sen anlat
Sasuke : Sana güvenebilir miyim?
Bilinmeyen numara : Benden sır çıkmaz ama senin kararın 🧘🏼♀️
Sasuke : Hn
Ses kaydediliyor...
⏸️ Bunu neden sana anlatıyorum bilmiyorum ama başkasına anlatasım yok.⏸️ Aptal Naruto'ya anlatsam dalga geçerdi benle. Kendisi çok zeki sanki.
Sakura, Sasuke'nin ses kaydı atması ile gülümsemişti ama Naruto'nun adını duyunca yüzü düştü. Uzun zamandır ihmal ediyordu, özlemişti onu.
En yakın zamanda onunla sohbet edip dertleşmeyi diledi. Belki de Hinata'ya karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştır diye düşündü.
⏸️ Her neyse.. Ben... Aaağhh
⏸️ Ben bugün o kadar utandım ki!
Neden? Ne oluyordu ki?
Bilinmeyen numara : Seni utandırabilecek bir şey var mıydı? JKXBMNBXJKBSHBJHX
⏸️ Bunu bilinmeyen numaradan yazan biri mi söylüyor bunu?!.. Neyse işte. Çok aptalca davrandım.
⏸️ Yüzü bana o kadar yakındı ki... Dayanadım.
Sasuke çevrimiçi..
Sasuke yazıyor...
Sasuke : Onu öpmemek için kaçtım.
Sasuke : Kahretsin
Kızın yüzü okuduğu, duyduğu mesajlarla şekilden şekle girmişti. 'Yüzü bana o kadar yakındı ki... Dayanamadım.'
Ciddi miydi? Sakura o kızın kendisi olduğunu biliyordu.
Artık neden kaçtığını da biliyordu.
Belki de Sasuke..?
Hayır hayır.
Mümkünatı yok.
Sasuke : Napmalıyım bilinmeyen?
Sasuke : Beni yanlış anladıysa?
Sasuke : Ona karşı bir şey hissettiğimi düşünürse?
Ne? 'Ona karşı bir şey hissettiğimi düşünürse?'
Sakura burukça gülümsedi. Düşünmüştü. Kendini o kadar aptal hissediyordu ki.
Sasuke : Bir de sen Sakura'ymışsın falan.
Sasuke : ÇOK APTALCA OLMAZ MIYDI?
XKWBZKXLWLXBilinmeyen numara : Her yakınlaştığın kızı öpmek mi istersin sen?
Bilinmeyen numara : Aşağılık herif
Sasuke : Ne?
Sasuke : İyi misin?
Bilinmeyen numara : Ya o kız sen ona yaklaştığında heyecanlandıysa? Sen dalga geçiyorsun birde. Duygusuz pezevenk seni
Sasuke : Ne alaka
✓✓
(18.23)Sasuke : Ben öyle demek istememiştim.
✓
(18.23)Sasuke : Lan engelledin mi?
✓
(19.52)Sasuke : Neden amk?
✓
(22.31)Sasuke telefonunu koltuğa fırlatıp yüz üstü yatağına bıraktı kendini. Yaptığı aptallık mantıklı düşünmesine engel oluyordu.
Lanet olsun!!
Sakura'ya yaklaştığında kalbi hızlanmış, midesine garip bir ağrı girmişti. Bu onu kabullenmek istemeyeceği türden düşüncelere sürüklüyordu.
Kendini kandırmaya çalışıyordu. Daha iki gündür tanıdığı bir kıza karşı bu kadar savunmasız olmak onu sinirlendiriyordu. Hemde yaşadığı onca olaydan sonra..
Sasuke, başını ellerinin arasında aldı.
Tanrım, ne kadar aptalım!
Sırf kendi vicdanını rahatlatmak için Bilinmeyen numaraya Sakura'yı sevmediğini ima eden mesajlar yazmıştı.
Ya bilinmeyen numara Sakura'nın arkadaşıysa?
Peki gidip bunları Sakura'ya söylerse?..
Lanet olsun, Sasuke!
Oğlan sinirle kalkıp telefonunu ve kulaklığını eline aldı. Moduna göre bir şarkı açtıktan sonra tekrar WhatsApp'a girdi.
Sasuke : Engeli açmadın mı hala?
✓
(23.42)Açmamıştı. Sasuke şuan nedense onunla konuşmak istiyordu. O duygusuz biri değildi. İnsanların onu böyle tanımasını istemiyordu. Sadece Sakura'nın ona karşı bir şey hissetmediğini biliyordu ve bunca sene zorbalık görüp yıllar sonra sonunda bir arkadaş edinebildiğinde.. Onu kaybetmekten korktu.
Bu kadar aptal olmasına kızdı. Tabi kii her gördüğü kızı öpmek falan istemiyordu, Sakura'yı öpmek istemişti ama yapamamıştı. Ona kızmasından korkmuştu. Gitmesinden korkmuştu. Bir çok şeyden korkmuştu.
Sasuke elinde ki telefonunu başının yanına koydu ve ince battaniyesini üzerine çekti. Şuan soğuk onu pek etkilemiyor gibiydi. Pişmanlık kalbine bir ateş gibi düşmüştü. Yakıyordu onu.
Dinlediği müziğe kendini bıraktı ve tavanı izledi umutsuzca. Bir kaç dakika sonra da yorgun gözleri kapandı ve uykuya daldı.
🌸 🍅
Sasuke napiyorsun amk....
Bu kitap ilerde tutacak gibi hissediyorum 🤩
BU ARADA KİTABİ OKUYAN VOTE VE YORUM ATAN YADA ATMAYAN HERKESE TESEKKURLER COK TATLİSİNİZZZ🌸❤️🩹🖇️😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse - Sasusaku
Fanficİlk hayran kurgum sayılır. ⚠️ Cringe ⚠️ Mantık hataları ⚠️ Yazım hataları Yine de okumak istiyorsanız keyifler. Umarim begenirsiniz<3 Sasusaku AU