Aaa de, Sasuke-kun
🌸
Sakura yapmış olduğu şeyden o kadar utanıyordu ki, kafasını kaldıramıyordu bile. Bu hareketin Sasuke'yi bir anda ikna edeceğini, şuan tatlı bir kız gibi göründüğünü düşünmüyordu. Sadece onu güldürüp biraz yumuşatmayı amaçlamıştı.
Sasuke ise gördüğü şey ile gözlerini kocaman açmış, az önce duyduğu şeyin gerçekliğinden şüphe ediyordu. "Sasuke-kun"
Sakura, Sasuke'ye normalde sadece adıyla seslendiğinden Sasuke'nin şaşırması normaldi. Gerçi bu da adı ile seslenmekti ama... Ama Sasuke-kun kulağa farklı geliyordu işte. Farklı ve hoş.
Sasuke, önce Sakura'nın elinde ki yemeğe sonra onun yüzüne baktı. Suratında ki hafif - Aslında pek hafif sayılmaz - kızarıklığı görebiliyordu.
Gülümsedi.
"Teşekkür ederim."
Ve Sakura'nın uzattığı yemekten bir ısırık aldı. Ağzına değdiği anda gülümsemesi genişledi, yemeden önce bile biliyordu lezzetli olduğunu. Onun ellerinden çıkmıştı sonuçta.
| onceki bolumlerde sakuranin yemek yapamamis olmasi 😭 |
Kendine ne kadar inanamasa da bunu düşünüyordu.
"Bana yedirebilir misin?"
Sakura, Sasuke'nin sorduğu soru ile başını kaldırdı. Bunu beklemiyordu, yemesini de beklemiyordu aslında...
Sadece başını sallayarak onayladı ve Sasuke'ye yedirmeye devam etti.
🌸
Sasuke en son lokmayı yedikten sonra gülümsedi ve başını sıraya koydu. Sakura ise hala şoktaydı. Evet, Sasuke'nin tavırları biraz flörtözdü ama yinede.. Şaşırmıştı.
İkisi de yemek bitene kadar konuşmamıştı. Sasuke'nin, Sakura'nın gözlerinin içine bakmasına rağmen konuşmadılar. Zaten ne diyeceklerdi ki.
Sasuke, Sakura'nın ona 'Sasuke-kun' demesini düşünürken Sakura, yaptığı şeyden utanmakla meşguldü.
Sasuke kafasını sıradan kaldırmadan mırıldandı. Dile getirmek istediği bir şey vardı ama yapamıyordu. Anlamsızca yüzünün yandığını hissediyordu.
Cesaretini toplayarak kafasını kaldırdı ve Sakura'ya baktı. Onun başı aşağı eğikti. Ona bakmamasından biraz güç alarak konuştu.
"Demek.. Sasuke-Kun."
Sakura yere bakmaya devam ederken yaptığı şeye lanetler ediyordu. Sasuke onunla bir kaç ay dalga geçerdi artık.
"Sen yemeği ye diye söyledim."
Sakura, Sasuke'nin ona aptal aptal sırıtarak dalga geçmesini bekliyordu ama öyle olmadı.
Sasuke, kızın çenesinden tutarak yüzüne bakmasını sağladı. Sakura, onun nefesini yüzünde hissediyordu ve sebepsizce heyecanlanıyordu.
Büyük ihtimalle Sasuke böyle düşünmüyordu değil mi? O Sakura ile yakınlaştığı için heyecanlı değildi.
Sakura düşüncelerinden sıyrıldığında Sasuke ile neredeyse burun burunaydı. Birazcık kafasını oynatsa öpüşeceklerdi sanki.
Ama Sakura'nın beklediği gibi bir şey olmadı ve Sasuke geri çekildi. Yüzü kıpkırmızı olan kıza baktı. Kendisi de pek farklı değildi.
Sakura, hayal kırıklığı içindeydi. Cidden onu öpecek sanmıştı ama.. Ama daha iki gündür tanıdığı kızı ne diye öpecekti.
Tanrım...
Sakura, Sasuke kırgınlığı yakalamasın diye gözlerini yumdu. Çocuğun ona yakınlaşması ile göz bebekleri neredeyse gözünün yeşillerini gizlemişti.
Sakura tam gözlerini açmadan düşünmeye devam ederken bir anda gitmek , Bu aptal yerden uzaklaşmak istedi. Zaten şuan ne görse aptalca gelecekti. Tam kalkacakken anlında bir şey hissetti.
İki parmak.
Anlına dokunan iki nazik parmak.
Gözlerini açtığında gördü Sasuke'yi. Gülümsüyordu. Sakura'nın anlına dokunan parmakları, kızında gülümsemek istemesine sebep oluyordu.
Sakura bunun anlamını bilmiyordu ama Sasuke'nin gözlerinden anlamıştı onun için değerli bir hareket olduğunu. Sasuke, Sakura'nın aksine duygularının gözlerine yansımasından kaçmamıştı.
Sasuke başını yere eğdi ve kızın duyamayacağı şekilde mırıldandı.
"Belki gelecek sefer."
BU BOLUM ASİRİ GARİP OLDI SANKİ LAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curse - Sasusaku
Fanfictionİlk hayran kurgum sayılır. ⚠️ Cringe ⚠️ Mantık hataları ⚠️ Yazım hataları Yine de okumak istiyorsanız keyifler. Umarim begenirsiniz<3 Sasusaku AU