Fogoly

13 3 0
                                    


A fiúk a Mikaelson házba siettek.
Blaine kopogott.

-Ohh Blaine, szia. -nyitott ajtót Tánya.
-Szia Tánya. Bloom is itthon van? Beszélnünk kell. -mondta hadarva Blaine.
-Igen itthon van, gyere be. -mondta Tánya

-Szia Blaine. -mondta Bloom, majd megcsókolta Blainet.
-Szia szivem. -Blaine viszonozta a csókot.
-John nem jött? -kérdezte Bloom.
-Kicsit le maradt. De ahogy látom már nyalják egymást Tányával. -mondta Blaine majd nevetni kezdtek.

Mindneki kiült a nappaliba. Blaine elmesélte mi történt.

-Olyan nincs, hogy Wanda egy egész kórházat ki nyírjon. Plusz ő mindig is tisztelte a betegeket. -mondta elkeseredve Bloom.
-Ebben igazad van. De Wanda eltűnt, és vámpírharapások voltak a holtak nyakán. -mondta John.
-Hol van most Wanda? -kérdezte Tánya.
-Nálam. -mondta Kol, majd magához húzta Wandát.
-Te kis..-mondta Blaine majd Johnnal megtámadták Kolt. Kol mind kettőjüket le védte.
-Ha abbahagytátok, rá térnék a tárgyra. -mondta Kol, le porolva öltönyét.
-Mit akarsz? -kérdezte John.
-Wanda erejét. De kell egy kis idő mire megszerzem a varázslatot hozzá. Addig is... -mondta Kol majd John és Blaine szemébe nézett.
-Kell a segítségetek.
-Nem segítünk semmiben. -mondták a fiúk.

Kol mélyen a szemükbe nézett.

-Ti ketten vigyáztok Wandára. Őrzitek, és minden lépéseit figyelitek. Mire vissza jövök, még mindig életbe akarom találni. Ha teljesítitek a feladatot szabaddá teszlek titeket. Addig az én sarjaim vagytok. -mondta Kol megigézve a két fiú.

Kol a fiúknak lökte Wandát.

-Mit tettél velük? -kérdezte idegesen Wanda.
-Nyugi kislány, szereztem neked két testőrt. -kacsintott Kol majd lelépett.

Bloom Tánya és Wanda felmentek a szobába.

-Mi történt? -kérdezte Bloom és Tánya.
-Mikor felébredtem azt mondták a nővérek 2 hetet kell bent lennem. Mikor össze szedtem magam és ki indultam megjelent Kol. Mindenkit megölt a kórházban engem pedig magával vitt. Azt mondta kell neki az erőm és hogy Sissit igézte meg a varázslat előkészítéséhez.
A többit már tudjátok.  -mesélte Wanda.

A lányok lefeküdtek.

Reggel korán kopogott valaki.

-Fiúk menjetek már innen alszunk. -szólt Bloom a fiúkra.
-Csak én vagyok. Be mehetek? -suttogott John.
-Gyere. -mondta Tánya.
-Jöttél ellenőrzésre? -kérdezte Wanda.
-Nem félreértitek. Ém verbénát iszom majdnem egész nap. Blaine és a ti tudtotok nélkül. Nem vagyok megigézve. Segíteni akarok. Hogy  megmentsük Blainet és hogy megöljük Kolt. -mondta John.
-Ezt most higgyük is el? -kérdezte Tánya.
-Én hiszek neki. -mondta Wanda.
-Én is. -mondta Bloom.
-Köszönöm. -mondta John.

A lányok és John össze ültek beszélgetni amíg Blaine aludt. Wanda el mondott nekik egy tervet.
-Csináljuk. -mondta mindenki.

Reggel Blaine felkelt és látta hogy Wanda  a suliba indul.

-Héj Wanda várj csak. -mondta Blaine.
-Hm?
-Nem bánod ha el kisérlek? -kérdezte nagy mosollyal Blaine.
-Dehogy bánom. Örülnék neki. -mondta Wanda. Majd küldött egy SMS-t Bloomnak hogy jöhet.

Fél úton Bloom be csatlakozott és le állította őket.

-Sziasztok. -köszönt Bloom.
-Sziaa. -köszönt Wanda.
-Szia drágám. -köszönt Blaine is majd megcsókolta szerelmét.
-Figyu Blaine beszélni szeretnék veled. -mondta Bloom majd  Wandára nézett. -négy szem közt.
-Persze dumáljatok csak én előre megyek. -mondta Wanda majd az első sarkon a suli felé vámpírfutással kezdett futni.

Wanda mindenhol Danit kereste, majd mikor meglátta behúzta egy szertárba és be zárta az ajtót.

-Ezt meg tudnám szokni kedvesem. -mosolygott Dani.
-Dani baj van erre nincs időnk. -hadart Wanda.
-Mi a baj? -komolyodott meg Dani.
-Kol megigézte Blainet, hogy legyen a nyomomban. És Sissit is felhasználja a tervébe meg engem is és meg kell ölnünk. -hadart még  jobban Wanda.
-Wanda drágám. Kérlek nyugodj meg és mond el lassan hogy mi történt. -nyugtatta Dani Wandát.
-Kol Sissi varázslatával el akarja venni az erőmet és amíg nincs meg a varázsige, addig megigézte Blainet hogy őrizzen engem. De segítened kell kihozni Sissit. Utána megölni Kolt. Kérlek. -mondta Wanda.
-Nem nem engem ebből hagyjatok ki. -mondta Dani majd kiment a szertárból de Wanda követte.
-Dani várj már. Muszáj segítened. -mondta Wanda.
-Wanda...nem tehetem. Kockáztatok vele mindent. Peep életét Sissi életét. A sajátomat főleg. -mondta Dani.
-Akkor értem tedd meg. -mondta Wanda.
-Én szeretlek téged. De ez most tényleg veszélyes. -mondta Dani.
-Dani.. -mondta Wanda de Dani a szekrényhez nyomta Wandát.
-Wanda utoljára mondom hogy...
-Valami gond van? -kérdezte Blaine. Majd megszorította Dani karját és odébb lökte.
-Te jól vagy? -kérdezte húgát Blaine.

Wanda el akart sétálni mellette, de még nem válaszolt így Blaine megfogta a karját.

-Nem hallottam. -mondta komolyan Blaine.
-Igen jól vagyok. -mondta flegmán Wanda.

A tanterembe indulva Wanda össze futott Bloommal.

-Nem tudtam le kötni sokáig. -mondta halkan Bloom.
-Tök mindegy Dani nem segít. -mondta Wanda majd a helyükre ültek.

A sorban Dani ült Bloom mellett, Bloom ült Wanda mellett, Wanda mellett John, utána Blaine és Tánya.
Mindenki be ért a osztályba.

-Figyi bratyó. Cseréljünk már helyett. -mondta Blaine Johnnak.
-Szerintem jó így. -mondta John.
-Ne legyél bár seggfej. Had üljek közelebb a barátnőmhöz na meg a hugicámhoz.-mondta Blaine majd helyet cseréltek Johnnal.

Wanda jelentkezett.

-Igen? -kérdezte a tanár.
-Kimehetnék a mosdóba? -kérdezte Wanda.
-Menj csak.

Wanda kiment a teremből és végigfutott a folyosón. A kémiaterembe akart eljutni ahol verbéna gránátot csinált neki Tánya. Már majdnem oda ért ekkor az utolsó kanyarban megjelent Blaine. Wanda megijedt és vissza akart futni de megint megjelent.

-A mosdó nem erre van hugi. -mosolygott Blaine.
-Tényleg? Fel se tűnt. -mondta Wanda.

Wanda vissza akart indulni ekkor Blaine a falhoz lökte.

-Drágám nem tudom mit terveztek de ajánlom hogy hadjátok abba. -mondta mérgesen Blaine.

Wanda ki rúgta Blaine lábát aki ettől a földre esett.

-Nem tervezünk semmit. Ne aggódj. -mondta Wanda majd vissza ment a terembe.

Mikor Wanda be ért a terembe Blaine már rég ott ült. Blaine húgára mosolygott, amit Wanda egy hunyorral jegyzett meg.
Mikor kicsengettek, Blaine végig Wanda mellett volt.
Egyszer csak Wanda be lökte Blainet az egyik terembe.

-Blane komolyan nem unod még? -mondta fáradtam Wanda.
-Csak vigyázok rád. Ezt teszi egy jó báty. Nem? -mondta Blaine.
-De igen, és hálás vagyok. A jó fivérek megölelik a jó húgukat? -mosolygott Wanda.

Blaine közelebb lépett és megölelte Wandát. Hírtelen verbénás nyugtatót szúrt Wanda Blainebe.
-Sajnálom Blane. De nem hagysz más választást. -mondta Wanda.

Slayerek és MikaelsonokWhere stories live. Discover now