Visszatérés 2.

27 3 6
                                    


Wanda nem szívesen, de felrohant a lépcsőn, de Kol megelőzte. Mikor beért Bloomhoz annyit látott, hogy Bloomot elkapta majd mire Blaine és John felértek eltűntek mindketten.


-A FRANCBA. -üvöltözött Wanda. A fiú próbálták nyugtatni, de a Bloom nagyon közel állt hozzá, így nagyon féltette. 

Pár perc múlva Blaineéknek be kellett dobniuk a pincébe, mert rombolni kezdett.

-ENGEDJETEK KI MEG KELL TALÁLNOM BLOOMOT!                                                                                              -

-Megtalálom. -mondta Blaine majd ott hagyták.


Blaine és John aznap nagy kutatómunkába fogtak. Minden feljegyzést, minden nyomot átnéztek. De a fiúk belátták, hogy ha használható forrás kell, akkor azon csak a boszorkányság segíthet. Tehát lementek Wandához.

-Na észhez tértetek vagy csak szimplán be láttátok, hogy Kol mindig eltűnteti a nyomokat? -mondta gonosz mosollyal.

-Hugi tudjuk hogy mindent hallotál. -mondta Blaine majd a kezét nyújtotta, hogy felsegítse Wandát, de felkelt magától és el sétált melletük.

-Szerinted most haragszik? -kérdezte John.

-A mi hugunk. -mondta Blaine majd megveregette bátyja vállát és felmentek.


-Kellenek gyertyák és az a vastag könyv, ott. -mutatott Wanda a könyvre. 

A fiúk körbe rakták a gyertyákat, és leültek mellé. Wanda meggyújtotta a gyertyákat az erejével, ezzel megkezdődött a varázslat. Mondott pár igencsak idegen szót, de Wanda érezte, hogy Blaine és John elég komolyan figyelnek. Egyszer csak a lángok magasra szöktek és az ablakok betörtek. Erre felpattant a két fiú és össze néztek. 

-Megvagy.-majd az erejével helyre rakott mindent.

-Na? -kérdezték a fiúk.

-Egy palota szerű házban van. Nem messze innen. Vámpírfutással körülbelül negyed óra.

-Akkor mondd hol van és megkeressük. -mondta John.

-Hogy ti? Ne ne ne ne, nem. -mondta elszántan Wanda majd felvette kabátját és kiindult.

Blaine megfogta a karját és eldobta egyenesen a falnak. 

-AAAA BLAINE. -mondta mérgesen Wanda.

Blaine eléfutott és mélyen Wanda szemébe nézett.

-Most szépen megmondod hol az a ház. -mondta mosolyogva Blaine.

-Lássuk csak, NEM. -mondta visszamosolyogva Wanda.

-Játszhatunk így is. -mondta a földre nézve Blaine. 


Majd beleszúrt egy kis fa karót Wandába, ami nem ölte meg, de igen fájdalmas volt.

Wanda ekkor össze esett.

-Aaah Blaine ezt most miért kellett. -mondta fájlalva sebét Wanda.

-Ez lesz amíg el nem mondod a címet. -mondta Blaine, és letérdelt húga mellé.

-Sokágig leszünk itt. -mondta Wanda és próbált mosolyogni.

Ekkor Blaine megint beleszúrta volna, de John meg fogta a csuklóját és arrább dobta.

Slayerek és MikaelsonokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora