Régi barát

44 2 4
                                    

Wanda el indult a lépcső felé lassan, majd amikor már közel érezte magát a titkos idegenhez, vámpírfutással fel rohant. A lépcső előtt egy maszkos alak kést fogott a nyakához, majd mikor Wanda ki akarta csavarni a karját, nagy mosollyal fogadta.


-Tudom rég nem találkoztunk de talán voltunk annyira jóba, hogy nem próbálsz megölni. -mosolygott tovább Wanda.

-Tudod barátnőm, az évek és a rutin. -mondta a maszkos lány és levette a maszkját.

-Jó hogy itt vagy Bloom. -mondta Wanda majd átölelte rég nem látott barátnőjét.


Blaine ezt mind nem hallotta, és mikor látta, hogy húgát 'elkapták' Bloomot a torkánál fogva a falhoz szorította. Blaine 1 percig nézhette Bloomot, mielőtt Wanda az erejével el röpítette.


-Blaine nem vagy normális! Ő Bloom! Nem ismered fel? -mondta mérgesen Wanda majd felsegített össze esett barátnőjét.

Blaine hirtelen Bloom háta mögé került, Bloom megfordult és hosszasan szemeztek. Mikor Bloom érezte hogy kezd pirulni ellökte magától és Wandát a kezénél fogva behúzta a legközelebbi szobába.


-Sose mondtad, hogy a bátyád ilyen helyes! -mondta nagy mosollyal Bloom.

-Hát tud valamit. De kérlek ne haragudj az előbbi miatt, ugrik ha azt látja bajban vagyok. Egyébként, hogy hogy be néztél?

-Hát hidd el nekem is feltűnt, hogy 4 kerek éve nem láttalak. És már hiányzott a hülye fejed. -a lányok nevetni kezdtek amit Blaine szakított meg.

-Mizu van csajok? -kérdezte Blaine , Bloomot nézve.

-Én le megyek kajáért. -mondta Wanda majd az ajtóból Bloomra kacsintott.


-Hamár igy kettesbe vagyunk..-kezdte Blaine- akkor meg ragadom az időt arra, hogy bocsánatot kérjek. Nem tudtam épp mit csinálsz Wandával.

-Egy ölelés minek tűnhet még? Amúgy semmi baj. -mondta Bloom enyhe mosollyal.

-Megnézem mi tart ennyi ideig Wandának. -mondta nyugodtan Blaine, majd le sétált a konyhába.


-Naa mesélj mi volt? -kérdezte be pörögve Wanda.

-Semmi bocsánatot kértem. Látszólag nem bírja a társaságom.

-Azt nem hinném, hogy nem élvezi. Csak rossz volt a fogadtatás. -mind ketten nevetni kezdtek.


-Én el indulok haza. -mondta Bloom, majd egy újabb öleléssel köszönt el barátnőjétől.

Bloom kiindult volna az ajtón mikor Blaine megérkezett.

-Te eddig nem fent voltál? -kérdezte Bloom.

-Eddig de. De most már nem. -mondta büszkén Blaine.

-Ez nagyon rossz volt. -modta Bloom nevetve.


Bloom elköszönt, és eltűnt. Nem sokkal Bloom távozása után, a postás kopogtatott.

-Igen? -kérdezte Blaine, sürgetve a postást.

-Levél jött az egész városnak. A polgármester azt mondta a Slayer testvéreknek adjam át először. -majd a postás átadta Blainenek a levelet.


-Na mit kaptál? -kérdezte Wanda.

-Fontos lehet ha először nekünk kell értesülni.-majd Blaine kibontotta a levelet. Hát nem sok benne az írás.


A levél:

Tisztelt Slayer testvérek, fontos hírem van a számukra. Egy pár napja sok vámpírt szúrtak le karóval, és nem kevés ember is áldozatúl esett. Ezek a lények már 3 ősvámpírt is megöltek. Arra kérlek titeket, hogy ne hadjátok el a házat. Mind tudjuk, hogy rengetek erővel rendelkeztek de ezek a lények talán még annál is többel.

Polgármesteri Hivatal


-Szerinted igazat mond? -kérdezte Wandát, Blaine.

-Öhm nem tudom. -gondolkodott Wanda.


Wanda el indult az ajtó fele, ekkor Blaine megfogta a kezét.

-Nem mész sehova. -mondta határozottan Blaine.

-Ezt nem te fogod meg mondani. -mondta Wanda majd hozzá ért Blaine kezéhez aki a falba csapódott.

Már majdnem kiért Wanda amikor Blaine az ajtóhoz támaszkodott úgy, hogy ne lehessen kiférni.

-Blaine ha nem állsz arább, odébb teszlek.

-Mondd meg hova mész. -mondta Blaine felvont szemöldökkel.

-Bloomhoz megyek. Megbeszéltük, hogy átnézek, és hála neked késébe vagyok szóval.. -mondta Wanda majd kilépett az ajtón.

-Óvatosan. -mondta Blaine testvérét homlokon puszilva.


Wanda elment. Ekkor Bloom jött be a házba.

-Neked nem Wandával kéne lenned? -kérdezte Blaine

-Wanda azt mondta sűrgősen jöjjek ide.-mondta Bloom.

-Gyere. -nyújtotta kezét Bloomnak, majd kimentek volna, de nem bírták elhagyni a házat.

-Mi a.-Blanie nem értette mi történik.

-Blanie..-mondta aggódóan Bloom.

-Te meg pusziltad, én meg öleltem és ő mégis csak egy a legerősebb boszorkányok közül...-mondta rávezetve Blainet.


Ekkor Blaine is rájött hogy varázslatot rakott rájuk.

-WANDAAA!!!!-kiabálta Blaine.


-Megvannak uram. Nem jutnak ki. -mondta Wanda egy telefonba.

-Szép volt. Remélem nem baj ha még egy kicsit nem leszel önmagad. Fel kell használjalak, nekem kell Blaine.- mondta egy idegen hang.


-Mit tegyek? -kérdezte Wanda.

-Öld meg. -majd az idegen kettétörte a telefont.

Slayerek és MikaelsonokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora