Wanda korán fel kelt, hogy át gondolja még egyszer a tervet.-AUUUU! -kiabálta Wanda miután bele rúgott az ágy sarkába.
-Miért ordítasz!? -kérdezte kómásan Bloom, aki felébredt a hangzavarra.
-Mert éppen el törtem a lábam. -mondta Wanda.Bloom nevetni kezd
-Ne nevess! -mondta Wanda, majd egy párnával fejbe csapta Bloomot.
-Ó igen? -mondta Bloom, majd vissza csapott a párnával.A két lány párnacsatába kezdett, amit Tánya szakított meg
-Lányok nem kell készülnünk? -kérdezte Tánya.
-Úgy tudom, hogy a bál este lesz. -mondta Wanda.
-Ja igen, meg általában reggel nem szoktak bálok lenni. -mondta egyetértően Bloom.
-De azért kezdjünk magunkkal valamit. Már 8:30 van. -mondta Tánya.A lányok bólintottak, felöltöztek és kikeltek az ágyból
-És most? -kérdezte Bloom.
-Igazából minden meg van...terv...fegyver...-sorolta Tánya.
-Ruha! -vágott közbe Wanda.
-Ó baszki a ruha! Ilyenkor hol fogunk mi találni normális báli ruhát? -kérdezte Bloom.
-Hát van pár ötletem. -mondta Tánya.A lányok az erdő fele vették az irányt
-Komolyan ennél jobb utat nem találtál? -háborgott Bloom.
-Most akartok jó rucit vagy nem? -kérdezte Tánya.
-Persze hogy akarunk...normális úton. -mondta Wanda.A lányok megérkeztek a boltba, megvették a ruhákat és haza mentek
-eközben a Slayer házban-
-Tesó, mi van most köztetek Bloommal? -kérdezte John.
-Kol kell neki. De a bálon le tépem a fejét az fix. -idegeskedett Blaine.
-Azt úgy sem hagynám. -jött be Wanda.
-Szasz hugi. -köszöntek a fiúk.
-Hogy hogy nem Bloomékkal vagy? -kérdezte John.
-Csak hoztam pár dolgot. -mondta Wanda és fegyvereket rakott le bátyjai elé.
-Az én fegyverem itt van fent. -mutatott Blaine a fejére.
-Ide most nem kell a nagy egód Blaine, fel kell készülni ha esetleg...
-Ha esetleg megölne valakit a kis pasid? Vagy Kol? -vette komolyra a szót Blaine.
-Jó elég lesz. -akadályozta meg a veszekedést John.
-Szerintem ha nem hanyagoltad volna Bloomot annyira nem hagyott volna ott. -folytatta Wanda.
-Ó igen? Én hanyagoltam? Volt olyan, hogy haza se jött mert veletek bulizgatott. -kapta fel a vizet Blaine.
-Az teljesen más ha velünk van! -mondta Wanda.
-Befejezni! -halkította el őket ismét John.
-Tudjátok a tervet. Ahhoz tartsátok magatokat. -mondta flegmán Wanda majd ki sétált.Blaine, Wanda elé futott vámpírsebességgel
-És mi van, ha nekem nem tetszik a terv? -fokozta még jobban Blaine.
-Akkor nem kell benne lenned. Megoldjuk nélküled és az okos fejed nélkül is. -mondta Wanda.
-Legyen. -mondta Blaine majd arrébb állt az útból, majd közelebb hajolt Wanda füléhez. -Csak nehogy véletlen keresztbe tegyek a nagy tervedbe. -súgta Blaine mosolyogva.Ekkor Wanda az erejével a falnak lökte Blainet
-ELÉG! -csapott az asztalra John, amitől az egész ház meg remegett.
Wanda idegesen ki ment.
-Legalább a mi húgunk. -poénkodta el Blaine.
-Öcsi most mondtad ki a kulcsszót. -mondta John.
-A mit?
-Ő a húgúnk. Jó lenne ha úgy is viselkednél vele. -mondta John.
-Jó legyen. Majd bocsánatot kérek. De hamarosan kezdődik a buli. Ideje készülni bratyó. -mondta izgatottan Blaine.-vissza a Mikaelsonokhoz-
Wanda felháborodva ért haza
-Na ilyen jól menta beszélgetés? -mosolygott Bloom.
-Blaine egyszerűen AAAAAA. -idegeskedett Wanda.
-Ne vigyük orvoshoz? -súgta Tánya Bloomnak.
-Megoldom. -mondta Bloom.
YOU ARE READING
Slayerek és Mikaelsonok
Vampire3 testvérről szól Wandáról, Blaineről és Johnról. Blaine sziveket tépdes, John harcol és iszik, Wanda pedig próbálja elviselni ezt. Mikor már nem megy neki legjobb barátnőjét Bloomot hívja, bár vele már 4 éve nem találkozott. Sissiről akik szintén a...