Kezdet

89 2 5
                                    


-Máskor ne mondd meg mit igyak és mit ne. -mondta Blaine, majd kitépte a 20 év körüli srác szívét.

-BLAINE! -kiabált rá Wanda mikor odaért.
-Mondtam már, hogy hagyd abba ezt a folyamatos öldösést.

-Kit izgat? -nevetett gúnyosan Blaine. -Ha bele szólnak mit tegyek és mit ne akkor..Várj csak, nincs olyan hogy nekem bárki bármit is megmondjon. Főleg azt hogy mit igyak chh. -majd Blanie bele akart kortyolni a Whiskyébe mikor Wanda az erejével kivette a kezéből.

-Ezt most miért kellett? -mondta egyre idegesebben Blaine.

-Blane ebbe vasfű van. -mondta kioktatóan Wanda.

-Kit izgat. -mondta Blanie, majd vámpírfutással eltűnt.

-Engem, ki mást. -mormogta Wanda majd felrepítette magát és haza indult.

*1 héttel később*

-Szia Blaine. -köszönt rá Wanda.

-Szióka. -mondta Blanie.

-Arra gondoltam, hogy ma elmehetnénk valahova. Tesós bulit tartanánk, ha már John nem ment bele. Na mit szólsz?

-Legyen. -mondta Blanie majd felállt a kanapéról és elment öltözködni.

Blanie szettje:

Blanie szettje:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Wanda szettje:

Wanda és Blaine elmentek egy hegyhez

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Wanda és Blaine elmentek egy hegyhez.Úgy döntöttek meg másszák, amint felértek csodálták a kilátást, és a hatalmas tavat ami előtte volt, majd leültek és beszélgettek.
-Örülök, hogy van pár nap amikor rá tudlak venni az ilyenekre. -mondta kuncogva Wanda.

-Hát igen, ez csak egy kicsivel jobb mint embereket ölni. -mosolygott Blaine.

Beszélgetett még a testvér pár, majd 1 óra után meg unták és haza mentek volna.
Mindketten hallottak valamit. Valami mozgást de nem láttak semmit.
Volt egy sűrűbb füves-bokros rész.
-Én körül nézek ott. -mondta Wanda a fejét a bokrok felé biccentve.
-Ne menjek veled? -kérdezte Blaine.
-Nem kell kösz, te nézd a másik oldalát.

Wanda ment egy darabig, míg hallott egy roppanást. Mint mikor egy fa ág reccsen, de nem volt körülötte senki. Egyre hangosabban hallotta a hangokat de még mindig minden üres volt. Hirtelen egy kést dobtak felé amit Blaine reflexből elkapott.

-Jókor jó helyen. -mondta Blaine majd rá kacsintott Wandára.
-Nem látok senkit. -mondta Wanda egyre jobban aggódva.
-Én se találtam senkit. Szerintem menjünk amíg nem kell harc..-ebben a pillanatban Blainet le lőtték amitől Blanie össze esett. Wanda rögtön le guggolt Blainehez és kiszedte a golyókat. Valami gyors lény futkározott körülöttük, de nem lehetet kivenni miaz.
Wanda az erejét használva megfogta és felemelte, ekkor rá akart ugrani még egy lény amit Blaine el kapott, majd Wanda az övét elhajította, Blaine be dobta a tóba.
Mégegyszer lenéztek a mélybe de nem jött ki senki.

-Jól vagy? -kérdezte Blaine, Wandától.
-Jól, és te? -erre Blanie csak bólogatott.

Elmentek haza és próbáltak utána keresni ezeknek a lényeknek.

-Blaine semmit se találok ezekről. -mondta elkeseredve Wanda.
-Ki nyomozzuk hogy mik voltak ezek no para. -majd Blaine töltött egy kis börbönt.

Pár percel később üveg törést hallotak.

-Az emelet. -mondták egyszerre.

Slayerek és MikaelsonokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum