A szabadságod napja

10 2 0
                                    


A lányok be siettek a templomba, de észre vettek valamit. A templomba felfordulás volt. A toronyba egy lépcső vezet fel, ami most nem volt ott.

-Hogy jutunk fel a toronyba? -nézett Bloom Wandára.
Wanda az erejével le omlasztotta a plafont, de nyoma se volt a következő szintnek, csak az eget látták.
-Nincs lépcső és nincs padlás?? -emelte fel hangját Tánya.
-Nyugalom lányok, itt valami trükk van...-a lányok körbe néztek.

Hirtelen Blaine esett be a falon. Fel tápászkodott és a lányokra nézett.

-Megcsúsztam. -mondta Blaine ártatlan arccal.
Az ajtón Walker sétált be, maga mögött húzta Johnt.
-Te rohadék! -mondta Wanda, majd megindult Walker felé, de Walker megfogta a karját. Wanda hirtelen megállt. Eltűnt mindenki. Vagyis csak azt hitte. Megfordult és fivérei halott testeit látta. Bloom és Tánya is holtan hevertek. A kezeit vér lepte. Majd el ájult. Ekkor Walker is oda esett mellé, és Blaine guggolt le Wandához.

-Ez csak szimuláció hugi. -mondta Blaine és próbálta ébren tartani Wandát.
-Mi van vele?! -kérdezte Bloom aggódva.
-Walker képes megmutatni bárki legnagyobb félelmét. Wandának is megmutatta. És szerintem John is ezért van ki ütve. -nézett Blaine bátyjára.

Wanda és John továbbra sem ébredtek fel. A többiek nem habozhattak, megindultak előre.

-Biztosan mágiával rejtette el azt a lépcsőt. -járkált össze vissza Blaine.

Ekkor Bloom varázsolt egyet, és a felfelé nyúló csigalépcső megjelent előttük. Gyorsan fel mentek. Sissihez siettek és el oldozták.

-Nem kéne itt lennetek! -mondta Sissi.
-Nagyon szívesen! -mondta Blaine, majd le lökte Sissit a toronyról egy bokorba.
-Blaine! -szóltak rá a lányok.
-Most mi van? Csak nem hal bele egy bokorba! -motyogta Blaine.
-EZ EGY RÓZSA BOKOR VOLT BLAINE SLAYER! -kiabálta Sissi.
-Hoppá...-mosolygott kínosan Blaine.

Léptek hallatszottak, Walker jött fel, Wandát és Johnt maga utána ráncigálva.

-Cselesek...-mondta Walker.
-Engedd el a testvéreimet! -mondta Blaine a vámpírarcával.

Walker egy mozdulattal ki tépte Wanda szívét, majd oda dobta Blaine elé.
-Egy. -mondta Walker.
Aztán John fejét is le csapta, és ezt is Blaine elé dobta.
-Kettő.

Blaine ekkor neki ugrott Walkernek, de Wandával találta szembe magát. Blaine értetlenül nézett.
-Hozzád ért, nem volt valóság. -nyugtatta Wanda, Blainet.
Blainet a falhoz ültette.
-Aaa mikor tudott volna? -dőlt oldalra Blaine, a kábultságtól.
-Úgy hogy Walker, Walker. -mondta Wanda.
-Hol van most? -kérdezte John.
-El tűnt. -mondta Tánya.
-Húzzunk innen. -mondta Bloom.
-Jó ötlet. -értett egyet Sissi.

Amikor haza értek Sissi mindenről be számolt, hogy Peep vitte el, majd Walkernek adták át. Aztán kínozták hogy felkeltsék a figyelmet. Blaine, John, Tánya, Bloom, Sissi és Wanda a kanapén ültek.

-Mi lesz Walkerrel? -kérdezte Tánya.
-Megkeresem és ki nyírom. -mondta Wanda majd fel állt és el ment.
-Tudja mit csinál? -nézett a fiúkra Sissi.
-Mindig tudja. -mondta John.
-Igaz. Most menjünk pihenni. -állt fel Blaine, börbönnel a kezében.

A fivérek fel mentek.

-Peep és Dani miért voltak benne ebbe az egészbe? -kérdezte Bloom, húgát.
-Walker az ő félelmeiket is megmutatta. Kényszerítette őket. -mondta Sissi.
-Meg lehet ölni?
-Ha megtudjuk mi az ő legnagyobb félelme, akár igen. -mondta Sissi.
-Biztos van valaki a maszk mögött nem igaz? -néztem egymásra a testvérek Bloom kérdésére.
-Okos ötlet hugicám. -mosolygott Sissi.

A lányok is aludni mentek. Eközben Wanda tovább kutatta Walkert. És ha minden igaz...Meg találta.
-Úgy tudtam. -suttogta Wanda.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 21, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Slayerek és MikaelsonokOnde histórias criam vida. Descubra agora