Visszatérés

26 3 1
                                    


Blaine az ajtóba állt. Vele szembe Bloom,aki megkötözve, véres ruhában állt Blainevel szembe. Mögötte egy maszkos férfi állt.

-Engedd el most. -mondta Blaine enyhén hunyorítva. Majd a férfi levette maszkját.
-Vagy mi lesz? -kérdezte mosolyogva Kol.
-Miért jöttél ide? -kérdezte Blaine nyugotságot mutatva.
-Rájöttem, hogy nekem nem Bloom kell. -mondta Kol majd Bloomot Blaine kezei közé lökte. -hanem Wanda.
-Felejtsd el. -mondta szigorúan Blaine.
-Ohoho Blaine, Blaine. Mindig azt hiszed legyőzhetetlen..-fejezte volna be, de vámpír suhanást hallott. Egyre közelebb, körbe és körbe. Majd Kol megfogta a köröző Wandát, és az asztalon talált ceruzát a hasába szúrta.

-Aaa rohadj meg Kol. -mondta fájlalva sebét Wanda, majd Blainehez szólt.
-Vidd innen Bloomot. -majd Blaine vámpírfutással elvitte Bloomot a szobába.

*Blooméknál*

Bloom kezdett felébredni.
-Blaine..hol van Wanda? -kérdezte aggódva Bloom, de nem tudott még fel állni.
-Kollal van lent. -mondta higgadtan Blaine.
-E..Ezt hogy mondhatod ilyen nyugodtan? -nyugtalankodott Bloom.

Már kezdte volna kioktatni Blaniet..
Ekkor Blaine megcsókolta Bloomot:

Ekkor Blaine megcsókolta Bloomot:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


*Wandáéknál*

-Az első alkalommal meg kellett volna hogy öljelek. -mondta Wanda majd nehezen feltápászkodott.

Kol vámpírfutással elé futott, majd nyakát megfogva a falhoz nyomta.

-Megölhetlek. Akár most is. -mondta mosolyogva Kol.

Ekkor Wanda erejét használva ellökte Kolt, és harcolni kezdtek. A harc addig ment amíg Wanda egy újabb karót nem kapott.

-Wanda, Wanda ez még csak nem is igazi, csak egy bot. -majd Kol, felé tarott egy kiélezett karót.Egy mozdulattal szíven akarta döfni, de Blaine megfogta a kezét John pedig ki ütötte.

-Uhh, megoldottam volna. -mondta Wanda majd Blaine kiszedte a karót John pedig segített neki felállni. -azért köszönöm.
-Tudjuk hugi, de most menj fel. -Mondta John.
-Ezt ti se gondoltátok komolyan. Ki nyírom. -mondta Wanda bizakodva.
-Wanda most szépen fel mész a szobádba és nem jössz le amíg nem szólok. -mondta Blaine.

Wanda bátyjaira nézett, de túlságosan is fájt a karó helye, ezért  nem vitatkozott, felment.

Slayerek és MikaelsonokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora