Szárnysegéd

16 3 0
                                    

-Jöhettek! -kiabálta Wanda.

A terembe Bloom, Tánya, John és Dani lépett be. Bloom és John kivitték Blainet, Tánya a kocsihoz ment.

-Köszönöm hogy segítesz. -mondta őszintén Wanda.
-Nem szívesen teszem. De fontos vagy nekem és Blaine jó barátom. Muszáj segítenem. -mondta mosolyogva Dani.

Mindenki a Slayer házba ment. Blaine erősen le volt kötözve így nem tudott mozogni. De kezdett ébredezni.

-Jó reggelt álomszuszék. -mosolyogott Wanda.
-Hol...mi...-hadart Blaine.
-Otthon vagy a pincében lekötözve a hugicáddal. -fejezte be az elkezdett mondatokat Wanda.
-Eressz el! Nem tarthatsz itt! Oldozz el! -kiabált Blaine.

Wanda le kevert neki egy pofont.

-Ez jól esett. -mondta elégedetten Wanda.
-HÁT NEKEM NEM. -mondta mérgesen Blaine.
-Figyi bratyó, itt kell maradnod a saját biztonságod érdekében. -mondta Wanda.
-Én akkor vagyok biztonságban ha te is. -mosolygott gonoszan Blaine.

Wanda erre csak forgatta a szemeit majd felment a többiekhez.

-Hogy van? -kérdezte John.
-Rosszul. Kol teljesen a fejébe szállt. -válaszolt Wanda.
-Le mehetünk hozzá? -kérdezte Bloom.
-Szerintem először hagyjuk le nyugodni, utána beszélünk vele. -mondta Wanda amire Bloom rábólintott.
-És mi a következő lépés? -kérdezte kíváncsian Dani.
-Azt már...nem tudhatod. -mondta Wanda. -köszönöm, hogy segítettél de Kol bármikor kikérdezhet és nem mehet fuccsba a tervünk.
-Ez most komoly? Megbízhattok bennem. -próbálta győzködni Dani a többieket.

Wanda le nézett, a többiek se mondtak semmit.

-Jó vettem, akkor lépek. -mondta Dani majd haza ment.
-Mi meg tudhatjuk a tervet? -kérdezte John.
-A terv első sorban Blaine pincében tartása. Kell kettő ember akik váltogatják egymást. A többiekkel ki terveljük Kol végleges megölését és Sissi kiszabadítását. -magyarázta Wanda. -ki lenne a két önkétjelenkezőnk?
-Mi! -mondta Tánya és John.
-Szuper akkor Tánya te legyél reggel John pedig este. A lényeg hogy Blaine maradjon a pincében. -mondta Wanda.
-És mi? -kérdezte Bloom.
-Mi varázsolunk. -mondta Wanda.


Mindenki végezte a dolgát. Bloom és Wanda gyakoroltak, Tánya és John váltogatták egymást miközben Blainere vigyáztak. Eltelt pár nap és következett ismét a suli korszak. Reggel lett, és ma iskola volt.


-Tehát akkor John vigyáz kivételesen Blainere? -kérdezte Wanda.

-Igen, mivel volt egy pár késésem és be vállalta nekem. -mosolygott Tánya Johnra aki viszonozta ezt.

-Akkor készüljünk. -jelentette ki Bloom.

Bloom ruhája:

Wanda ruhája:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.










Wanda ruhája:

Wanda ruhája:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Slayerek és MikaelsonokOnde histórias criam vida. Descubra agora