Szerencsétlenség

16 3 0
                                    


Wanda körülnézett de nem látott semmit.

-Beljebb kell mennem. Lehet, hogy még itt van az ami meglőtt.-mondta Wanda és be indult egy bokros részbe.
-Várj már. -kiabált utána Klaus, de Wandát már elvesztette.

Wanda öt percig sétált amikor egy kör alakú kisseb tisztásra ért. Ekkor hangokat hallott és egy karó repült felé, amit Blaine elkapott.

-Csak nekem van déjá vu érzésem? -mondta mosolyogva Blaine.
-Elkaptam volna. -mondta flegmán Wanda majd ki kapta a karót Blaine kezei közül.
-Nem tudom miért haragszol még mindig. -mondta Blaine miközben sétáltak.
-Megvan rá az okom és inkább keressük meg azt az akárkit aki rá lőtt Klausra. -mondta Wanda.
-Félted a pasid elhiszem. -mondta mosolyogva Blaine.
-Ő nem a pasim. -vágta rá Wanda.
-Tehát le tagadod hogy lefeküdtél vele. Ahogy Bloom is. -mondta gúnyosan Blaine.
-Szóval te féltékeny vagy Bloomra? -nevetett Wanda.
-Dehogy vagyok. -tagadta Blaine.
-Dehogynem. Volt választásod. És azt választottad hogy el lököd magadtól. Talán ha igyekeznél egy kicsit újra bevágódhatnál. -mosolygott Wanda.
-Mivel igyekezzek? -kérdezte Blaine.
-A csábításával.

Blaine elgondolkodott ezen. Hirtelen újabb recsegések jöttek. Ekkor valaki Wandát a földre teperte. Blaine nem habozott. Le szedte húgáról az idegent és amikor Wanda felállt, át vette Blainetől és egy fához dobta.

-Ki vagy te? -kérdezte haragosan Wanda.

Az idegen gyorsan felpattant és vámpír futással el futott.

-Fasza, másodjára vesztem el. -idegeskedett Wanda.
-Szerintem húzzunk innen. -mondta Blaine.

Wandáék meg keresték Klaust majd beszámoltak neki a történtekről. Wanda össze hívott pár embert a Slayer házba.
Bloom, John, Blaine, Kol, Klaus és Wanda volt ott.

-Még mindig nem értem miért kell itt lennünk. -mondta John.
-Én le lépek. -mondta Kol majd ki indult.
-Én is. -mondta Bloom.
-AKOR MOST MINDENKI VISSZA JÖN. -kiabálta Wanda.

Mindenki leült és Wandára nézett.

-Tehát. Van egy s más dolgunk amihez össze kell fognunk és...-kezdte el Wanda.
-Mi nem segítünk. -vágott bele Kol.
-Ahogy én sem. -mondta John.
-John komolyan? -emelte fel szemöldökét Wanda.
-Bocs hugi, nem kell több veszély. -mondta John majd ki ment. Kol utána.
-Nagyon szeretlek barátnőm és mindenben melletted állok, de a terveid balul sülnek el. -mondta Bloom.
-El ment ettől a kedvem. -mondta Blaine. Majd Bloommal ki mentek.
-Sajnálom. Nem állok melléd. -mondta Klaus.

Wanda össze zavarodva állt a nappali közepén. Egyszer csak Blaine hangját hallotta, ahogy a nevét kiabálja. Ekkor egy karó repült felé ami egyenesen a szívébe hatolt. Erre kelt fel.

*valóság*

-Wanda! Wanda! -kiabálta Klaus és Blaine.

Wanda felült és látta hogy az erdőben vannak.

-Mit keresünk még mindig itt? -kérdezte Wanda.
-Éppen elmondtuk Klausnak a tervet és elájultál. -mondta Blaine.
-Kerek 10 percre ébresztetünk. -mondta Klaus.
-Akkor nem volt megbeszélés? -kérdezte Wanda.

A fiúk furcsán néztek rá.

-Tehát akkor nem. -pattant fel Wanda. -Klaus hívd fel Kolt. Blaine te Johnt, én üzenek Bloomnak. Jöjjön 17:00-re mindenki a Slayer ház nappalijába. -mondta Wanda.

-Igenis. -mondták a fiúk.

*17:00*

Kol, Klaus, John, Blaine és Bloom is megérkeztek, és mind le ültek a nappaliban.

-Tehát akkor. Holnap lesz egy új évi bál. Szeretném ha elmennénk oda és el fognánk valakit. -mondta Wanda.
-Mégis kit? -kérdezte Bloom.
-Stefan Salvatorét. -mondta Wanda.
-Ismerem a Salvatore gyereket. -mondta Klaus.
-Én is. -mondta Kol.
-Simán meglesz. -mondta John.
-No para hugi. -jelentette ki Blaine.
-Szuper. -mosolygott Wanda.
-Van terv? Vagy csak be sétálunk és megöljük? -kérdezte Kol.
-Mindenki a partnerével megy. Természetesen a Salvatore házban lesz a buli, de nem kell találkoznunk Stefannal. Felvett egy random csajt ő engedi be a vendégeket. A lényeg hogy Bloomot nem ismeri. Bloom neked az lesz a feladatod hogy le foglald. John és Blaine, keressetek infókat arról hogy milyen szörnyek voltak eddig Mystic Fallsba. Klaus és Kol ti őrizzétek Stefan szobája ajtaját amíg én be megyek ès keresek egy naplót. -mondta a tervet Wanda.
-Rendben. -mondta mindenki.
-És ha végeztünk? -kérdezte Bloom.
-Akkor bulizunk. -mondta mosolyogva Wanda.

Mindenki haza ment és készült a bálra. Elő készítették a fegyverüket, és a ruhájukat.
Wanda és Bloom elmentek a Mikaelson házba ahol mindent el mondtak Tányának.

*Wanda és Bloom, Bloom szobájába*
-Pontosan kit is keresünk? -kérdezte Bloom.
-Őt. -mutatta a fotót Bloomnak.

-Pedig nem tűnik gonosznak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Pedig nem tűnik gonosznak.
-Néha az néha nem. De most kell róla pár infó. -mondta Wanda.
-Figyu, miért kell papír róla? -kérdezte Bloom.
-Mielőtt idejöttél, Blainevel láttunk egy lényt ami pontosabban egy ember forma volt. És tegnap is láttuk. És egyre jobban rá gyanakszom. Mindig vezet egy naplót, biztos benne van az amit tudni akarok. Tehát megszerzem.

A lányok el aludtak. Másnap készülni kezdtek.

Slayerek és MikaelsonokOnde histórias criam vida. Descubra agora