Kijutás fogalma

17 3 0
                                    


Reggel mindenki korán kelt. Wanda számára tökéletes volt az este. Teljes terv volt a fejében Sissi ügyével kapcsolatban. Bloom aznap nála aludt így együtt mentek le reggelizni.

-Szóval mi lett azzal a nagy tervvel tegnap este? -kérdezte Bloom barátnőjét, teli szájjal.
-Először is, nyeld le a kaját mert undorító. Másodszor pedig mondtam, ha minden jól megy bulizunk. -mondta Wanda majd enni kezdett.
-Jó de Stefan hogy hogy ilyen hamar bele egyezett? Mármint oké, barátok vagytok. De mondtad neki hogy éppen egy mészárlásba akarod bele rángatni? -nézett hülyén Bloom.
-Jesszus Bloom te kinek az oldalán állsz? -mondta viccelődve Wanda. -Ez nem mészárlás. Mentőakció. Teljesen más a kettő.
-Aha. De nem én leszek az aki csinálja a takarítást. -tette fel kezeit Bloom majd ő is tovább evett.
-Azt majd az erő-berők. -utalt fivéreire Wanda.
-Milyen berő? -jött le John öccsével.
-Jaaj semmi semmi. -mosolygott Wanda, bátyjára.
-Uuu kaja. -mondta Blaine majd elvette Wanda elől a tányért. -Köszike.
-Hé! Azt megakartam enni!! -állt fel Wanda hogy el vegye tőle, de nem járt sikerrel.

Miután mindenki végzett a reggelivel a nappaliba mentek. Hamarosan kopogás hallatszott.
Mindenki Wandára nézett gyanús tekintettel.

-Több lelkesedést ha kérhetném. -mondta Wanda majd ajtót nyitott.

Stefan jött be, mögötte Klaussal és Kollal. Amikor a fivérek meglátták a Mikaelson testvéreket és azt, hogy Klaus puszit ad húguk arcára, lenéző pillantást tettek. Le ültek, majd Bloom félre hívta Wandát.

-Most miért vannak itt mindannyian? -kérdezte Bloom keresztbe tett kézzel.
-Az első lépés az Stefan volt, most jön a második. Ki kell szabadítanunk Sissit. -mondta Wanda.
-Nem gondolod hogy umm...Talán...
-Mond már Bloom.
-Egy kicsit gyorsan haladunk? -bökte ki végre Bloom.
-Hogy érted? -kérdezte Wanda.
-Hát tudod ott van a gyilkos idegen, Sissi eltűnése, a Mikaelsonok. Ez olyan sok már nekem.
-Az idegennek köze lehet Sissihez. És Klausékkal boldogok vagyunk nem? -mondta Wanda.
-Igen...Igazad van mindegy. -mondta Bloom majd vissza ment a többiekhez. Wanda követte.

-Szóval...Most hogy Stefan is itt van mehetünk a Sissi mentőakciós ügyre. -mondta Wanda.
-Danit nem vesszük be? -kérdezte Blaine.
-Ami azt illeti....Nem..Leszünk elegen. Plusz itt van Tánya aki majdnem olyan erős mint Dani. -mondta Wanda majd egymásra mosolyogtak Tányával.
-Ha jól gondolom van terved. -jegyezte meg Kol.
-Igen van. Épp ezért is vagytok itt. Mindenkire szükségem van. -mondta Wanda.
-Na mi a terv hugi? -dőlt hátra a kanapén John.
-Pár napja megfigyeltem Danit. Nekem azt mondta, hogy Peeppel lóg mindig ezért se tudott át jönni a tervek megbeszéléséhez. Viszont Peepet nem látta senki 2 hete se otthon, se a városban. És mi volt 2 hete? -tette fel a költői kérdést Wanda.

Visszaemlékezés
2 héttel ezelőtt.

Wanda épp a kanapén ült amikor Tánya be jött hozzá.
-Szióka. -köszönt Tánya.
-Hali. Na miujság? -kérdezte Wanda.
-Johnnal volt egy annyira jó randink és...Upsz...Ezt nem pont a jó embernek mesélem. -hallgatott el Tánya.
-Ugyan már! Nagyon bírlak és szívesen hallgatom a közös élményeiteket. -nyugtatta Wanda.
-Na igen...Egyébként nem ezét jöttem. Sétáltam a városba és találd ki kivel futottam össze.
-Kivel? -nézett kíváncsian Wanda.
-Danival. Egy elég elhagyatott részen. Hamar le rázott de utána történt valami fura. -mesélte Tánya.
-Mesélj. -vette komolyabbra a szót Wanda.
-Miután azt hitte el mentem, követtem. Abba a raktárba ahol Blaine "megölte". Valakivel telefonált de nem értettem sokat. Mély és torzított volt a férfi hangja. -mondta Tánya.
-És ebbe mi volt a fura? Mármint a hangon kívűl. -mondta Wanda.
-Az hogy a háttérbe Sissi sikolyát hallottam. -mondta Tánya.

Jelen

-Tehát ez a mély hang akár lehetett Peepé? -kérdezte Klaus.
-Elképzelhető. De mondtátok hogy torzítva volt. Lehet hogy egy kiscsajjal volt. -mondta Blaine.
-Minden lehetséges de én most Peepre gyanakszom. -sóhajtott Wanda.
-Ez hülyeség. -mondt Bloom. -Peep mindig a barátja volt Sissinek. Egy időbe még együtt is voltak. Szerintem nagyon rossz irányba haladunk.
-Bloom nyugi már. Csak a tényeket mondom. -állt fel Wanda barátnőjével szemben.
-Ezek rohadtul nem tények Wanda. Ezek azok a dolgok amik a fejedben össze állnak. Mi van ha teljesen más rabolta el Sissit? Mi van ha annak a gyilkos idegennek semmi köze Sissihez? Semmire se gondolsz csak arra hogy a barátaink a fő gonoszok! -mondta idegesen Bloom.

Wanda először csak nézett, mert el akadt a szava. A többiek is Bloomot nézték.

-F...Figyelj Bloom tudom hogy mit csinálok. -mondta Wanda.
-Tudod ki tudta mit csinál? Az apád amikor ott hagyott téged. -mondta Bloom.

Wandának erre piros lett a szeme és komoly tekintettel nézte Bloomot. Bloomnak elő jött a tribrid arca. A fivérek közéjük álltak. John megfordította Wandát, hogy háttal álljon Bloomnak, majd szembe állt húgával.

-Ez...Ez meg mi volt? -suttogta ki akadva Wanda.
-Fogalmam sincs. De ne rendezzetek jelenetet. -mondta John.
-Ez volt jelenet. Ez a sok szar amit össze hordott nekem. -mondta Wanda.
-Hugi nyugalom. -mondta John de Wanda már Bloom előtt jelent meg.

Blaine közöttük állt. Wanda mosolygott.
-Meg. Ne. Próbáld. -mondta Blaine Wandának.
Egy kis varázslattal Blaine a falnak vágódott majd Wanda közelebb lépett Bloomhoz.
-Ahh na ne már! -hempergett Blaine a földön, mert Wanda varázslata nem engedte fel állni.
John ezen jót nevetett.

A figyelem a barátnőkre szegeződött.

-Ha annyira nem tudom mit csinálok, hiba lenne a tervembe rakni téged. -mondta Wanda.
-Senki se mondta hogy akarok szerepelni benne. -mondta Bloom.
-Akkor szia. -vetett Wanda kamu mosolyt Bloomra.
-Heló. -mondta Bloom majd el ment.

Amikor Blaine fel tudott állni, homlokon pöckölte Wandát.
-Au...-fogta a homlokát Wanda.
-Szerintem én...Lépek. -mondta Stefan.
-Menjetek csak, majd legközelebb. -köszönt el Wanda.

A Slayer házba már csak a fivérek és Wanda voltak. Wanda feküdt a kanapén whiskeyvel a kezében. A fivérek hagyták húgúkat gondolkodni. Majd megszólalt az egyik telefon hangpostája. Wanda szólt testvéreinek és a kanapén ülve hallgatták. A mély és torzított hang beszélt. Sissi sikolyait ugyan úgy lehetett hallani a háttérben.

-Kedves Slayer kisasszony, urak. Nagyon cseles ember módjára, valaki lehallgatta a beszélgetésem Daniel Winterssel. Ha ez így volt tudják, hogy Sissi Mikaelson nem sokáig fog élni. Megszereztük a varázsigét, amivel Wanda Slayer ereje át száll az én testembe. Ohh én buta, a nevem Walker. Nem skinwalker, csak Walker. Szerintem tudják a dolgukat. Ha nincs Wanda, nincs Sissi. Pár szót szólsz nekik szívem?
-NE GYERTEK IDE SEMMI KÉPPEN! -kiabált fájdalmasan Sissi majd a telefon elhallgatott.

A testvérek egymásra néztek és bizony tudták mi a dolguk.

Slayerek és MikaelsonokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora